Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام علی عارفی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان دیروز یکشنبه، 18 آذر در جلسه سخنرانی با موضوع «بازخوانی گفتمان انقلاب اسلامی» با حضور مسئولان سیاسی نیروهای مسلح استان با اشاره به اوضاع ایران در قرن‌های اخیر گفت: ایرانِ زمانی کشوری ضعیف، عقب‌مانده و تحت استعمار قدرتمندان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی وجود منابع و جاذبه‌های طبیعی و غیر طبیعی ایران را عامل نفوذ و استعمار قدرت‌ها بیان کرد و افزود: انقلاب اسلامی منافع و سلطه قدرت‌ها بر منابع ایران را از بین برد.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان توطئه‌های دشمن برای انحراف مسیر انقلاب تصریح کرد: نفوذ در بخش‌های مختلف کشور و استراتژی تجزیه‌طلبی داخلی، از شیوه‌های دشمن برای متوقف کردن انقلاب اسلامی بود که با لطف خدا، هدایت رهبری و پشتیبانی مردم، این توطئه‌ها خنثی شد.
حجت‌الاسلام عارفی در ادامه، گفتمان دولت‌ها از زمان جنگ تحمیلی تاکنون را مورد بررسی قرار داده و به تشریح نقاط قوت و ضعف آنها پرداخت.
وی ضعف دولت‌ها و ارائه گفتمان‌های بدلی را عامل اصلی فراموشی گفتمان انقلاب اسلامی دانسته و اظهارکرد: امروزه گفتمان انقلابی را تنها در کلام رهبری و عمل به آن را تنها در نیروهای مسلح می‌توان دید.
حجت‌الاسلام عارفی، حقوق مردم، شرع اسلام، حکومت اسلامی و جمهوری اسلامی را از شعارهای امام خمینی(ره) بیان کرد و افزود: تنها راه برگشت به شعارهای انقلاب در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و مدیریتی، فرهنگ اسلامی، مقبولیت و مشروعیت، اقتصاد اسلامی، مدیریت جهادی و سیاست اسلامی است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان سیاست و اقتصاد عارفی دانشگاه گفتمان امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۷۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمهوری اسلامی ایران هیمنه رژیم صهیونیستی را در هم شکست

به گزارش خبرنگار مهر، معین‌الدین سعیدی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲۸ فروردین ماه) مجلس در تذکری شفاهی، گفت: تاریخ قضاوت خواهد کرد که در شرایطی که در بسیاری از کشورهای اسلامی حتی به خطبای نماز جمعه اجازه نمی‌دهند درباره غزه و اسرائیل صحبت کنند، جمهوری اسلامی ایران حامی آرمان فلسطین است و با حرکت انقلابی خود هیمنه اسرائیل را در هم شکست.

وی با اشاره به عملیات پهپادی- موشکی «وعده صادق» سپاه پاسداران، بیان کرد: از اقدام انقلابی سربازان و رزمندگان اسلام در شکستن هیمنه رژیم کودک‌کش اسرائیل تقدیر و تشکر می‌کنم.

کد خبر 6079685 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • جز امام (ره) و رهبری کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • دشمن در مقابل توان نیروهای مسلح، خلع سلاح شده است
  • معاون رییس جمهور: دشمن در مقابل توان نیروهای مسلح ،خلع سلاح شده است
  • خواستار وعده صادق مدیران میانی استان هستیم
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی به رژیم صهیونیست بود
  • ۲۵ فروردین، جهان شاهد رویش یک قدرت الهی بود
  • سرپرست فرمانداری سرایان منصوب شد
  • ارزش‌های انقلاب اسلامی به شیوه‌های هنری بیان شود
  • صادق خلخالی در فروردین ۵۸: زمانی می‌خواستیم جنازه‌ی منحوس پهلوی را آتش بزنیم/ اعدام هویدا یک عمل انقلابی بود
  • جمهوری اسلامی ایران هیمنه رژیم صهیونیستی را در هم شکست