Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بیمارستان آنکولوژی امیر با همکاری سازمان انتقال خون اقدام به برگزاری برنامه "اهدا خون، اهدا زندگی" برای کمک به بیماران نیازمند خون کرده است.
علاقمندان به شرکت در این رسم نیکو، می‌توانند بیستم آذرماه به واحد سیار انتقال خون در بیمارستان آنکولوژی امیر واقع در بلوار شهید رجایی (فرهنگ شهر)، ایستگاه۱۱، روبروی استخر کوثر مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیمارستان آنکولوژی امیرسال ۱۳۸۱ به همت بانوی خیر، زهرا سعادت به یاد فرزند مرحومش امیررضا حدائق در فضایی به مساحت ۶ هزار متر مربع برای خدمات درمانی به بیماران سرطانی بنا شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مردم شیراز بیمارستان اهدا خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۷۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو مسافر تهرانی در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ مسئول واحد فراهم آوری اعضاء پیوندی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: کبد مسعود پیک مرد ۶۴ ساله تهرانی که برای مسافرت به گیلان آمده بود بر اثر خونریزی مغزی دچار مرگ مغزی شده بود برای پیوند به بیمارستان بوعلی شیراز منتقل شد.
دکتر سیامک ریماز افزود: کبد این بیمار مرگ مغزی با هواپیما برای پیوند به بیماری بدحال به بیمارستان بوعلی شیراز ارسال شد.
وی با بیان اینکه پارسال اعضای بدن ۳۳ بیمار مرگ مغزی شده در گیلان اهدا شد، گفت:۴ پیوند قلب، ۳۹ پیوند کلیه و ۲۹ پیوند کبد در این مدت ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • اهدای قلب و ۳ عضو دیگر جوان دشتستانی + تصویر
  • اهدای عضو مسافر تهرانی در رشت
  • حدود ۷۵ هزار نفر در آذربایجان‌غربی خون اهدا کردند
  • اهدای ۱۴۷ هزار و ۴۴۲ واحد خون در سال گذشته در اصفهان
  • ۱۴۷ هزار و ۴۴۲ واحد خون در سال گذشته در اصفهان اهدا شد
  • مشارکت نزدیک به ۷۵ هزار نفردرآذربایجان غربی دراهدای خون
  • ۷۵ هزار نفردرآذربایجان غربی خون خود را به افراد نیازمند اهدا کردند
  • اهدای ۷۵ هزار واحد خون به نیازمندان آذربایجان غربی
  • مراکز درمانی فارس نیازمند ذخایر خونی است
  • کاهش ذخایر خونی در فارس ، همزمان با سال جدید