Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی ایرانمنش، رییس هیئت تنیس استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: مرحله پنجم مسابقات تنیس آزاد آقایان سطح B کشور با حضور 47 تنیسور از استان های تهران، زنجان، کرمان، فارس، هرمزگان، البرز، قم، یزد و اصفهان از 15 تا 21 آذر جاری به میزبانی استان هرمزگان در مجموعه زمین های تنیس هتل هرمز بندرعباس در حال برگزاریست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه رقابت ها از ساعت 9 صبح، روز شنبه 17 آذر جاری به سرداوری محمد هادی عبدی  آغاز شده است، افزود: در پایان روز دوم رقابت ها، پنج تنیسور کرمانی به جمع 16 نفر برتر رقابت ها راه یافتند.

ایرانمنش تصریح کرد: بر این اساس، شکیبا پورتقی، مسیح هژبری، مهدی مکی نسب، حمیدرضا زرکش و آرین صفاری به جمع 16 نفر برتر صعود کردند.

وی با آرزوی موفقیت برای این تنیسورها یادآور شد: امروز این ورزشکاران برای شکست حریفان، راهی مرحله ی بعدی بازی ها می شوند.

انتهای پیام/ب

رقابت ورزشکاران کرمانی در مسابقات تنیس سطح B کشور

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۷۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد

سرهنگ مهدی پورامینایی گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت دوچرخه از چند محله و آپارتمان در سطح شهر کرمان، ماموران کلانتری ۲۱ با بررسی میدانی محل وقوع سرقت‌ها و تجسس‌های بعدی، متهم دخیل در این سرقت‌ها را شناسایی و این فرد را هنگام پرسه زدن در یکی از محله‌های شهر دستگیر کردند.

وی افزود: این متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به انجام ۲۳ فقره سرقت دوچرخه و فروش آن‌ها به یک مالخر اعتراف کرد که در ادامه طی هماهنگی قضائی، ماموران فرد مالخر را نیز در مخفیگاهش غافلگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تصریح کرد: فرد مالخر نیز به خرید و فروش ۲۳ دستگاه دوچرخه سرقتی اقرار کرد که شمار زیادی از این دوچرخه‌ها کشف و با تحویل آنان به مال باختگانی که عمدتا کودک و نوجوان بودند، باعث خوشحالی مجدد آنان شدیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۲ هزار و ۷۷۸ دانش‌آموز کرمانی در ماراتُن کنکور
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست
  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری
  • تشییع آخرین شهید حادثه ترویستی کرمان
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم