Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-20@00:15:07 GMT

با تئاتر بازیگر به خود درمانی می رسد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۷۹۵۷

با تئاتر بازیگر به خود درمانی می رسد

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ؛ امیر علی دانایی بازیگر فیلم سینمایی انزوا که این روزها شیروانی داغ را روی صحنه تالار ایرانشهر دارد در گفتگو با برنا از تجربه همکاری اش با ایوب آقا خانی اینگونه گفت: من بیش از این با ایوب آقا خانی تجربه همکاری دیگری را در مدیوم تئاتر داشتم و بعد از این که سال گذشته ایوب پیشنهاد این کار را به من داد بدم نیامد ، مجدداً صحنه تئاتر را در فرمتی جدید و با نقشی خاص تجربه کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیگر فیلم آپاندیس ادامه داد: در روزگاری که تلویزیون و سینما به دلیل متون نه چندان قوی پیشنهاد اغواء کننده ای برای بازیگر ندارد و من با این همه وسواس در انتخاب نقش و فیلمنامه معمولا خودم را به خانه نشینی دعوت می کنم تا به انجام هر کاری ،بهتر دیدم دوباره با یک نمایش خودم را در عرصه بازیگری محک بزنم . 

تئاتر به بازیگر این فرصت را می دهد که یک بار دیگر خودش را رفرش کند و تمرینات بیشتری به فیزیک ، بیان ،لحن و هر آنچه متریال و سرمایه بازیگر است تمرکز بیشتری داشته باشد . 

بازیگر نقش فرخ در سریال کلاه پهلوی ادامه داد : این روزها حالم با تئاتر خوب است و به رغم اینکه پیشنهادات مختلفی در تلویزیون و سینما دارم و قطعاً یکی دو کار را به زودی قطعی خواهم کرد ، اما باید بگویم تئاتر تجربه ای است که تو به عنوان یک بازیگر از آن سیر نمی شوی و قطعا اگر در این حوزه پیشنهاد دیگری هم داشته باشم ، عمیقاً به آن فکر می کنم .

او که امسال فیلمی را در جشنواره فجر نیز دارد ادامه داد : در کنار بازیگران با تجربه ای که اصولا خانواده تئاتر محسوب میشوند برای من هم جذاب است . به رغم اینکه خودم را سینمایی می دانم ، تمام تلاشم این است که با ریزبینی و دقت و تمرکز تمام ریزه کاریهای این نقش سخت را از دل نمایشنامه ای که اقتباسی از شاهکار تنسی ویلیامز است در بیاورم و اجرای درست و قابل قبولی از آن را ارائه دهم . 

امیر علی دانایی افزود: در دو سال اخیر چندین فیلمنامه سینمایی و تلویزیونی را رد کردم و تنها دلیلم این بوده که فیلمنامه ها رمق لازم را ندارند ، خیلی سر دستی و بدون رنگ و لعاب شخصیت پردازی قو ی نگارش می شوند و من ترجیح می دهم به جای سالی چند کار نامرغوب یا شاید متوسط یکی دو کار قوی و قابل دفاع در کارنامه ام داشته باشم . 

او که به عنوان یکی از بازیکنان تیم هنرمندان دو روز گذشته پای به زمین چمن گذاشته است در پایان گفت : پیشنهاد می کنم نمایش شیروانی داغ را علاقمندان به فوتبال هم ببینند ، شاید جدا از جذابیت های نمایش لحظاتی جالب برای این افراد هم داشته باشیم. 

امیر علی دانایی برای بازی در سریال یکی از کارگردانان خوشنام تلویزیون قراردادی بسته که در فضایی متفاوت قرار است تجربه ای متفاوت را به کارنامه اش اضافه کند.مقرر شد وی  به زودی از حضورش در این کار هم با ما در برنا صحبت کند. 

 

خبرنگار: مژگان رسولی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تئاتر برنا بازیگر امیر علی دانایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۷۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای قابل قبول پایتخت در آخرین روز فروردین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، تهران در ۲۴ ساعت گذشته با ثبت شاخص ۷۲ کیفیت هوای قابل قبول را تجربه کرد.

از ابتدای امسال تا امروز ۵ روز هوای پاک و ۲۵ روز هوای قابل قبول در روزشمار شاخص آلودگی هوای پایتخت به ثبت رسیده و این در حالی‌ست که شهروندان تهرانی در مدت مشابه سال گذشته ۶ روز هوای پاک، ۲۴روز هوای قابل قبول و ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس تجربه کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • بنسو سورال: بعد از «مست عشق» هر نقشی را قبول نمی‌کنم
  • چهره واقعی بازیگر «پایتخت» در ۵۰ سالگی/ عکس
  • طراحی سبد خرید هوشمند برای تجربه خریدی آسان
  • (ویدئو) کاهش وزن ۴۲ کیلویی بازیگر نقش احمدرضا عابدزاده در ۴۷ روز
  • همدانی: تجربه استقلال تعیین کننده است
  • هوای قابل قبول پایتخت در آخرین روز فروردین
  • استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»
  • تیپ «شتر گاو پلنگ» بازیگر معروف زن در یک مراسم رسمی | تصویر
  • تجربه ها ؛ ابزار تحقق شعار سال
  • ادعای جالب: کین اصلا برای جام به بایرن نرفت