Web Analytics Made Easy - Statcounter

با نزدیک شدن به نیم فصل و پنجره زمستانی نقل و انتقالات بحث جابجایی برخی بازیکنان مطرح شده است و بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس هم یکی از این موارد است.

طارمی به دلیل شیوه جدا شدنش از پرسپولیس و قصوری که در محرومیت این باشگاه داشت محبوبیت سابق را بین هواداران ندارد و نظرات ضد و نقیضی در این خصوص دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا، حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل پرسپولیس در این خصوص اعلام کرد که بازگشت طارمی منوط به نظر برانکو و کادرفنی است.

برانکو هم در نشست خبری پس از بازی با سپاهان عنوان کرد که اطلاعی از بازگشت طارمی ندارد و در این مورد باید از مدیریت باشگاه سوال شود.

این مدل پاسخگویی سرمربی و مدیرعامل پرسپولیس و پاسکاری موضوع به یکدیگر نشان از عدم رضایت قلبی نسبت به بازگشت مهاجم سابق این باشگاه دارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نیم فصل پرسپولیس بازی پرسپولیس برانکو گرشاسبی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۷۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت دانیال به امید دو رقمی در پرسپوليس

به گزارش “ورزش سه”،  دانیال اسماعیلی‌فر که بعد از اتفاقاتی که در جدال با نفت آبادان، با یک جلسه محرومیت از سوی کمیته اخلاق مواجه شد.

مدافع راست پرسپوليس که در این دیدار گل زده بود، در ادامه شادی گلش در واکنش به فحاشی‌ها حرکتی صورت داد که باعث شد جدال با سپاهان را محروم شود.

اسماعیلی‌فر که در بهترین فرم خود در این فصل قرار دارد و توانسته ۷ پاس گل و یک گل برای سرخ‌ها به نام خود ثبت کند، اکنون در قائمشهر بار دیگر به ترکیب تیمش اضافه خواهد شد.

اسماعیلی‌فر که تجربه دستیابی به سه‌گانه با پرسپوليس را در کارنامه دارد، به دنبال دو رقمی شدن در آمار فردی خود است و باید دید طی دیدارهای باقیمانده خواهد توانست به هدف خود دست یابد یا خیر.

دیگر خبرها

  • پیشنهاد گروگان سابق آمریکایی در خصوص جنگ ایران و اسرائیل
  • واکنش مدیرعامل فولاد به جریمه عجیب ویسی!
  • بررسی احتمال بازگشت مدیرعامل سابق به استقلال
  • (ویدئو) شاهکار جدید طارمی؛ پاس گل مهدی برای پورتو به یاد پرسپولیس!
  • بازگشت دانیال به امید دو رقمی در پرسپوليس
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی / دفعه بعد هر دو اخراجید!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی
  • عکس| واکنش مهاجم سابق پرسپولیس به اقدام هوادار سپاهان
  • مورد عجیب بازگشت تیبو کورتوا به ترکیب رئال
  • واکنش مدیرعامل سابق استقلال به برکناری+ متن نامه علی خطیر