Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@14:29:14 GMT

پشتیبانی مدیریت فایل اندروید از درایوهای «USB»

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۸۰۷۳

پشتیبانی مدیریت فایل اندروید از درایوهای «USB»

ساعت24 - برنامه مدیریت فایل های گوگل از این پس از حافظه های فلاش پشتیبانی می کند و لذا نقل و انتقال فایل ها از گوشی به این حافظه ها و بالعکس بسیار ساده می شود.

برنامه مدیریت فایل های گوگل از این پس از حافظه های فلاش پشتیبانی می کند و لذا نقل و انتقال فایل ها از گوشی به این حافظه ها و بالعکس بسیار ساده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این محدودیت های خاصی در این زمینه وجود داشت و از جمله انتقال فایل های گوشی به حافظه هایی در خارج از آن و از جمله در حافظه های فلاش ممکن نبود.

به روزرسانی برنامه مدیریت فایل ها نه تنها استفاده از حافظه های فلاش را تسهیل می کند، بلکه کاربران را از نصب حافظه های ثالث برای چنین کاری بی نیاز می کند.

با این به روزرسانی همچنین می توانید کل ساختار پوشه های حافظه های مختلف را نیز مشاهده کنید و بدین شیوه یافتن فایل های مختلف ذخیره شده تسهیل می شود. این کار نقل و انتقال فایل ها را نیز ساده تر می کند. بسیاری از کاربران گوشی های اندرویدی از چنین تصمیمی استقبال کرده اند و در شبکه های اجتماعی به این موضوع پرداخته اند.

منبع:فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اندروید گوگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۸۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاوشگر بین ستاره ای پس از ۵ ماه با زمین تماس گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپیس، هرچند فضاپیمای ویاژر یک هنوز داده های علمی درستی به زمین نمی فرستد اما اکنون اطلاعات قابل استفاده درباره سلامت و وضعیت عملیاتی سیستم های مهندسی خود ارسال می کند.

ویاژر یک نخستین شی ساخت انسان بود که در سال ۱۹۷۷ میلادی به فضا پرتاب شد و حدود ۳۵ سال بعد از منظومه شمسی خارج و وارد فضای بین ستاره ای شد. پس از آن نیز ویاژر ۲ به فضا فرستاده شد. این فضاپیما هنوز هم فعال است و با زمین ارتباط برقرار می کند.

هر دو کاوشگر تنها ابزارهای ساخت انسان هستند که فضای خارج از تاثیر خورشید را بررسی می کنند. البته در نوامبر ۲۰۲۳ میلادی ویاژر یک پس از ۱۱ سال اکتشاف و در فاصله ۲۴ میلیارد کیلومتری زمین ارتباط سیستم رایانشی این فضاپیما با تیم پروژه روی زمین قطع شد.

تیم عملیات ویاژر یک ناسا در ماه مارس سال جاری میلادی سیگنال دیجیتالی به فضاپیما ارسال کردند تا سیستم FDS آن را وادار کنند کل حافظه ابزار را به زمین بفرستد. این تخلیه حافظه به مهندسان و محققان اختلالی را نشان داد که در نتیجه یک کد معیوب در یک تراشه به وجود آمده بود. از بین رفتن این کد سبب شد اطلاعات علمی و مهندسی ویاژر غیرقابل استفاده شود.

مهندسان ناسا نمی توانند به طور فیزیکی این تراشه را تعمیر یا جایگزین کنند اما آنها می توانند از راه دور کد معیوب را در جای دیگری از حافظه FDS قرار دهند. هرچند هیچ یک از بخش های حافظه به اندازه ای بزرگ نیست که کد را به طور کامل در خود جای دهد این تیم می تواند بخش مذکور را به چند قسمت تقسیم در بخش های جداگانه قرار دهد.

کد خبر 6086088 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • گوشی اوپو A3 چه مشخصاتی دارد؟
  • قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی
  • سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس
  • سیل جلوی قطار تهران - گرگان را گرفت | انتقال مسافران در راه مانده با اتوبوس
  • نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود
  • مکالمات داور و ‏VAR‏ در انگلیس محرمانه است!‏
  • کاوشگر بین ستاره ای پس از ۵ ماه با زمین تماس گرفت
  • چگونه خطر ضعف حافظه را کاهش دهیم؟
  • (ویدئو) مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟!
  • چند نکته برای مدیریت گوشی همراه هنگام سفرهای خارجی