Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-03-28@18:27:21 GMT

بَن بِن بُن ویژه برنامه علی ضیا رسید!

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۸۱۴۷

بَن بِن بُن ویژه برنامه علی ضیا رسید!

حواشی پخش یک فیلم در دانشگاه اراک و گاف ماکان بند در برنامه علی ضیاء سوژه‌های امروز نیازگندی‌های احمدرضا کاظمی در شهرونگ شده است.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۸۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش «سرزمین شعر» ویژه شب‌های قدر

شبکه چهار سیما در آستانه فرارسیدن شب‌های قدر، برنامه تلویزیونی «سرزمین شعر» را به صورت ویژه‌برنامه با محوریت شعر علوی پخش می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی برنامه، در برنامه «سرزمین شعر» که از جمعه، دهم فروردین‌ماه به مدت چهار شب روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود شاعران آئینی اشعار خود در مدح امام علی (ع) را ارائه می‌دهند و میهمانان برنامه درباره شعر رمضان و نیایش گفت‌وگو می‌کنند.

میهمانان این ویژه‌برنامه در چهار شب عبارتند از:

آذرمیدخت صفوی ( استاد شعر و ادب از کشور هندوستان)، علیرضا افتخاری، محمدکاظم کاظمی، ناصر فیض، محمود اکرامی فر، مصطفی محدثی خراسانی، سیدمحسن حسینی، علی داودی، علی‌محمد مودب، احمد بابایی، محمدرضا طهماسبی، علیرضا قزوه، قاسم صرافان، مبین اردستانی، زهیر توکلی، محمد رسولی و... .

همچنین اجرای این ویژه‌برنامه به عهده محمود حبیبی کسبی، شاعر شعر آیینی «شاه پناهم بده» خواهد بود که در وصف امام رضا (ع) سروده شده است.

ویژه‌برنامه «سرزمین شعر» برای لیالی قدر با عنوان «شعر علوی» از جمعه، دهم فروردین‌ماه به مدت چهار شب با تهیه‌کنندگی علی زارعان ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

همچنین پس از این ایام روال معمول رقابت شاعران برای رسیدن به فینال مسابقه شعر ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه ماه من میهمان سفره‌های افطاری
  • برگزاری ویژه برنامه های متنوع در فرهنگسرای خاوران
  • ویژه برنامه‌های صداوسیمای مرکز خلیج فارس در شب قدر
  • «مهمان نواز»، ویژه برنامه افطار رادیو اقتصاد
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر
  • شبکه ۲ ویژه‌برنامه شب‌های قدرش را اعلام کرد
  • پخش «سرزمین شعر» ویژه شب‌های قدر
  • نوروز و رمضان ۱۴۰۳ با رسانه ملی
  • ویژه برنامه «شهر رمضان» از رادیو ایران
  • ویژه برنامه محافل قرآنی بهار در بهار، در سیستان و بلوچستان