Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - ایرنا - معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار سنندج گفت: از ابتدای امسال تاکنون 322 میلیارد ریال تسهیلات به 434 طرح متقاضیان اشتغال پایدار روستایی مصوب در این شهرستان پرداخت شده است.

سیده شهلا شالپوش روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان تسهیلات برای 994 متقاضی روستایی این شهرستان اشتغال پایدار ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه مجموع اعتبارات تخصیصی اشتغال پایدار روستایی به شهرستان سنندج 305 میلیارد ریال است، افزود: با توجه به عملکرد خوب در جذب تسهیلات این بخش، اعتبارات بیشتری به این شهرستان تخصیص یافت و در مجموع به میزان 105 درصد سهم اشتغال پایدار روستایی تسهیلات پرداخت شد.
معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار سنندج چهار بانک عامل پرداخت کننده این تسهیلات را بانک های کشاورزی، کارآفرینی امید، پست بانک و بانک توسعه تعاون اعلام کرد و یادآور شد: تسهیلات پرداختی در حوزه های کشاورزی، میراث فرهنگی، صنعت، معدن، و تجارت و فناوری اطلاعات بوده است.
شالپوش از پرداخت فاز دوم تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در آینده ای نزدیک خبر داد و تاکید کرد: 300 میلیارد ریال دیگر به این حوزه در شهرستان سنندج تخصیص یافته که تا هفته آینده این اعتبار به بانک های عامل تزریق می شود.
وی گفت: در حوزه مشاغل خانگی نیز از 62 میلیارد ریال اعتبارات مصوب شده در شهرستان سنندج، در سال جاری 21 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده است.
براساس نتایج سرشماری سال 95، شهرستان سنندج بیش از 500 هزار نفر جمعیت دارد که 414 هزار و 69 نفر در شهر و 87 هزار و 331 نفر در روستاها ساکن هستند این شهرستان دارای سه بخش مرکزی، کلاترزان و سیروان است.
7355/9102

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد اشتغال پرداخت تسهيلات پايدار روستايي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۸۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان تحقق تعهدات اشتغال در استان بوشهر به ۱۳۵ درصد رسید

به گزارش خبرنگار مهر، مصدق کشاورزی صبح یکشنبه در نشست مدیران استان بوشهر اظهار کرد: تعهد اشتغال استان بوشهر در سال گذشته ۲۱ هزار و ۶۷۲ نفر بود که به بیش از ۳۲ هزار فرصت شغلی افزایش یافت و در سامانه رصد اشتغال کشور ثبت شد.

وی تعهد اشتغال امسال را ۱۸ هزار و ۳۳۱ نفر اعلام و خاطرنشان کرد: با تأکید استاندار بوشهر تعهد اشتغال امسال استان به ۲۵ هزار نفر افزایش یافت و تاکنون تعهد اشتغال ۱۳۵ درصد محقق شده است.

تخصیص ۱,۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با اشاره به تخصیص هزار و ۴۴۶ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی با نرخ سود چهار درصد تصریح کرد: محل تخصیص این تسهیلات از محل تبصره ۱۶ قانون بودجه است که ۸۰ درصد آن به میزان هزار و ۱۰۷ میلیارد تومان برای اجرا طرح‌های اشتغال‌زایی پرداخت شد.

وی تسهیلات اشتغال‌زایی امسال را ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بیان و تصریح کرد: این تسهیلات از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه ابلاغ شده که تاکنون ۴۰۰ میلیارد تومان آن به جامعه هدف پرداخت شده است.

حمایت از طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زایی

کشاورزی اضافه کرد: علاوه بر این چهار هزار میلیارد تومان تسهیلات برای حمایت از طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زایی ابلاغ شده است که در حال پرداخت شدن است. در یک سال گذشته در مجموع هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی از محل تبصره ۱۶ و ۱۸ قانون بودجه در استان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در عرصه مشاغل خانگی و خرد نیز در ۲ سال گذشته ۱۳ هزار مجوز در استان بوشهر صادر شده و امسال نیز ۷ هزار و ۱۰۰ طرح مشاغل خانگی در حال اجرا است. بر اساس برنامه‌ریزی در تمام شهرستان‌های استان بوشهر بازارچه دائمی عرضه محصولات مشاغل خانگی ایجاد می‌شود.

اتصال ۲۶۰۰ فروشگاه به طرح کالابرگ الکترونیکی فجرانه

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با اشاره به طرح کالابرگ الکترونیکی فجرانه در استان بوشهر اظهار داشت: در اجرا این طرح ۲ هزار و ۶۰۰ فروشگاه به این طرح متصل شدند.

وی با بیان اینکه طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی تا ۱۷ فروردین ادامه دارد، گفت: در این طرح ۱۱ قلم کالای اساسی شامل شیر، پنیر، ماست، ماکارونی، قند، شکر، روغن، برنج، حبوبات، گوشت مرغ و گوشت قرمز با قیمت سال ۱۴۰۱ در اختیار مشمولان این طرح قرار می‌گیرد.

کشاورزی ادامه داد: در اجرا مرحله دوم طرح کالابرگ الکترونیکی تاکنون ۲۲۲ هزار تراکنش انجام شده و ۱۸۵ هزار خانوار استان بوشهر خرید کرده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر اضافه کرد: در مرحله دوم کالا برگ الکترونیکی که دهک‌های یک تا هفتم درآمدی مشمول آن می‌شوند ۸۰ درصد مشمولان تاکنون کالای خود را خریداری کرده‌اند.

کد خبر 6056995

دیگر خبرها

  • پرداخت ۴۱ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی در خراسان جنوبی
  • پرداخت مبلغ 274 میلیارد ریال تسهیلات جهت رونق بنگاه‌های اقتصادی در شهرستان
  • پرداخت بیش از ۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات در گناباد
  • ۲۷۴ میلیارد ریال تسهیلات به بنگاه‌های اقتصادی دردشتستان پرداخت شد
  • امسال ۲۰ هزار و ۱۹ فرصت شغلی ایجاد شد
  • پرداخت تسهیلات و مطالبات کشاورزان لالی و هندیجان
  • میزان تحقق تعهدات اشتغال در استان بوشهر به ۱۳۵ درصد رسید
  • پرداخت ۱۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در استان بوشهر
  • پرداخت ۵۸۵ میلیارد تومان تسهیلات کشاورزی در خراسان جنوبی
  • اعطای بیش از ۶ میلیارد تومان وام مشاغل خانگی در شبستر