Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین - ایرنا - معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر قزوین گفت: بانک امانات این جمعیت به منظور تامین تجهیزات پزشکی بیماران نیازمند ایجاد شده و براساس آن خیران و داوطلبان می توانند اقلام و تجهیزات نو و بی نقص خود را اهدا کنند.

داود ارجینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون تجهیزات پزشکی موجود این بانک به ارزش تقریبی 300 میلیون ریال در جمعیت هلال احمر قزوین نگاهداری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی، تجهیزات یاد شده شامل ویلچر، واکر و عصا، تخت بیمار، دستگاه ساکشن، کپسول اکسیژن، مانومتر، دستگاه اکسیژن ساز، عصا و سایر وسایل مورد نیاز بیماران است.
ارجینی ادامه داد: اقلام اهدایی خیران پس از جذب، تفکیک و براساس نوع وسیله کد گذاری و در بانک امانات پزشکی نگهداری و به طور موقت و امانی در اختیار بیماران متقاضی قرار می گیرد.
این مسئول در ادامه از اجرای طرح مشارکت اجتماعی ایرانیان در استان خبر داد و یادآور شد: در قالب این طرح پزشکان، پرستاران، بهیاران و سایر کارکنان بهداشت و درمان جهت ارایه خدمات رایگان به‌ صورت داوطلبانه با جمعیت هلال احمر مشارکت می‌کنند.
ارجینی در پایان تاکید کرد: در حال حاضر 60 پزشک و پرستار در قزوین برای مشارکت در این طرح اعلام آمادگی کرده اند.
7388/8054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي جمعيت هلال احمر بانك امانات تجهيزات پزشكي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۸۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۲۰۰ امدادگر جوان در جمعیت هلال احمر استان فارس

حسین درویشی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس اظهار کرد: این جمعیت پیرو ابلاغ شیوه نامه جذب امدادگران و نجاتگران توسط جعیت هلال احمر مرکز و به جهت ایجاد اشتغال پایدار برای اعضای داوطلب خود، موفق به جذب و بکارگیری ۲۰۰ نفر از اعضای جوان خود، جهت فعالیت در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای شده است.

او افزود: این افراد در پایگاه‌های امداد و نجات جاده ای، امداد کوهستان و مراکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات مستقر خواهند شد.

مدیرعامل هلال احمر استان فارس تصریح کرد: پیش از این و در سال ۱۴۰۱ نیز ۵۰ نفر عضو جوان فعال، جذب و بکارگیری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کمک‌ ۵ میلیارد ریالی خیران سلامت به بیمارستان شهیدان مبینی سبزوار
  • خدمت رسانی داوطلبان هلال احمر مازندران به ۴۵ هزار نفر در سال ۱۴۰۲
  • داروخانه مرکزی هلال احمر در ۲۹ اسفند ماه تعطیل است
  • آماده باش امدادگران جمعیت هلال احمر خوزستان
  • افتتاح طرح ملی خدمات یکپارچه جمعیت هلال احمر خراسان رضوی
  • کمک‌های غیرنقدی هلال احمر قزوین به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • ویزیت رایگان بیماران در عقدا
  • ممنوعیت تعطیلی بخش‌های پزشکی در بیمارستان‌ها
  • جذب ۲۰۰ امدادگر جوان در جمعیت هلال احمر استان فارس
  • ۲۷ پایگاه امدادی در استان بوشهر فعال است