Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز گیلان مدیرکل هواشناسی استان امروز گفت : با نفوذ سامانه هوای کم فشار به گیلان ، وزش باد گرم و کاهش محسوس رطوبت هوا ،  گردشگران و جنگل نشینان از روشن کردن آتش در جنگل ها  خوداری کنند.
آقای دادرس با بیان اینکه این شرایط جوی تا پنجشنبه هفته کنونی ادامه دارد افزود :  در این مدت دمای هوای گیلان 8 تا 15 درجه سانتی گراد افزایش می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد : دریای خزر امروز با ارتفاع موج 20 تا 80 سانتی متر برای فعالیت های دریانوردی با احتیاط مناسب است و فردا با ارتفاع موج 60 سانتی متر تا یک متر نامناسب  خواهد بود. 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: هواشناسی گیلان هشدار باد گرم افزایش دما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۸۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز با سعدی: ما تماشاکنان بستانیم

ما گدایان خیل سلطانیم شهربند هوای جانانیم   بنده را نام خویشتن نبود هر چه ما را لقب دهند آنیم   گر برانند و گر ببخشایند ره به جای دگر نمی‌دانیم   چون دلارام می‌زند شمشیر سر ببازیم و رخ نگردانیم   دوستان در هوای صحبت یار زر فشانند و ما سر افشانیم   مر خداوند عقل و دانش را عیب ما گو مکن که نادانیم   هر گلی نو که در جهان آید ما به عشقش هزاردستانیم   تنگ چشمان نظر به میوه کنند ما تماشاکنان بستانیم   تو به سیمای شخص می‌نگری ما در آثار صنع حیرانیم   هر چه گفتیم جز حکایت دوست در همه عمر از آن پشیمانیم   سعدیا بی وجود صحبت یار همه عالم به هیچ نستانیم   ترک جان عزیز بتوان گفت ترک یار عزیز نتوانیم کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • امروز با سعدی: ما تماشاکنان بستانیم
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۳۱ فروردین
  • درخشش آفتاب مطبوع بهاری در جای جای گیلان
  • استقرار هوای صاف و آفتابی در گیلان
  • هشدار در مورد احتمال آتش سوزی جنگل‌ها در مازندران
  • هشدار آتش سوزی در جنگل های مازندران
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • خروج سامانه‌های ناپایدار از اصفهان همراه با باد و باران/ دمای هوای استان کاهش می‌یابد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • بامداد امروز بروجن خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود