Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 18 آذرماه در بازدید از صندوق قرض الحسنه امداد ولایت با اشاره به اینکه خودکفایی و توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت یکی از مهم ‌ترین اهداف و برنامه‌‌های این نهاد است، گفت: صندوق امداد ولایت با هدف پرداخت تسهیلات قرض ‌الحسنه به مددجویان و افراد نیازمند راه‌‌اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون 14 میلیارد و 617 میلیون تومان تسهیلات قرض‌‌الحسنه از منابع صندوق امداد ولایت این استان پرداخت ‌شده، افزود: این مبلغ به چهار هزار و 107 نفر از مددجویان و اقشار نیازمند واجد شرایط اعطا شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اينکه پرداخت تسهیلات قرض ‌الحسنه کارگشایی در کنار سایر خدمات این نهاد یکی از اقدامات کمیته امداد به‌ منظور رفع مشکلات مددجویان و نیازمندان جهت توانمندسازی آنهاست، اضافه کرد: وام‌‌های کارگشایی جهت رفع احتیاجات ضروری اشخاص ازجمله هزینه ‌های درمان، ازدواج، تعمیر و تامین مسکن، بدهکاری‌ های‌مالی و کمک‌ هزینه‌‌های تحصیلی با در نظر گرفتن شرایط و توانایی نیازمندان به آنها پرداخت می‌‌شود.
مبشری با بیان اینکه یک هزار و 100 مورد وام قرض الحسنه با اعتبار پنج میلیارد و 100 میلیون تومان از منابع کمیته امداد در بانک قرض ‌الحسنه مهر ایران به نیازمندان پرداخت شده، تصریح کرد: در همین زمینه سه هزار و 220 پرونده دیگر در این بانک در حال آماده ‌سازی برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به متقاضیان معرفی ‌شده این نهاد است.
وی با اشاره به اینکه خیرین و نیکوکاران با کمک‌‌های خود نقش مهمی در تامین نیازهای اساسی نیازمندان کمیته امداد دارند، از همه افراد نیکوکار دعوت کرد تا با سپرده ‌گذاری در صندوق امداد ولایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد یاریگر این نهاد باشند.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد اجتماعی کمیته امداد وام قرض الحسنه قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۸۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ درخت پسته به کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اهدا شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فانی مغانی ظهر سه شنبه در مراسم پلاک کوبی درختان پسته که با حضور فرماندار و امام جمعه شهرستان خلیل آباد اظهار کرد: طرح شجره طیبه یک طرح ادامه دار است لذا در اجرای این پویش طرح ماندگار تعداد ۲۰۰ درخت فقط از یک روستا به این نهاد برای کمک رسانی به نیازمندان واگذار شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد افزود: به مرور دیگر روستاها هم در این امر خدا پسندانه مشارکت و همکاری خواهند داشت.

وی گفت: این پویش طرح ادامه دار است و در کلیه روستاهای شهرستان برنامه اطلاع رسانی این طرح انجام می‌شود.

به گفته فانی پرداخت زکات مستحبی از درختان پسته، انگور دام و یا کندوی زنبور عسل و… در شهرستان در حال اجرا است که روستا به روستا با حضور کارشناسان این نهاد صورت می‌گیرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اظهار کرد: در سال گذشته مردم این شهرستان بیش از ۵۵ میلیارد ۴۷۳ میلیون ریال در بحث پرداخت زکات جهت کمک به محرومان و نیازمندان کمک داشتند.

کد خبر 6099405

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان
  • ۲۰۰ درخت پسته به کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اهدا شد
  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود