Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-19@05:32:19 GMT

سرقت از طلافروشی در مشهد ناکام ماند

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۸۲۹۷

سرقت از طلافروشی در مشهد ناکام ماند

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از سرقت مسلحانه نافرجام از یک طلافروشی در بلوار امامت مشهد خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس خراسان رضوی، سردار محمدکاظم تقوی در تشریح جزئیات این سرقت مسلحانه، اظهار کرد: بعدازظهر امروز 2 جوان که اسلحه شبیه کلت و یوزی داشتند وارد یک طلافروشی در بلوار امامت مشهد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها در این لحظه 2 اسلحه را از زیر لباس خارج ساخته و قصد سرقت مسلحانه داشتند. 

وی ادامه داد: در این لحظه با به صدا در آمدن آژیر طلافروشی، 2 سارق مسلح از ترس پا به فرار گذاشتند و متواری شدند.

سردار تقوی تصریح کرد: کارآ گاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی و پلیس مشهد بلافاصله وارد عمل شدند و تحقیقات علمی و فنی و پلیسی با توجه به سرنخ‌های موجود برای شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت نافرجام ادامه دارد.

وی در پایان اضافه کرد: با توجه به ادله موجود نتایج ردزنی‌های اطلاعاتی و عملیات شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت نافرجام به زودی به شهروندان عزیز و قانون‌مدار اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سرقت از طلافروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۸۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای مشهد آلوده شد

مهدی اله‌پور مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: میانگین ۲۴ ساعته شاخص کیفیت هوای مشهد با عدد ۱۳۷ نشان دهنده قرار داشتن هوا در شرایط «ناسالم» است و شاخص‌های یک تا ۲ ساعت گذشته نیز با عدد ۱۷۰ از شرایط ناسالم هوای این کلانشهر نشان دارد.

او با بیان اینکه کیفیت هوای چهار منطقه شهر مشهد اکنون در شرایط ناسالم برای تمامی افراد است، افزود: کیفیت هوا در ۱۹ منطقه دیگر دارای ایستگاه سنجش کیفیت هوا در شرایط سالم قرار دارد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی ادامه داد: به شهروندان توصیه می‌شود در روز‌های دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند.

اله پور بیان کرد: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمد‌های غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • وقوع ۵۳ فقره تصادف در مشهد با ۵۷ مصدوم
  • ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار زائر نوروزی وارد مشهد شدند
  • دستگیری مالخر لوازم خانگی در مه‌ولات خراسان رضوی
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۲۸ اسفندماه
  • هوای مشهد آلوده شد
  • دستگیری سارق مسلح طلا و جواهرات در جیرفت
  • آغاز اجرای طرح پایش الکترونیکی محکومان سابقه‌دار بزه سرقت در خراسان رضوی
  • آغاز اجرای طرح پایش الکترونیکی محکومان سابقه دار بزه سرقت
  • تشکیل گروه ضربت مقابله با سرقت به عنف و مسلحانه در کرمانشاه
  • در ورودی و خروجی‌های مشهد ترافیک پرحجم است