Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتفاقات داوری بازی تیم‌های سپاهان و پرسپولیس هنوز ادامه دارد و کارشناسان در خصوص صحنه‌های مشکوک نظرات متفاوتی ارائه می‌دهند که در همین رابطه علی خسروی کارشناسی داوری کشورمان هم با حضور در یکی از برنامه‌های تلویزیونی نظرات خود را درباره صحنه‌های مورد اشاره اعلام کرد.

سیدجلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس در همین رابطه گفت: واقعاً تعجب می‌کنم که کارشناس داوری برنامه شب‌های فوتبالی چطور کارشناسی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او فقط برای خودش حرف می‌زند و بهتر است  اگر قرار است کار کارشناسی صورت بگیرد صحنه‌ها را با دقت مورد بررسی قرار دهند. 

وی ادامه داد: این کارشناس می‌گوید اگر دست بازیکن مهاجم باز باشد خطا است آن وقت بازیکن تیم سپاهان با دست باز روی صورت من کوبیده و کارشناس برنامه می‌گوید خطا نیست!  این حرف‌ها یعنی چه؟ اگر باشگاه پرسپولیس سکوت می‌کند یا ما چیزی نمی‌گوییم دلیل نمی‌شود که آقایان هرچه دل‌شان می‌خواهد بگویند و ما هم سکوت کنیم. 

حسینی گفت:‌ در صحنه‌ای که داور کارت اول را به بازیکن سپاهان داد دقت کنید. بازیکن سپاهان با آرنج به صورت من کوبید و نمی‌دانم برخی کارشناسان چه صحنه‌هایی را می‌بینند که کارشناسی می‌کنند. بهتر است آقایان صحنه‌ها را به دقت ببینند بعد حرف بزنند. اگر قرار بر کار کارشناسی است بهتر است که همه چیز شفاف بررسی شود نه اینکه فقط صحنه‌های مربوط به پرسپولیس در چند قسمت پخش کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کارشناسی پرسپولیس سید جلال حسینی کارشناس داوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۸۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صید تاریخی ملوانان؛ سپاهان جام قهرمانی را به پرسپولیس داد! | بازی های ماندگار

سپاهان در بدترین مقطع ممکن مقابل ملوان امتیاز از دست داد تا جام قهرمانی لیگ برتر را دو دستی تقدیم پرسپولیس کند.

طرفداری | سال گذشته سپاهان قهرمانی را دو دستی تقدیم پرسپولیس کرد.

در حالی که انتظار می رفت فصل گذشته سپاهان با ژوزه مورایس به عنوان قهرمانی رقابت های لیگ برتر برسد ولی در هفته های پایانی همه چیز تغییر کرد. در هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ بیست و دوم سپاهان در خانه میزبان ملوان بود.

با توجه به بازی های سپاهان تا پایان فصل، انتظار می رفت این تیم بتواند عنوان قهرمانی را از آن خودش کند. در دیداری که ورزشگاه نقش جهان مملو از تماشاگر بود و سپاهان موقعیت های گلزنی را یکی پس از دیگری از دست می داد، زرد پوشان اصفهان در خانه تا دقیقه 87 از ملوان جلو بودند ولی غفلت مدافعان این تیم در دقایق پایان باعث سهیل فداکار گل مساوی تیم ملوان را به ثمر برساند.

این گل در نهایت پرسپولیس را به صدر جدول رقابت های لیگ برتر رساند و سرخ پوشان تهرانی که در سال 1402 همه مسابقات خود را برده بودند، تا پایان لیگ هم با پیروزی های متوالی قهرمانی لیگ برتر را به دست آوردند.

این بازی شاید بزرگترین حسرت سال 1402 سپاهانی ها هم باشد.

اطلاعات بازی هفته‌ بیست و هفتم مسابقات لیگ بیست و دوم؛ جام خلیج فارس بازی: سپاهان ۱-۱ ملوان تاریخ و زمان: دوشنبه 4 اردیبهشت ۱۴۰۲ / ساعت ۱8:۳۰ مکان: ورزشگاه نقش جهان داوران: مهدی سیدعلی - علی اکبر نوری - بهمن عبداللهی - وحید زمانی - ناظر داوری: حیدر شکور

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رامین رضائیان، جلال علی‌محمدی، محمد کریمی، امید نورافکن، ایگور کاتاتو، فرشاد احمدزاده، شهریار مغانلو

سرمربی سپاهان: ژوزه مورایس

ترکیب ملوان: ایمان صادقی، علی خوشکفا، محمدرضا بردبار، پدرام قاضی پور، مجید عبدی، محمود مطلق زاده، میلاد شعبانلو، میلاد جهانی، امیرحسین یحیی زاده، سجاد بازگیر، سهیل فداکار

سرمربی ملوان: مازیار زارع

کارت زرد: امید نورافکن (5) از سپاهان / پدرام قاضی پور (45) از ملوان

کارت قرمز: -

گل ها: شهریار مفانلو (۶۰) برای سپاهان / سهیل فداکار (۸۷) برای ملوان

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • لیست غایبان سپاهان برای بازی با تراکتور
  • ویژه برنامه های شبکه تهران سیما در شب های قدر
  • جهش چشم‌گیر استقلال در آسیا
  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • «آن‌ها دروغ می‌گویند» در پردیس تئاتر شهرزاد
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • صید تاریخی ملوانان؛ سپاهان جام قهرمانی را به پرسپولیس داد! | بازی های ماندگار
  • پرسپولیس-سپاهان چند روز بعد از جنگ حذفی!
  • پشت صحنه برنامه تلویزیونی بهار بهار
  • سرهنگ علیه مسئولان فوتبال: خجالت بکشید