Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود نصرتی در حاشیه سفر یک روزه به قزوین برای بازدید از طرح های عمرانی شهرداری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اقدامات انجام شده در مورد بیمه رانندگان درون شهری و برون شهری اظهارداشت: موضوع بیمه رانندگان در دستور کار مجلس بود که همراه با ۳۲۰۰ میلیارد تومان از محل ۱۰ درصد عوارض سوخت در یک روز تصویب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: پیگیری های مشترک وزارت کشور و راه و شهرسازی در تصویب این موضوع مهم از اتفاقات خوبی بود که در یک کار مشارکتی رقم خورد و برای سال ۹۷ این مصوبه را داشتیم که در سال ۹۸ و سالهای بعد نیز تکرار خواهد شد.

نصرتی تصریح کرد: این مصوبه نویدی بود برای رانندگان اتوبوسهای درون شهری و تاکسی ها و نیز شبکه حمل و نقل برون شهری که برای سال اینده نیز حدود ۱۳۰۰ میلیارد تومان در این بخش پیش بینی شده است.

۵۵۰۰ میلیارد تومان برای تقویت شبکه حمل و نقل عمومی

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور در مورد تقویت حمل و نقل عمومی هم گفت: امسال انتشار ۵۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای کلان شهرها پیش بینی شده که در سال ۹۸ این رقم به ۸ هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی یادآورشد: در بخش اتوبوسرانی برای مراکز استانها هم ۱۲۰۰ میلیارد تومان انتشار اسناد خزانه و اوراق سکوک صورت می گیرد تا نیازهای این بخش تامین شود.

نصرتی بیان کرد: با برنامه ریزی انجام شده برای بازسازی ۷ هزار دستگاه اتوبوس فرسوده با مشارکت بانکها اقدام می شود و باتوجه به افزایش قیمت اتوبوسها امیدواریم بتوانیم با اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان به طور متوسط ۲۰۰ میلیون تومان برای هر اتوبوس این کار را با کمک دولت انجام دهیم.

توزیع قیر برای شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر

وی درخصوص تامین قیر مورد نیاز شهرهای کوچک هم اظهارداشت: توزیع قیر از اعتبارات  ۱۳ درصدی برای شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر در دستور کار قرار گرفته که در بودجه سال آینده پیشنهاد ما سهم ۲۷ درصدی است تا شهرهای کمتر از ۱۰۰ هزار نفر نیز تحت پوشش قرار گیرند.

نصرتی در زمینه تامین ماشین آلات مورد نیاز شهرداری ها هم گفت: برای خرید خودروهای آتش نشانی، آمبولانس حمل متوفی، کامیون و خودروهای سنگین برای شهرداری های شهرهای با ۱۰۰ هزار نفر جمعیت از محل اعتبارات بند «و» تبصره ۳۹ انجام می شود.

اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد تومان برای خرید ماشین آلات شهرداریها

وی اضافه کرد: در سال آینده از محل عوارض ۱۰ درصدی سوخت مبلغ ۴۵۰۰ میلیارد تومان برنامه ریزی شده تا برای خرید ماشین آلات شهرهای کمتر از ۵۰ هزار نفر جمعیت اختصاص یابد که در این میان به روستاها نیز توجه خواهیم کرد.

کد خبر 4480397

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش نشانی شهرداری قزوین مسعود نصرتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۸۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلژیک: اشغال فلسطین باید پایان یابد

معاون نخست‌وزیر بلژیک در اظهاراتی به اشغال سرزمین‌های فلسطین و قدس شرقی اشاره و تاکید کرد که اشغالگری اراضی فلسطینیان باید پایان یابد.

به گزارش سه‌شنبه شب ایرنا به نقل از الجزیره، پترا دو سوتر معاون نخست‌وزیر بلژیک ظهار کرد: اکنون زمان آن فرا رسیده است که کشور مستقل فلسطین را بدون هیچ قید و شرطی به رسمیت بشناسیم.

از نظر سازمان ملل متحد، سه منطقه کرانه باختری، غزه و بخش غربی شهر قدس، هم اکنون مناطق فلسطینی در اشغال اسرائیل هستند.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بخشی از درآمد معدنی در یزد به ورزش اختصاص می‎یابد/سهم ورزش از بودجه استان افزایش می‌یابد
  • بخشی از درآمد معدنی در استان به ورزش اختصاص می‎یابد/سهم ورزش از بودجه استان افزایش می‌یابد
  • هوای شهر مشهد ناسالم است / پاک‌ترین هوا سهم ایلام شد
  • حکم نماز و روزه در سفر شخصی با ماشین دولتی
  • شهرهای اروپایی با بیشترین رضایت شهروندان از کیفیت هوا
  • ماشین فراری جدید و 130 میلیارد تومانی کریستیانو رونالدو / فیلم
  • بلژیک: اشغال فلسطین باید پایان یابد
  • ضرب‌الاجل نصب دوربین در مسکن مهر و نهضت ملی مسکن
  • بهترین مکان ها برای زندگی در کانادا
  • ماشین که جوش میاره درب رادیاتور را باز نکنید + فیلم