Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@17:57:36 GMT

توزیع 20 هزار لاستیک تاکسی تا پایان آذر آغاز می شود

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۸۴۴۵

توزیع 20 هزار لاستیک تاکسی تا پایان آذر آغاز می شود

تهران- ایرنا- مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور گفت: مرحله دوم توزیع لاستیک تاکسی ها با 20 هزار حلقه تا پایان آذر و با نرخ مصوب آغاز می شود.

مرتضی ضامنی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش از این توزیع مرحله نخست لاستیک تاکسی ها با 30 هزار حلقه از ماه گذشته در 10 شهر کشور آغاز شده بود و در مرحله دوم اولویت با شهرهایی است که توزیع مرحله نخست شامل آنها نبوده است و اعلام نیاز کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با توجه به شرایط موجود و تفاوت زیاد قیمت اقلام مصرفی خودرو در بازار، تحویل این اقلام به صورت مستقیم به تاکسیرانان به عنوان یک مطالبه بحق و جدی در دستورکار اتحادیه قرار گرفته است.
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور گفت: تدابیری اتخاذ شده است که هیچ راننده تاکسی دغدغه تهیه لاستیک خودرو را نداشته باشد، اما این امر منوط به این است که تاکسیرانی شهرهای آنها اعلام نیاز کنند.
وی خاطرنشان کرد: لاستیک تاکسی ها با نرخ مصوب کارخانه و 30 تا 40 درصد زیر قیمت بازار در اختیار رانندگان تاکسی قرار خواهد گرفت.
ضامنی ادامه داد: همچنین به منظور حمایت از رانندگان تاکسی و تامین کالاهای مورد نیاز آنها با نرخ مصوب قرار است توزیع روغن خودرو نیز در دستورکار است و به این منظور برای تهیه روغن به شهرهای کشور فراخوان داه ایم که اعلام نیاز کنند.
وی افزود: در گام بعدی توزیع اقلام مورد نیاز تاکسی ها مواردی مانند تهیه لنت ترمز که با قیمت بازار اختلاف دارند نیز در نظر گرفته خواهد شد و به صورت مستقیم این اقلام به رانندگان تاکسی توزیع می شود.
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور گفت: تمام اقلام در نظرگرفته شده برای توزیع بین رانندگان تاکسی از تولیدات داخلی است، مگر اینکه مشابه کالای تولیدی داخلی نداشته باشد، در آن صورت توزیع کالای خارجی خواهیم داشت.
وی درباره ارائه خدمات دیگر به رانندگان تاکسی نیز تصریح کرد: تاکنون بیمه تکمیلی برای رانندگان تاکسی لحاظ نشده است. در حال پیگیری هستیم که این اتفاق انجام شود. این اقدام می تواند گام موثری در حمایت از رانندگان تاکسی باشد.
ضامنی اعلام کرد: به منظور تامین رفاه بیشتر برای رانندگان تاکسی در حوزه ورزش، اولین دوره مسابقات فوتسال کارکنان و رانندگان تاکسی در دهه فجر که موجب افزایش نشاط و امید آنها خواهد شد نیز برگزار می شود.
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور گفت: در همایشی که در 26 آذر به مناسبت روز ملی حمل و نقل برگزار می شود از رانندگان برتر در حوزه تاکسیرانی و حوزه های دیگر حمل و نقل عمومی قدردانی می شود.
اجتمام *2181*1834

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حمل ونقل عمومي تاكسي توزيع لاستيك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۸۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ­سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تخلفات در افزایش نرخ کرایه ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: در روز‌های اخیر در برخی خطوط تاکسیرانی که رانندگان بیشتر از قیمت مصوب شورای شهر تهران، نرخ کرایه‌ها را افزایش داده بودند، با رانندگان برخورد و امتیاز منفی در پرونده آنها درج شد.

شادی مالکی افزود:همچنین با توجه به اینکه نرخ کرایه از اول اردیبهشت باید افزایش پیدا می‌کرد مواردی را داشتیم که پیش از اردیبهشت نرخ کرایه‌ها را افزایش داده بودند که با این موارد هم برخورد شد.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران از شهروندان خواست اگر در استفاده از تاکسی‌ها متوجه شدند نرخ کرایه درخواستی راننده بیش از نرخی است که بر روی برچسب‌ها نصب یا در پایانه‌ها و ایستگاه‌ها اطلاع رسانی شده با سامانه ۱۳۷ پلاس تماس بگیرند و اطلاع رسانی کنند.

شادی مالکی افزود: پس از اطلاع رسانی شهروندان، بازرسان در محل حاضر می‌شوند و به شکایت‌های مردمی رسیدگی می‌کنند و با تخلفات برخورد می‌شود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران در ادامه گفت: براساس مصوبه شورای شهر تهران به شهرداری تهران این مجوز داده شده که نرخ کرایه تاکسی‌ها را به صورت میانگین ۴۵ درصد افزایش دهد و در مجموع ۶۱۰ خط تاکسیرانی در شهر تهران این مصوبه اجرایی شده است.

شادی مالکی افزود: البته با توجه به بازمهندسی خطوط تاکسیرانی شهر تهران، متناسب سازی کردیم و به گونه‌ای این مصوبه را اجرایی کردیم که مسافران با حداقل معطلی در خطوط پایانه‌ها و ایستگاه‌ها بتوانند به تاکسی‌ها دسترسی داشته باشند.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: این متناسب سازی باعث شده در برخی خطوط که به علت پایین بودن پایه نرخ کرایه در سنوات گذشته رانندگان تاکسی فعالیت نمی‌کردند و بخصوص در شرایط آب و هوایی خاص و ساعت پیک ترافیک با کمبود تاکسی مواجه بودیم خوشبختانه تا بیش از ۸۰ درصد این مشکل رفع شود.

شادی مالکی افزود: حتی در برخی خطوط هم افزایش نرخ کرایه کمتر از ۴۵ درصد افزایش یافته که این مسئله هم به بازمهندسی خطوط بر می‌گردد.

دیگر خبرها

  • برخورد ­سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تخلفات در افزایش نرخ کرایه ها
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • آغاز فروش تاکسی برقی از امروز در تهران | دارندگان تاکسی فرسوده تسهیلات می گیرند
  • ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودرو‌های برقی آغاز شد
  • آغاز ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی
  • ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است