Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@12:17:11 GMT

اردوی جهادی بسیج دانشجویی شوش برگزارشد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۸۵۲۹

اردوی جهادی بسیج دانشجویی شوش برگزارشد

سروان پاسدار محمدرضا موسایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه های پیام نور و آزاد شهرستان شوش و گروه جهادی شهید احمد حیاری از 16 آذرماه به مدت پنج روز در قالب برنامه های بهداشتی، درمانی و فرهنگی در روستای سید عبدالله بخش شاوور شهرستان شوش برگزار شد.
وی اظهار داشت: یک پزشک عمومی و چهار پزشک متخصص اطفال، زنان و زایمان، داخلی و داندنپزشک در این اردو حضوردارند و به اهالی روستا با همکاری مدیریت بهداشت و درمان شهرستان خدمات رایگان ارایه می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول بسیج دانشجویی شهرستان شوش افزود: 20 نفر از دانشجویان بسیجی در قالب خواهران در اردوی جهادی بسیج دانشجویی شرکت کردند.
وی گفت: برنامه های مختلف فرهنگی شامل مسابقات فرهنگی، جشن، آموزش قرآن، آموزش مهارت های زندگی، مشاوره تحصیلی و حقوقی، کلاس های تقویتی درسی، خیاطی، نمد دوزی، پخت کلوچه، ساخت گل کریستال، دوخت ساق دست و گل سر و نشست های تخصصی در این اردوی جهانی انجام شد.
موسایی افزود: بیش از یکهزار و 200 نفر از اهالی این روستاها در این طرح خدمات رسانی شدند.
وی حضور دانشجویان در مناطق محروم و روستایی و آشنایی آنان با مسایل و مشکلات محرومان جامعه را از اهداف برگزاری این اردو عنوان و تصریح کرد: برگزاری این اردوها در افزایش روحیه تعاون و ایثارگری قشر جوان تاثیر بسزایی دارد.
7280/3022
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف بهداشت و درمان جامعه خدمات رسانی زنان مهارت های زندگی منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۸۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۱۵ عنوان برنامه در هفته بسیج سازندگی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ صادقی فرمانده سپاه ناحیه دلیجان گفت: مهم‌ترین و شاخص‌ترین برنامه‌های سالروز بسیج سازندگی برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، اعزام گروه‌های جهادی برای خدمات‌رسانی به مناطق محروم و ویزیت رایگان، دیدار اعضای قرارگاه با مسئولان شهرستان، تجلیل از فعالین جهادی در سطح شهرستان خواهد بود.

او افزود: پرداخت حدود ۹ میلیارد تومان وام اقتصاد مقاومتی به فعالین اقتصاد مقاومتی و اقتصاد خانگی، بازسازی و مرمت ۲۰ واحد مسکونی متعلق به خانواده‌های محروم، احداث دو استخر آب کشاورزی، جدول‌گذاری ۲۰۰ متر نهر آب و همچنین فعال سازی ۶۰ صندوق قرض‌ الحسنه در سطح شهرستان که از کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی حمایت می‌کنند قسمتی از فعالیت‌های بسیج سازندگی در شهرستان دلیجان است.

فرمانده سپاه ناحیه دلیجان در انتها عنوان کرد: در سطح شهرستان دلیجان حدود ۸۰ گروه جهادی فعال داریم که در زمینه‌های فرهنگی اجتماعی اقتصادی و عمرانی در حال خدمات رسانی به مردم شهرستان هستند.

دیگر خبرها

  • وجود ۵۰ گروه جهادی در شهرستان رودان
  • آغاز اردوی راهیان نور بسیج دانشجویی در کرمانشاه
  • دیدارفرماندار،فرمانده سپاه و گروهای جهادی با امام جمعه کرخه
  • افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در دلیجان
  • برگزاری ۱۵ عنوان برنامه در هفته بسیج سازندگی
  • فعالیت بیش از ۱۵۰ گروه جهادی در آستارا
  • گسترش فرهنگ جهادی از کار جهادی مهم‌تر است
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام