Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@05:15:59 GMT

قاچاقچیان احشام 920 میلیون ریال جریمه شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۸۵۹۲

قاچاقچیان احشام 920 میلیون ریال جریمه شدند

ارومیه- ایرنا- مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: قاچاقچیان احشام که قصد خارج کردن 126 راس گوسفند را از کشور داشتند، به پرداخت 920 میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

محمد اقوامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این قاچاقچیان قصد داشتند این تعداد گوسفند را از طریق بیراهه های مرز پیرانشهر به شمال عراق منتقل کنند که دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: پس از ارجاع این قاچاقچیان به شعبه تعزیرات حکومتی پیرانشهر، این افراد علاوه بر جریمه در نظر گرفته شده، بر ضبط احشام کشف شده نیز محکوم شدند.
وی با اشاره به کشف قاچاق 2 هزار و 100 قطعه لوازم یدکی خودرو در ارومیه بیان کرد: متهمان این پرونده نیز پس از ارجاع به تعزیرات حکومتی علاوه بر ضبط کالا به پرداخت 476 میلیون ریال جریمه محکوم شدند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی ادامه داد: قاچاق یکهزار و 150 باکس سیگار دیگر پرونده مهم روزهای گذشته وارده به شعب تعزیرات حکومتی بود.
اقوامی افزود: در این پرونده نیز که به شعبه تعزیرات حکومتی چالدران ارجاع شد، متهم پرونده علاوه بر ضبط کالا به پرداخت 423 میلیون ریال جریمه محکوم شد.
وی اضافه کرد: قاچاق سیگار و البسه همچنان جزو مهمترین اقلام قاچاق در استان به شمار می رود.
به گزارش ایرنا، هفته گذشته نیز یک محموله قاچاق احشام در جنوب آذربایجان غربی کشف و متهمان آن به پرداخت بیش از 2 میلیارد و 600 میلیون ریال جریمه محکوم شده بودند.
آذربایجان غربی از جمله استان های درگیر با معضل قاچاق کالا و ارز به شمار می رود و در راستای حمایت از تولید داخل، امسال جریمه های سنگین تری به متهمان این پرونده ها در نظر گرفته می شود.
8137/7129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حقوقي قضايي قاچاق آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۸۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی پوشاک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ،ایرج عزیزی گفت: پرونده کشف محموله پارچه قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۸۲۶ میلیون ریال از یک خودرو در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ممسنی رسیدگی شد.
رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان ممسنی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده تخلف را محرز و با شناسایی دو متهم در این پرونده میزان ۴۶۰ میلیون ریال از کالا‌ها را متعلق به متهم ردیف اول و یک میلیارد و ۳۷۱ میلیون ریال را متعلق به متهم ردیف دوم اعلام کرد.
عزیزی گفت: شعبه علاوه بر ضبط کالا‌های قاچاق کشف شده و تحویل آن به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، متهم ردیف اول را به پرداخت ۴۶۰ میلیون ریال و متهم ردیف دوم را به پرداخت یک میلیارد و ۳۷۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان ممسنی افزود: ماموران نیروی انتظامی شهرستان ممسنی هنگام بررسی خودروها، متوجه خودروی حامل بارقاچاق شدند و گزارش آن را برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • جریمه قاچاقچی پوشاک
  • محکومیت مبل ساز متقلب در اردبیل
  • جریمه نقدی مجازات گرانفروشی لوازم یدکی در خوی
  • جریمه قاچاقچی روسری در میاندوآب
  • ضبط ۴۲ هزار نخ سیگار قاچاق در پیرانشهر
  • از محکومیت احتکارکننده لوازم یدکی خودرو تا صدای زنگ قاچاق در بار لوازم صوتی در فارس
  • قاچاقچی مواد شوینده در زنجان محکوم شد
  • محکومیت ۵۳.۹۱ میلیارد ریالی قاچاقچی خودرو
  • محکومیت قاچاقچی ارز به پرداخت جزای نقدی
  • محکومیت قاچاقچیان خودرو در هرمزگان