Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی اداره کل دادگستری هرمزگان حجت الاسلام محمد صادق اکبری یکشنبه شب در چهارمین نشست ستاد پیگیری سیاست های کلی اقتصادی مقاوتی در دستگاه قضایی استان کشف این میزان سوخت از سوی تعزیرات حکومتی اعلام و بر ضرورت تشدید نظارت ها و انسداد گریزگاه های قاچاقچیان به منظور جلوگیری از قاچاق سوخت تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: چرخه توزیع سوخت باید قانونی ، عادلانه و توأم با مسوولیت پذیری باشد و نبود نظارت بر روند عرضه فرآورده‌های نفتی ، مسوولیت مدنی و کیفری متخلفان را به همراه خواهد داشت.
رییس کل دادگستری هرمزگان تصریح کرد: حمایت حقوقی و قضایی از تولید ملی و مبارزه با قاچاق مهمترین اولویت های ستاد مذکور در دستگاه قضایی هرمزگان است.
حجت الاسلام اکبری با اشاره به گزارش های ضابطان قضایی مبنی بر تردد تعداد قابل توجهی شناور متخلف خارجی در آب های بین المللی مجاور با استان هرمزگان به منظور بارگیری و انتقال سوخت قاچاق ، خواستار برخورد قاطع نیروهای امنیتی و انتظامی با آنها شد.
وی خاطرنشان کرد: تخصیص سوخت براساس پیمایش ناوگان حمل و نقل جاده ای و میزان دریاروی شناورها ، نظارت بر نحوه صدور بارنامه ها و نصب و راه اندازی سامانه های ردیاب و کنترل تردد از جمله راهکارهای موثر در جلوگیری از قاچاق سوخت است.
موقعیت استراتژیک هرمزگان با 103 هزار کیلومتر مربع وسعت و 13 شهرستان باعث شده حجم قابل توجهی از کالای قاچاق از طریق مبادی رسمی، ساحلی، روستایی و خورها به طور غیرمجاز وارد استان شود.
7198/6048
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف تولید ملی روابط عمومی فرآورده های نفتی قاچاق ناوگان حمل و نقل منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۸۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

سرهنگ جلیل سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی حین گشت‌زنی در گمرک پرویزخان موفق به شناسایی هفت دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق شده و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودروهای توقیفی پنج هزار و ۶۹ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: ارزش این مقدار سوخت قاچاق یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال است.

سلطانی در پایان سخنانش از تشکیل پرونده‌هایی در این خصوص و ارسال آنها به مراجع قضائی خبر داد.

کد خبر 6088471

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر
  • بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب کشف شد
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندرکلاهی شهرستان میناب
  • کشف ۷۵ کیلومتر لوله انتقال سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب/ جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت+عکس
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب/ جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق و ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت!