Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@07:58:40 GMT

سرعت صدور مجوزهای سرمایه گذاری رضایت بخش نیست

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۸۶۱۱

سرعت صدور مجوزهای سرمایه گذاری رضایت بخش نیست

بندرعباس- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: در حال حاضر سرعت صدور مجوزهای سرمایه گذاری در استان رضایت بخش نیست و به نیازمند اصلاح و بازنگری جدی است.

به گزارش ایرنا، ایرج حیدری یکشنبه شب در نشست ویژه اصلاح فرآیندهای صدور مجوزهای سرمایه گذاری هرمزگان اظهار داشت: فرایند صدور مجوزهای سرمایه گذاری در استان طولانی بوده و مدیران دستگاه های اجرایی در این زمینه باید سرعت عمل بیشتری به خرج دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: حذف استعلام های غیر ضروری از فرآیند صدور مجوزهای سرمایه گذاری و پاسخ به استعلام ها بسیار ضروری است و در صورت تحقق این امر سرعت جذب سرمایه گذاری در هرمزگان افزایش خواهد یافت.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: ظرفیت های قانونی بسیاری برای تسهیل فرآیند سرمایه گذاری وجود دارد و با استفاده از همین ظرفیت های موجود می توان بسیاری از نارضایتی ها را در حوزه سرمایه گذاری کاهش داد.
حیدری خاطرنشان کرد:بیشترین فشارها برای تسریع در روند و تعیین تکلیف پروژه های سرمایه گذاری بر دوش استانداری و فرمانداری ها است.
وی بیان داشت: اگر دستگاه های اجرایی به موقع و در کمترین زمان ممکن به استعلام های حوزه سرمایه گذاری پاسخ دهند، میزان مراجعه سرمایه گذاران در این خصوص به استانداری و فرمانداری ها کاهش خواهد یافت.
حیدری تاکید کرد: باید با رفع کاستی ها و نقص های موجود، فرآیند صدور مجوزهای سرمایه گذاری در هرمزگان نیز مانند بسیاری از استان های دیگر از سرعت بالایی برخوردار شود.
7198/6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد سرمايه گذاري صدور مجوز سرمايه گذاري هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۸۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری علیه زمین‌خواری در هیر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، محمود قلی‌زاده گفت: به دنبال گشت‌زنی و کنترل مسئول منابع طبیعی شهر هیر و به دنبال مشاهده اقدامات عمرانی در حوزه منابع طبیعی و استعلام مختصات محل اجرا، مشخص شد فردی که مدیریت یکی از شرکت‌های خصوصی در استان را دارد با سوء‌استفاده از موقعیت خود و آشنایی به محل نسبت به فروش سه قطعه زمین از منابع ملی اقدام کرده است.
وی افزود: زمین‌ها به متراژ‌های ۱۸۵، ۲۰۰ و ۱۲۰ متر بوده و مستندات نشان می‌دهد افرادی که این زمین‌ها را خریده‌اند، از کلاهبرداری بودن این موضوع بی‌اطلاع بوده‌اند و بنابراین پرونده‌ای در این ارتباط تشکیل و در اسرع وقت به دادسرای عمومی و انقلاب ارجاع شد.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل به افرادی که زمین‌های مشکوک و بدون استعلام از منابع طبیعی خریداری کرده‌اند، توصیه کرد جهت اطمینان خاطر از غیرملی بودن اراضی خریداری شده، نسبت به استعلام از این اداره کل اقدام کنند.
قلی‌زاده از دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده هرگونه تخریب در اراضی ملی، مراتب را با شماره تلفن‌های رایگان ۱۵۰۴ و ۱۳۹ به صورت شبانه‌روزی اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

دیگر خبرها

  • جزئیات روند سرمایه گذاری خارجی در یک دهه اخیر
  • اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری اردبیل علیه زمین‌خواری در هیر شکایت کرد
  • نصاب سرمایه گذاری خارجی در ۱۶ سال گذشته، شکسته شد
  • ۷ مجوز سرمایه گذاری خارجی جدید در استان مرکزی صادر شد
  • رسیدگی به مطالبه دامداران روستای چریک آباد سیلوانا
  • اقتصاد زیرزمینی برچیده می‌شود
  • شناسایی یک فقره زمین خواری در استان اردبیل
  • شکایت اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری علیه زمین‌خواری در هیر
  • ممنوعیت صدور مجوزهای قطع و حمل چوب تا پانزدهم فروردین
  • افزایش ۱۰۰ درصدی صدور ضمانت‌نامه توسط صندوق‌های پژوهش و فناوری