Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@21:26:32 GMT

قاچاقچيان احشام 920 ميليون ريال جريمه شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۸۶۳۳

قاچاقچيان احشام 920 ميليون ريال جريمه شدند

خبرگزاري آريا - اروميه- ايرنا- مديرکل اوقاف و امور خيريه آذربايجان غربي گفت: قاچاقچيان احشام که قصد خارج کردن 126 راس گوسفند را از کشور داشتند، به پرداخت 920 ميليون ريال جريمه محکوم شدند.

محمد اقوامي روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين قاچاقچيان قصد داشتند اين تعداد گوسفند را از طريق بيراهه هاي مرز پيرانشهر به شمال عراق منتقل کنند که دستگير شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: پس از ارجاع اين قاچاقچيان به شعبه تعزيرات حکومتي پيرانشهر، اين افراد علاوه بر جريمه در نظر گرفته شده، بر ضبط احشام کشف شده نيز محکوم شدند.
وي با اشاره به کشف قاچاق 2 هزار و 100 قطعه لوازم يدکي خودرو در اروميه بيان کرد: متهمان اين پرونده نيز پس از ارجاع به تعزيرات حکومتي علاوه بر ضبط کالا به پرداخت 476 ميليون ريال جريمه محکوم شدند.
مديرکل تعزيرات حکومتي آذربايجان غربي ادامه داد: قاچاق يکهزار و 150 باکس سيگار ديگر پرونده مهم روزهاي گذشته وارده به شعب تعزيرات حکومتي بود.
اقوامي افزود: در اين پرونده نيز که به شعبه تعزيرات حکومتي چالدران ارجاع شد، متهم پرونده علاوه بر ضبط کالا به پرداخت 423 ميليون ريال جريمه محکوم شد.
وي اضافه کرد: قاچاق سيگار و البسه همچنان جزو مهمترين اقلام قاچاق در استان به شمار مي رود.
به گزارش ايرنا، هفته گذشته نيز يک محموله قاچاق احشام در جنوب آذربايجان غربي کشف و متهمان آن به پرداخت بيش از 2 ميليارد و 600 ميليون ريال جريمه محکوم شده بودند.
آذربايجان غربي از جمله استان هاي درگير با معضل قاچاق کالا و ارز به شمار مي رود و در راستاي حمايت از توليد داخل، امسال جريمه هاي سنگين تري به متهمان اين پرونده ها در نظر گرفته مي شود.
8137/7129
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۸۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: پرونده کشف ۳۰ هزار دلار از ۲ مسافر به مقصد امریکا در شعبه سوم بدوی تعزیرات شیراز رسیدگی شد.
غلامرضا سالاری ادامه داد: شعبه با توجه به مدارک موجود و کافی نبودن توضیحات متهمان پیرامون پرونده، تخلف قاچاق را محرز دانست و علاوه بر ضبط ارز‌های کشف شده، هر کدام از متهمان را به پرداخت ۷ میلیارد و ۸۲۶ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۲ برابر ارزش ریالی ارز‌های کشف شده محکوم کرد
این افراد جمعاً به پرداخت ۱۵ میلیارد و ۶۵۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.
سالاری افزود: مأموران پلیس فرودگاه شهید دستغیب شهرستان شیراز این تخلف را هنگام بازرسی از مسافران در فرودگاه، کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال کردند.
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: خروج ارز از کشور بیش از ۵ هزار یورو و جابجایی بیش از ۱۰ هزار یورو معادل آن با سایر ارز‌ها درون کشور قاچاق محسوب و پرواز و خروج مسافر تا تعیین تکلیف تخلف و پرداخت کامل جریمه ممنوع می‌شود.

دیگر خبرها

  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • جریمه ۱۲۷ میلیاردریالی برای قاچاقچی کالا در لرستان
  • جریمه ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه در پاوه
  • نقره داغ شدن تعمیرکار متقلب در قائم شهر
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد
  • ضبط ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیرجان