Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-25@12:48:32 GMT

توزیع گوشت منجمد با کارت ملی +تصویر

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۸۶۳۴

توزیع گوشت منجمد با کارت ملی +تصویر

به گزارش جهان نيوز، سازمان میادین میوه و تره بار به تازگی در اقدامی عجیب  با نصب اطلاعیه ای اعلام کرده که  گوشت قرمز تنظیم بازاری تنها با ارائه کارت ملی سرپرستان خانوار و هر 30 روز یکبار عرضه می شود.
  این رویداد در برخی فروشگاههایی که این گوشت های تنظیم بازار عرضه می کنند نیز مشاهده شده است و برای ارائه هر بسته گوشت قرمز منجمد، شماره کارت ملی افراد را یادداشت میکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

ارائه گوشت منجمد با کارت ملی من درآوردی است  
امیرخسرو فخریان رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای در گفتگو با تسنیم در این ارتباط اظهار کرد: میادین میوه و تره بار و برخی فروشگاهها که اقدام به توزیع گوشت برزیلی می کنند این عمل را از خودشان در آورده اند.  
وی افزود: اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای اجازه این کار را به اعضای خود نمی دهد  و اعضای ما اقدام به این کار نکرده اند.
  رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای گفت:  گوشت منجمد تنظیم بازاری در اختیار فروشگاه های زنجیره ای  قرار می گیرد اما حجمی که در اختیار ما قرار می گیرد به اندازه ای نیست که بتوانیم به صورت گسترده آن را توزیع کنیم و هر موقع بیاید توزیع می شود.
 

 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۸۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد

علیرضا ثواچه، مدیر مرکز نیکوکاری ایلیا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با حمایت کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س)، برنامه سمت خدا و مرکز نیکوکاری ایلیا ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی یک‌ و نیم کیلویی در استان یزد بین مستمندان به مناسبت ماه شوال توزیع شد.

وی افزود: بسته های گوشت قربانی در بین محرومان شهرستان های تفت، مروست، مهریز و مناطق مختلف شهر یزد توزیع شد.

ثواچه بیان کرد: برای توزیع بسته های گوشت در بین خانوارهای نیازمند از ظرفیت گروه های فعال، خیریه و جهادی برای توزیع بسته های گوشت قربانی استفاده شد تا به دست نیازمندان واقعی برسد.

وی یادآور شد: علاوه بر این نیز در سالروز وفات حضرت خدیجه(س) و ایام ماه مبارک رمضان نیز بین ۳ هزار نفر از روزه داران به خصوص در مناطق محروم شهر یزد افطاری توزیع شده است.

ثواچه ضمن تشکر از خیرین موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) و برنامه سمت خدا، عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم با کمک و حمایت این عزیزان، این برنامه و برنامه های دیگر را در راستای محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان در سطح استان یزد اجرا کنیم.

کد خبر 6087775

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • بهبود پایداری شبکه برق فوق توزیع منطقه دشت آزادگان
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • ممنوع شدن توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • توزیع شش تن گوشت منجمد در آبادان