Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،خسرو شهبازی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه وسعت گلخانه‌های استان تا سال ۹۳ حدود ۳۸ هکتار و در قالب ۱۱۳ گلخانه بود، گفت : این میزان تا پایان سال گذشته به ۴۸ هکتار در قالب ۱۳۱ گلخانه رسید.

وی ادامه داد : هم اکنون وسعت گلخانه‌های استان به ۶۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷ هکتار در قالب ۱۵۴ گلخانه رسیده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه یادآور شد: در سال جاری ۲۳ گلخانه با وسعت ۱۳.۷ هکتار و با همکاری بخش خصوصی در استان به بهره‌برداری رسیده و یا در مراحل پایانی کار است.

وی با بیان اینکه بخشی از گلخانه‌های استان در قالب مجتمع‌های گلخانه‌ای در دست احداث است، عنوان کرد: این مجتمع‌ها شامل مجتمع گلخانه‌ای اسلام آبادغرب، مجتمع گلخانه‌ای گیلانغرب، مجتمع حیدرآبادهرسین، مجتمع سرپل‌ذهاب و مجتمع باباولی‌الدین صحنه است.

شهبازی از آغاز عملیات اجرایی ۱۳ گلخانه جدید با وسعت ۴.۷ هکتار نیز در سال جاری خبر داد.

وی از احیاء چهار گلخانه استان با وسعت ۱.۹ هکتار در سال جاری هم یاد کرد و افزود: این گلخانه‌ها یا دچار سرمازدگی یا آتش‌سوزی شده بودند که کار احیاء آن‌ها انجام شد و اکنون به چرخه تولید بازگشته‌اند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت توسعه کشت گلخانه‌ها به دلیل مصرف کم آب و بازدهی زیاد آنها، تاکید کرد: از سرمایه‌گذارانی که بخواهند در حوزه گلخانه‌ها سرمایه‌گذاری کنند، حمایت می‌کنیم.

شهبازی اشاره‌ای هم به پروژه‌های اقتصاد مقاومتی جهادکشاورزی استان داشت و خاطرنشان کرد: ۲۸ پروژه شامل ۱۶ پروژه استانی و ۱۲ پروژه ملی داریم که میانگین پیشرفت آن‌ها ۸۰ درصد است .

 

 

انتهای پیام/د

وسعت گلخانه کرمانشاه تا پایان سال گذشته به ۴۸ هکتار رسید

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گلخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۸۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور

به گزارش خبرنگار مهر، محسن محرری ظهر چهارشنبه در نشست خبری بیان کرد: تصمیم برای تکمیل مونوریل قم نهایی شد و این پروژه به زودی مراحل اجرایی خود را دنبال می کند.

وی بیان کرد: در جلسه اخیر که با حضور معاون اجرایی رییس جمهور برگزار شد مقرر شد تا پروژه قم تکمیل شود و اراده دولت بر اجرایی شدن این پروژه است.

رییس شورای شهر اسلامی قم ابراز کرد: طرح مونوریل قم تا پردیسان ادامه می یابد و با اجرایی شدن این پروژه خط دوم متروی قم کنار گذاشته خواهد شد.

وی بیان کرد: مدیریت شهری در این راستا همکاری های لازم را با دولت خواهد داشت اما مباحث کارشناسی در زمینه چگونگی عبور از کنار حرم مطهر و همچنین طول پروژه دنبال می‌شود.

محرری تاکید کرد: مونوریل قم در مسیر فعلی توجیه فنی نخواهد داشت و در صورتی این پروژه توجیه پذیر خواهد بود که تا پردیسان ادامه یابد.

وی تصریح کرد: عملیات تکمیل پروژه مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور به قم آغاز خواهد می شود.

محرری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در سالهای اخیر عملکرد شورا بر اساس برنامه و منطبق با بودجه مصوب بوده و رشد منطقی تعرفه ها و عدم فشار بر مردم در دستور کار بوده است.

وی افزود: یکی از اولویت های شورای اسلامی شهر قم تکمیل پروژه های نیمه تمام بوده که برخی از پروژه های عمرانی به خصوص در هسته مرکزی شهر قم تکمیل شده است.

رییس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه توسعه و توازن منطقه ای از برنامه های شورا است بیان کرد: تلاش شده تا توزیع درآمدها در مناطق مختلف شهر قم بر اساس نیازهای هر منطقه صورت گیرد.

وی با اشاره به آماری از شورای اسلامی شهر قم گفت: از ابتدای دوره ششم تاکنون ۱۲۴ جلسه علنی برگزار شده که در این مدت تعداد ۸۲۰ مورد لایحه و ۷۸ مورد طرح تدوین شده است.

محرری افزود: ارتباط با رسانه ها و شهروندان از رویکردهای شورای اسلامی دوره ششم شهر قم بوده و طی این مدت ملاقات های مردمی، حضور در مساجد و محافل مختلف و ارتباط با رسانه ها به صورت مستمر وجود داشته است.

کد خبر 6087920

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی منوریل قم پس از ۱۰ سال توقف آغاز می‌شود
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد
  • آغاز ساخت عملیات اجرایی مرکز بهداشت امام سجاد (ع) در همدان
  • آغاز عملیات اجرایی فاز ‌سوم طرح آبرسانی رینگ جنوبی اراک
  • بخش خصوصی ‌۱۲۲ هکتار گلخانه در استان البرز احداث کرد
  • آغاز برداشت محصول باقلا از ۱۰۰ هکتار از مزارع سرپل ذهاب
  • آغاز برداشت محصول باقلا از سطح ۱۰۰ هکتار از مزارع سرپل ذهاب