Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- پدیده این فصل تیم فوتبال بوروسیا دورتموند نه تنها به این تیم بلکه به یک فرد خاص در زندگی شخصی‌اش هم تعهد خاصی دارد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، نشریه «میرر» انگلیس درباره جیدون سانچو پدیده این روزهای فوتبال باشگاهی آلمان و تیم بوروسیا دورتموند گزارش جالبی را منتشر کرد.
میرر نوشته است: بازیکن 18 ساله انگلیسی که گل پیروزی بخش‌ زردپوشان وستفالن را در دربی شنبه شب منطقه روهربه ثمر رساند، اگرچه نشان داده که به خوبی به شرایط زندگی در آلمان خو گرفته است اما هنوز به آرایشگرهای این کشور برای کوتاه کردن موهای سرش اعتماد ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از زمان پیوستنش به دورتموند به هیچ آرایگشر آلمانی اعتماد نکرده و برای کوتاه کردن موهای سر خود از آرایشگرش می‌خواهد که با یک پروازه خودش را از انگلیس به آلمان برساند.
سانچو گفت: به آرایشگرهای آلمانی اعتماد ندارم و به همین دلیل موهای سرم را اینجا کوتاه نمی‌کنم. زمانی که می‌خواهم موهایم اصلاح شود، آرایشگر خودم را از انگلیس فرا می‌خوانم تا بیاید. من کار آرایشگر‌های آلمانی را دیده‌ام. آدم وفاداری هستم و فقط به آرایشگر خودم اعتماد دارم. ترجیح می‌دهم سه ماه موهایم کوتاه نشود تا اینکه به آرایشگاه‌های آلمانی بروم.
سانچو با همه درخششی که در دورتموند داشته، می‌گوید بازی‌اش هنوز یک نقطه ضعف دارد که باید آن را برطرف کند تا جایگاهش در ترکیب اصلی تیم حفظ شود.
او گفت: نقطه ضعف من پای چپم است. باید در حرکات پا به توپم با پای چپ پیشرفت کنم. هرچه بیشتر فرصت بازی پیدا می‌کنم، سعی می‌کنم که بیشتر روی ضرباتم با پای چپ کار کنم چون سرمربی و دیگر مربیان تیم مدام به من می‌گویند که اگر می‌‌خواهم در تیم بمانم باید از پای چپ خودم استفاده کنم.
ورزشی ** 2024

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال بورسيا دورتموند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۸۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی به خدا اعتماد داری، حضورش همین قدر پر رنگ میشه … (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ابی گفت ماشاالله یادم افتاد نماز نخواندم (فیلم) شوخی جالب یک بازیگر با مجری معروف و ابراز علاقه‌اش به او (فیلم)

دیگر خبرها

  • پدیده طبیعی خورشید سیاه در نزدیکی مرز آلمان (فیلم)
  • گل های برتر توماس مولر در تقابل با دورتموند / فیلم
  • آنتونیو رودیگر: اجازه نمی‌دهم به خاطر مسلمان‌بودن، مورد توهین و تحقیر قرار بگیرم
  • وقتی به خدا اعتماد داری، حضورش همین قدر پر رنگ میشه … (فیلم)
  • تونی کروس: به این تیم افتخار می‌کنم؛ امیدوارم در یورو نیز با همین اعتماد به نفس بازی کنیم
  • پاراگلایدر و سوارکاری؛ تجربه دو تفریح مهیج در سفر به گلستان
  • اجرای دو عملیات پروازی بالگرد اوژانس مازندران
  • شانس کم نویر برای بازی در دِرکلاسیکر
  • نیم‌‌نگاه دورتموند به وضعیت دین هویسن؛ جانشین متس هوملس از یوونتوس می‌آید؟
  • شکایت رودیگر از روزنامه‌نگار آلمانی به خاطر افترا