Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@13:23:18 GMT

بخش خصوصی به ساخت و توسعه «تیر پارک ها» ورود کند

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۸۷۴۷

بخش خصوصی به ساخت و توسعه «تیر پارک ها» ورود کند

کرمانشاه - ایرنا - سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه ، از صدور فراخوان جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی برای ساخت و توسعه «تیرپارک ها» یا مجتمع های خدماتی و رفاهی خبر داد و گفت: از سرمایه گذاری بخش خصوصی در این ارتباط استقبال می کنیم.

فریبرز کرمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از اولویت های سازمان راهداری در راستای افزایش ایمنی تردد و پیش بینی امکانات رفاهی لازم برای استراحت رانندگان ناوگان عمومی بار در طول سفر، ساخت و توسعه تیرپارک ها بخصوص در مقیاس کوچک می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او بر ضرورت ارائه بهتر خدمات مورد نیاز به رانندگان ناوگان باری ترانزیتی (ایرانی و خارجی) در محورهای این استان بخصوص در محورهای ترانزیتی تأکید کرد.
کرمی اظهار داشت: علاوه بر 2 منظوره کردن مجتمع های خدماتی و رفاهی (مجتمع و تیر پارک) به منظور استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود اقدام هایی در خصوص جلب و جذب سرمایه گذار بخش خصوصی انجام می شود.
کرمی ضمن دعوت از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای احداث تیرپارک ها افزود: این سرمایه گذاران می توانند درخواست خود را برای سرمایه گذاری در این زمینه به صورت موردی و یا زنجیره ای به این اداره کل اعلام نمایند.
مجتمع های خدماتی، رفاهی و تیرپارک ها ، مجموعه هایی هستند که به منظور تمرکز خدمات مورد نیاز رانندگان وسایل نقلیه ایرانی و خارجی و سرنشینان آنها در طول جاده های ارتباطی کشور احداث شده اند و دارای امکانات و خدمات بهداشتی ، درمانی، رستوران ، نمازخانه، جایگاه عرضه سوخت ، پارکینگ و سایر خدمات رفاهی هستند.
استان کرمانشاه در مجموع بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.
این استان 2 میلیون نفر جمعیت ساکن در 33 شهر و 2 هزار و 622 روستا دارد.
3033/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد راهداري بخش خصوصي كرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۸۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی

آفتاب‌‌نیوز :

پیمان حدادی، عضو هیات مدیره پرسپولیس در مورد بدهی پرسپولیس به بانک شهر که حالا سهامدار این باشگاه است، گفت: می‌گفتند، چون باشگاه پرسپولیس به بانک شهر بدهکار بوده این باشگاه را خریده، اما باشگاه استقلال هم به بانک شهر بدهکار است. تسهیلاتی که در زمان عرضه سهام به دوتا باشگاه دادند برابر بوده. اقساط ریالی ما از سپرده‌ای که در بانک شهر داریم پرداخت می‌شود. وام دو و نیم میلیون دلاری هم قرض الحسنه است.

او در مورد دریافت پاداش آسیایی بلوکه شده نزد ای‌اف‌سی گفت: ما از اینجا به بعد تلاش می‌کنیم از بانک مرکزی مجوز بگیریم که سه و نیم میلیون دلاری که نزد ای‌اف‌سی داریم، دو و نیم میلیون دلارش را با بدهی‌ای که به بانک شهر داریم تهاتر کنیم.

حدادی در مورد اینکه با واگذاری سهام پرسپولیس آیا بودجه تزریق می‌شود گفت: باتوجه به زیان‌هایی که باشگاه در سال‌های گذشته متحمل شده، باشگاه پرسپولیس همانند استقلال مشمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت هستند و حتما باید افزایش سرمایه بدهند. بهترین راحت‌ترین روشی که بانک‌ها می‌توانند سرمایه‌گذاری کنند، محل افزایش سرمایه است. بانک‌ها به صورت نقدی به سرمایه باشگاه اضافه خواهند کرد و آن وجوه با برنامه‌ریزی می‌تواند آن وجوه در باشگاه سرمایه‌گذاری شود. روال باشگاه تغییر نخواهد کرد. تعهدات باشگاه باید انجام شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • وحیدی: سفر رئیس‌جمهور به کشورهای همسایه و منطقه فرصت سرمایه‌گذاری فراهم می‌کند
  • توسعه میادین نفت و گاز به سرمایه‌گذاری خارجی نیاز دارد
  • ضرورت ورود شرکت‌های فناور به صنعت کردستان
  • سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • سایه روشن ورود توصیه‌ای بانک‌ها به واگذاری سرخابی‌ها
  • جای خالی بخش خصوصی در سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز بازگشایی شد
  • صلاحیت خریداران سرخابی‌ها قبل از ورود به معامله بررسی شد
  • پیشرفت ساخت یادمان شهید گمنام شهرستان اشکذر