Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- نشست وزير، معاونان و مديران وزارت راه و شهرسازي با حضور حجت الاسلام و المسلمين حسن روحاني رييس جمهوري، صبح امروز (دوشنبه) در محل اين وزارتخانه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، در اين نشست که هم اکنون درحال برگزاري است موضوع طرح بازآفريني شهري در بافت هاي فرسوده با مشارکت توسعه گران و بخش خصوصي، حمل و نقل و مباحث مرتبط با اين حوزه بررسي خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنين در جلسه امروز محمد اسلامي وزير راه و شهرسازي، و معاونان وي گزارشي از آخرين اقدامات در حوزه هاي مرتبط با اين وزارتخانه را ارائه خواهند کرد.
قرار است چهار نفر از مديران اين وزارتخانه گزارش هايي در زمينه مسکن، مسکن مهر، بازآفريني شهري و عمران شهراي جديد ارائه کنند.
در اين جلسه مديرعامل بنياد مسکن انقلاب اسلامي گزارشي درخصوص ساخت و ساز شهري در شهرهاي زير 25 هزار نفر و بازسازي مناطق زلزله زده ارائه و همچنين مديرعامل مسکن مهر آخرين وضعيت مسکن مهر و حل مشکلات آب و برق در اين مناطق را تشريح خواهند کرد.
مديرعامل بازآفريني شهري نيز گزارشي از اقدام هاي انجام شده در بافت هاي فرسوده و پيگيري طرح نوسازي 100 هزار واحد مسکن را در اين نشست ارائه مي کند.
برپايه اين گزارش، مديرعامل عمران شهرهاي جديد نيز با توجه به اينکه مقرر بود 50 هزار واحد مسکوني تا پايان سال جاري تکميل شود، به ارائه گزارشي از مشکلات و اهم اقدامات انجام شده خواهد پرداخت.
سيام* 1053*3065*
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۸۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار نشست عالی امنیتی با حضور احمدیان در سنت‌پترزبورگ

اجلاس بین‌المللی مقامات عالی امنیتی با حضور علی اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در سنت‌پترزبورگ آغاز به کار کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دوازدهمین اجلاس بین المللی نمایندگان عالی کشورها در امور امنیتی روز چهارشنبه با حضور احمدیان نماینده مقام معظم رهبری در سن‌پترزبورگ روسیه آغاز به کار کرد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران در این اجلاس و نشست مرتبط با گروه بریکس، سخنرانی و دیدارهای جداگانه‌ای نیز با برخی همتایان خود خواهد داشت.

احمدیان پیش از این، روز سه‌شنبه در نخستین روز سفر به سن‌پترزبورگ، با قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی جمهوری عراق دیدار کرد.

هیأت اعزامی کشورمان با حضور فعال در نشست های جانبی این اجلاس؛ دیدگاه های جمهوری اسلامی ایران در موضوعات مهم امنیتی در منطقه و جهان را تبیین و تشریح خواهند کرد.

احمدیان و دبیر شورای امنیت روسیه دیدار کردند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستیار ویژه وزیر : ۲ میلیون و ۵۴۷ هزار مسکن در حال ساخت است
  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا استعفا کرد
  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه از سمت خود استعفا کرد
  • نشست معاونان وزرای خارجه و نمایندگان ویژه بریکس در مسکو با حضور علی باقری
  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس با حضور ایران در مسکو
  • آغاز به کار نشست معاونان وزرای خارجه بریکس با محوریت بررسی تحولات منطقه
  • آغاز به کار نشست عالی امنیتی با حضور احمدیان در سنت‌پترزبورگ
  • تأکید معاون وزیر نفت بر وصول بدهی‌ ابربدهکاران صنعت گاز
  • هشدار کنکوری مخبر به ۳ وزارتخانه
  • پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت