Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- ایرنا- دبیر هیات تنیس آذربایجان غربی گفت: رومینا زینالی بازیکن ارومیه ای تیم ملی زیر 13 سال دختران کشور مدال نقره بخش 2 نفره را در چارچوب رقابت های قهرمانی غرب آسیا کسب کرد.

حسین زرطلب روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: زینالی به همراه درسا چراغی در قالب تیم ملی دختران و امیرعلی قوام و کسری رحمانی به عنوان نمایندگان ایران عازم کشور اردن شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: این دختر نونهال ارومیه ای به همراه درسا چراغی در بخش 2 نفره این مسابقات با رسیدن به فینال مقابل حریفانی از کشور لبنان به میدان رفته و با شکست مقابل حریفان آسیایی خود به مقام نایب قهرمانی و مدال نقره این دوره از رقابت ها بسنده کردند.
وی ادامه داد: رومینا زینالی در دیدارهای انفرادی با کسب یک پیروزی و 2 شکست از رسیدن به مدال بازماند.
دبیر هیات تنیس آذربایجان غربی گفت: مسابقات تنیس نوجوانان غرب آسیا از روز سه شنبه هفته جاری /13 آذر ماه/ آغاز و به مدت 2هفته ادامه دارد.
وی ادامه داد: براساس اعلام فدراسیون آسیا این مسابقات با حضور ورزشکارانی از ایران، افغانستان، اردن، بحرین، قطر، سوریه، لبنان، عراق و یمن به انجام می رسد.
دبیر هیات تنیس آذربایجان غربی گفت: عباس خیلتاش به عنوان مدیر فنی تیم های ملی بانوان و مهدیه کریمی فرد به عنوان سرپرست تیم اعزامی حضور دارند.
زرطلب با اشاره به اینکه پیش از این لاچین افشین دختر تنیسور ارومیه ای مدال طلای رقابت های غرب آسیا را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است، افزود: این ورزشکار به همراه نیلوفر زینالی 2 تنیسور ارومیه ای سابقه حضور در این رقابت ها را دارند.
به گزارش ایرنا رومینا زینالی که در سال 1384 در ارومیه متولد شده، پس از کسب مدال نقره کشوری در سال 1394 در یزد، در سال 1395 در ساری در رده سنی زیر 14 سال مقام سوم انفرادی کشور را به دست آورد.
این تنیسور نونهال سال 1396 در رقابت های جایزه بزرگ سمنان علاوه بر کسب مقام قهرمانی در رده سنی زیر 12 سال، در رده سنی زیر 14 سال نیز عنوان قهرمانی را از آن خود کرده است.
وی همچنین در این سال با ترکیب تیم ملی نوجوانان تنیس دختران نایب قهرمانی تیمی غرب آسیا شد و در مسابقات تنیس نوجوانان دختر سراسر کشور در کرمان نیز به مقام قهرمانی رسید.
زینالی در رقابت های جایزه بزرگ سمنان در مجموع هفت ساعت بازی کرد و با وجود خستگی شدید دومین مدال طلا را به دست آورد.
7156/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش تنيس غرب آسيا اروميه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۸۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد

تیم تپانچه بادی ایران به مدال نقره در رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی دست یافت.

به گزارش مشرق، در روز دوم رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی در کره جنوبی، تیم تپانچه بادی مختلط کشورمان با ترکیب محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی در مرحله مقدماتی با ایستادن در جایگاه نخست راهی مرحله فینال شد و در این مرحله به مقام دوم دست یافت و به مدال نقره رسید.

پیش از این رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار ( ۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • تیم تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • پایان کار نمایندگان ایران در قطر جونیور با کسب دو مدال نقره و برنز
  • قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام‌جهانی ووشو
  • قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره از سوی ووشوکاران کشورمان
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • ووشوکاران ایران سه مدال طلا و نقره دیگر کسب کردند
  • رقابت دو هفته‌ای تنیسور‌های ساحلی جهان به میزبانی کیش