Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر نگاهی به اتفاقات اخیر در ایران و واکنش رسانه‌های معاند به این وقایع بیندازیم، به سیاست خبیثانه شبه‌رسانه‌های معاند پی خواهیم برد؛ اینکه همیشه دفاع نیروهای امنیتی کشور از جان، مال و ناموس مردم را مطابق با اهداف شوم خود کاملا وارونه جلوه دادند و برای به راه انداختن پروژه تطهیر اوباش و اراذل سریع آستین بالا زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:تظاهرات جلیقه‌زردها در فرانسه چند بازداشتی داشته است؟

به عنوان مثال اغتشاشات این روزهای فرانسه را ببینید، واقعا اگر گوشه‌ای از این اتفاقات در کشور ما رخ می‌داد، واکنش شبکه‌های ضد انقلابی چون بی بی سی و غیره چه بود؟ بدون شک باز دست به دامان نقشه‌های نخ‌نمایی چون کشته‌سازی می شدند تا با سیاه‌نمایی‌، چهره جمهوری اسلامی ایران را مخدوش کنند.

از این مبحث که بگذریم اظهارات برخی سلبریتی‌ها درباره وقایع داخلی و سکوتشان مقابل حوادثی مشابه در کشورهای دیگر سوال‌برانگیز است. به تازگی ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که می‌تواند مصداقی بارز بر این مدعا باشد. از آنجا این فیلم گویای همه چیز است شاید بد نباشد بدون هیچ توضیح اضافه‌ای به تماشای آن بپردازیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیلا حاتمی اخبار هنرمندان اخبار بازیگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۸۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه فرانسه: پاریس در حمایت از رژیم صهیونیستی مقابل حمله تنبیهی ایران مشارکت داشت

استفان سژورنه وزیر خارجه فرانسه یکشنبه شب اذعان کرد که پاریس در حمایت از رژیم صهیونیستی در مقابل حمله تنبیهی ایران مشارکت داشت اما به جزئیات آن اشاره نکرد.

به گزارش جماران، ایرنا نوشت: سژورنه در مصاحبه با تلویزیون فرانسه گفت: ما مسئولیت‌های خود را اجرا می‌کنیم زیرا جزو بازیگران در امنیت منطقه هستیم.

وی همچنین اظهار کرد که فرانسه در اردن و امارات متحده عربی پایگاه‌های نظامی دارد.

وزیر خارجه فرانسه اعلام کرد که سفیر ایران را در رابطه با حمله تنبیهی به رژیم صهیونیستی، به وزارت خارجه دعوت کرده است.

سفرای انگلیس، فرانسه و آلمان در تهران در پی مواضع غیر مسئولانه برخی مقامات این کشورها در قبال پاسخ متقابل ایران به سلسله اقدامات رژیم صهیونیستی علیه اتباع و منافع کشورمان به وزارت امور خارجه ایران احضار شدند.

دیگر خبرها

  • خوشحالی گل این هفته پرسپولیس شاید در سکوت!
  • پایان رویای پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس برای بسکتبال با ویلچر ایران
  • از رنج در زندگی بدون عشق تا عشق به وسعت بی نهایت
  • وزیر خارجه فرانسه: پاریس در حمایت از رژیم صهیونیستی مقابل حمله تنبیهی ایران مشارکت داشت
  • هشدار امام درباره سکوت کشورهای اسلامی مقابل رژیم صهیونیستی
  • حال زیدان بدون تیم خوش است!
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های فرانسه
  • آلبوم عکس‌های ثبت‌شده توسط فضانوردان ماموریت «شنژو ۱۷»
  • اجتناب شرکت‌های هواپیمایی از آسمان ایران / کانتاس استرالیا هم تغییر مسیر داد
  • «خانه» جدید به شبکه یک آمد و «تهران بیست» جدید به شبکه تهران