Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-23@22:51:44 GMT

ماجرای توزیع گوشت منجمد با کارت ملی!

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۸۸۲۵

ماجرای توزیع گوشت منجمد با کارت ملی!

پول‌نیوز - برخی از فروشگاه‌ها و میادین میوه و تره بار که توزیع‌کننده گوشت‌های منجمد تنظیم بازاری هستند، این محصولات را تنها به سرپرستان خانوار و با ارئه کارت ملی عرضه می‌کنند که اقدامی «من درآوردی» است.

سازمان میادین میوه و تره بار به تازگی در اقدامی عجیب با نصب اطلاعیه ای اعلام کرده که گوشت قرمز تنظیم بازاری تنها با ارائه کارت ملی سرپرستان خانوار و هر 30 روز یکبار عرضه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این رویداد در برخی فروشگاههایی که این گوشت های تنظیم بازار عرضه می کنند نیز مشاهده شده است و برای ارائه هر بسته گوشت قرمز منجمد، شماره کارت ملی افراد را یادداشت میکنند.

امیرخسرو فخریان رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای در گفتگو با تسنیم در این ارتباط اظهار کرد: میادین میوه و تره بار و برخی فروشگاهها که اقدام به توزیع گوشت برزیلی می کنند این عمل را از خودشان در آورده اند.

وی افزود: اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای اجازه این کار را به اعضای خود نمی دهد و اعضای ما اقدام به این کار نکرده اند.

رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای گفت: گوشت منجمد تنظیم بازاری در اختیار فروشگاه های زنجیره ای قرار می گیرد اما حجمی که در اختیار ما قرار می گیرد به اندازه ای نیست که بتوانیم به صورت گسترده آن را توزیع کنیم و هر موقع بیاید توزیع می شود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: گوشت پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۸۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مصوبه کاهش مصرف پلاستیک از فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمابه گفته رئیس سازمان حفاظت محیط زیست طرح ممنوعیت توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای به صورت آزمایشی از ۳ اردیبهشت به مدت یک هفته در فروشگاه‌های زنجیره‌ای اجرا می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


آقای سلاجقه همچنین با اشاره به ممنوعیت رهاسازی پلاستیک‌های مصرفی در اراضی کشاورزی، از وزارت جهاد کشاورزی خواست بر حسن اجرای این تکلیف قانونی نظارت کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دیگر خبرها

  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • توزیع شش تن گوشت منجمد در آبادان
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟
  • ادامه توزیع گوشت قرمز منجمد گوساله و گوسفند در مشهد
  • اجرای مصوبه کاهش مصرف پلاستیک از فردا
  • گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور عرضه می‌شود
  • عرضه گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور
  • عرضه گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور | قیمت گوشت گوساله در میادین و فروشگاه ها
  • فیلم/ عرضه گوشت قرمز تنظیم بازاری سراسری می‌شود