Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@12:28:02 GMT

محمود عباس: متهم کردن حماس به ترویسم را قبول نداریم

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۸۸۵۶

محمود عباس: متهم کردن حماس به ترویسم را قبول نداریم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد: جنبش حماس بخشی از ملت فلسطین است و متهم کردن آن به تروریسم را قبول نداریم.

وی افزود: ما در حال حاضر دولت آمریکا را تحریم کرده ایم و این وضعیت تا عقب نشینی آن از انتقال سفارت آمریکا به قدس و برقراری مجدد کمک های آمریکا به آژانس امداد رسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی ادامه پیدا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود عباس گفت: ما اعتقادی به سلاح، موشک و هواپیما نداریم و آنچه ما انجام می دهیم، بسیار مهمتر از اینها است.

عباس تاکید کرد: بسیاری از افراد فاسد فرار کرده اند و آمریکا به خاطر اینکه نمی خواهد ما با آنها مبارزه کنیم، با عضویت ما در پلیس بین الملل (اینترپل) مخالفت کرد.

کد خبر 4480823

منبع: مهر

کلیدواژه: تشکیلات خودگردان فلسطین حماس محمود عباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۸۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: آزادی اسرای فلسطینی اولویت اصلی است

حماس در بیانیه‌ای به مناسبت روز اسرای فلسطینی تاکید کرد که آزادی این اسرا از زندان‌های رژیم صهیونیستی «اولویت اصلی» جنبش مقاومت اسلامی است.

به گزارش الجزیره، حماس گفت: «[اسرائیل] به شنیع‌ترین جنایات علیه اسرا در داخل زندان‌ها و بازداشتگاه‌ها از جمله سهل انگاری پزشکی، شکنجه و کشتار مستقیم ادامه می‌دهد.»

این جنبش افزود که رژیم صهیونیستی را «مسئول کامل جان و امنیت هزاران فرد ربوده شده در کرانه باختری» از ۷ اکتبر می‌داند.

روز هفدهم آوریل از سال ۱۹۷۴ به نام روز اسرای فلسطینی نام گذاری شده است. در این روز تلاش می‌شود تاکید بیشتری بر آزادی اسرا و حمایت از حقوق آنان صورت بگیرد.

بر اساس آمار تازه منتشر شده، تعداد اسیران فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی به بیش از ۹ هزار نفر رسیده که صد‌ها نفر آنان بیمار و مجروح هستند. همچنین، تعداد بازداشت شدگانی که بدون هیچ اتهامی در زندان هستند، تا ابتدای ماه آوریل امسال به بیش از ۳ هزار و ۶۶۰ نفر رسیده که شامل ۲۲ زن و بیش از ۴۰ کودک می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • بلینکن: در هیچ اقدام تهاجمی علیه ایران شرکت نکردیم
  • واکنش بلینکن به حمله منتسب به رژیم صهیونیستی علیه ایران
  • واکنش جنبش حماس به وتوی آمریکا به قطعنامه فلسطین
  • حماس و فتح وتوی ضد فلسطینی آمریکا را محکوم کردند
  • حماس وتوی آمریکا را محکوم کرد
  • دیگر کسی آمریکا را به عنوان ابرقدرت قبول ندارد
  • محمود عباس درخواست دولت بایدن برای تعلیق رای‌گیری عضویت فلسطین در سازمان ملل را رد کرد
  • حماس: آزادی اسرای فلسطینی اولویت اصلی است
  • متهم: فقط می‌خواستم مقتول را بترسانم
  • متهم نرسیده به صحنه بازسازی جرم فوت کرد