Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده‌سرایی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: بعد از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی موج عظیمی از خدمت‌رسانی در مناطق مختلف کشورمان همچنین آذربایجان غربی آغاز شده است.

وی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی را روشن شدن نور امید در دل جامعه مستضعف دانست و گفت: امام (ره) با هدیه کردن عزت و شرف به جامعه، مملکت اسلامی را از چنگال استکبار و ظلم رهاند و با ایجاد تحول روحی در مجامع اسلامی توانستند دشمن را برای همیشه خاموش سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول گفت: زدودن خود کم‌بینی و حقارت در جامعه ایرانی از دیگر دستاوردهای انقلاب بود، که امروزه با اتکا به قدرت لایزال الهی و همت جوانان این مرز بوم توانسته ایم در تمامی عرصه های فعالیتی دنیا نقشی پررنگ ایفا کرده و حرفی برای گفتن داشته باشیم.

حجت الاسلام سرایی تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند این انقلاب بی نام امام خمینی (ره) در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست، امام مکتبی را طراحی کرد که شهادت دارد و اسارت ندارد، چهل سال است در مقابل دنیا ایستاده ایم هر چه خواستند کردند از بمباران شیمیایی گرفته تا جنگ تحمیلی و بایکوت خبری انجام دادند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان افزود: خودباوری، وحدت کلمه و همبستگی از دیگر دستاوردهای نظام اسلامی است، امروز وحدت شیعه و سنی در ایران زبانزد است و حضور میلیونی مردم در صحنه نشان از عظمت اسلام دارد و نهضتی را که امام خمینی (ره) شروع کردند در واقع همان نهضت عاشورایی بود.

انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۸۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثروت و قدرت در جمهوری اسلامی ایران خدمت به مردم است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر کرمان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ثروت و قدرت خود را تبدیل به خدمت به مردم و ظالم‌ستیزی کرده است افزود: نظام جمهوری اسلامی الگوی حکمرانی جمهور، اسلام و به معنای حضور گسترده مردم و حاکمیت با محوریت دین و نگاه جمهوری است و نظام ما موفق شد که این نکته را در عرصه عمل پیاده کند.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی موفق شد در بسیاری سنگرها آنچنان سنگر داری کند و پیشران شود که خود را در میان چند کشور برتر دنیا مطرح کند.

وی افزود: هنر ایران اسلامی توانست مردان مخلص، بی ادعا، سلحشوران از خود گذشته و انسان‌های با شرف اهل شهادت و ایثار را در تابلوی تمام نمای جامعه اسلامی به تصویر بکشد.

حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی افزود: سردار سلیمانی آنچنان محبوب شد که اصطلاح سردار دل‌ها به عنوانی در شأن شخصیت این چهره بزرگ جهان اسلام، از زبان مردم صادر شد.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه توجه به مردم مظلوم غزه به خصوص در راهپیمایی روز قدس امسال، حال و هوای دیگری دارد افزود: کودکان و زنان در غزه هرروز به خاک و خون کشیده می‌شوند و اگر روزی در تاریخ فقط فرزندان را می‌کشتند، امروز زنان را هم از بین می‌برند.

وی تصریح کرد: صندوق نجات ملت فلسطین همانگونه که در زمان حضرت موسی (ع) جامعه آن روز را نجات داد، امروز هم می‌تواند جامعه اسلامی را به پیروزی رساند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به شب‌های قدر عنوان کرد: ماه مبارک رمضان فرصت استثنایی برای نزدیکی به خداوند است و روزه داری، نماز و قرائت قرآن در مجالس و محافل و شخصی، همراه با تدبر در آیات و توجه به دعاهای این ماه، به معنای نزدیک شدن به خدا است.

وی اظهار داشت: اوج نزدیکی به خداوند با ضریب بالا در شب‌های قدر وجود دارد و اگر آداب قدر را رعایت کنید، انسان در این شب‌ها بر مرکبی سریع سوار است که به سرعت به خداوند نزدیک می‌شود و درک این شب‌ها مهم است.

وی با اشاره به مصادف بودن روز شهادت امیرالمومنین امام علی (ع) با روز طبیعت افزود: انجام آداب و رسوم ایرانی‌ها و حفظ حرمت شهادت این امام، امتحان بزرگی برای پیروان امامت و ولایت است و بایستی به گونه‌ای این رسم را اجرا کنیم که به شهود امامت و ولایت امیرالمومنین بی توجهی نکنیم و هنجارشکنی نداشته باشیم.

کد خبر 6064869

دیگر خبرها

  • سازمان‌های بین‌المللی شریک‌جرم رژیم صهیونیستی هستند
  • پیروزی انقلاب اسلامی دسیسه‌های شیاطین را نقش بر آب کرد
  • خدمت رسانیِ گروه جهادی امام علی (ع) در سمیرم
  • برخورد قاطع دستگاه قضا با هنجارشکنان جشن نوروز
  • ثروت و قدرت در جمهوری اسلامی ایران خدمت به مردم است
  • انقلاب اسلامی ایران آغاز حرکت جهان به سوی ظهور حجت است
  • نقش آفرینی مردم در اقتصاد ملی راه پیروزی در جنگ اقتصادی است
  • خدمت رسانیِ گروه جهادی امام علی (ع) در سمیرم+فیلم
  • «محفل امام حسنی‌ها» به دنیا فهماند که ایران با قرآن همراه است
  • توصیه امام جمعه کرمان به رانندگان و مسافران نوروزی + فیلم