Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-28@19:25:57 GMT

واردات اسکناس ارز بدون محدودیت آزاد شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۸۹۳۵

به گزارش فارس، واردات اسکناس ارز با رعایت مقررات بانک مرکزی و بدون ممانعت دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و گمرک عملیاتی شد.

علی معقولی مدیرکل مرکز واردات و مناطق ازاد و یژه اقتصادی گمرک در بخشنامه‌ای به گمرکات اجرایی اعلام کرد: پیرو بخشنامه‌های شماره 137/97/500282 مورخ 97.4.31 و 167/97/594078 مورخ 97.5.20 در خصوص شرایط ورود به کشور، نظر به اینکه مطابق بند (4) مصوبات جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی کشور مورخ 97.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

7.10 که مصوب شده است «هر شخص حقیقی و حقوقی، می‌تواند با رعایت مقرراتی که بانک مرکزی اعلام کرده است به هر میزان اسکناس ارز وارد کشور نماید و هیچ یک از دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و گمرک، حق ممانعت از آن را ندارند، هرگونه ممانعت، تخلف اداری محسوب می‌شود و فرد متخلف، در صورت محکومیت، در بار اول به انفصال موقت به مدت شش ماه و در صورت تکرار به مجازات‌های بالاتر محکوم می‌شود» مقتضی است دستور فرمایید مراتب اجرای صحیح بخشنامه، به کلیه همکاران گمرکی مستقر در مبادی ورودی مسافری ابلاغ شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۸۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منظور، خبر مخالفت با واردات خودرو را تکذیب کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در صفحه مجازی خود نوشت: ضمن تکذیب هر گونه اظهار نظر منتسب به اینجانب در سال جاری نسبت به موضوع واردات خودرو، تاکید می‌نمایم مواضع دولت در این خصوص توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت اطلاع رسانی می‌شود.

گفتنی است چند روز پیش نقل قولی از منظور منتشر شد مبنی بر اینکه «فرض می‌کنیم که سال ۱۴۰۳ حدود دو - سه میلیارد دلار واردات خودرو انجام شود. می‌دانیم به صلاح کشور نیست منابع ارزی کشور را به واردات خودرو اختصاص دهیم در حالی که داخل کشور ظرفیت تولید ۱.۵ میلیون خودرو را داریم.»

کد خبر 6062741 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • ساعت کاری ادارات کردستان در ایام شب قدر
  • افزایش صادرات از گمرک شهرستان پلدشت
  • پاسخ گمرک به انتقاد رانندگان از توقف طولانی در مرز سِرُو
  • پیش بینی قیمت دلار ۹ فروردین ۱۴۰۳ / تنور قیمت دلار داغ شد
  • ممانعت از انتشار ۸ میلیون تن آلاینده با تولید برق هسته‌ای
  • ثبت سفارش خودرو‌های هیبریدی و برقی برای واردات به منطقه آزاد کیش
  • منظور: بودجه ۱۴۰۳ بدون کسری است/ بیشترین تخصیص ارز برای واردات خودرو و قطعات صورت گرفته است +فیلم
  • ابلاغ احکام قانون بودجه سال ۱۴۰۳ جهت اجرا در گمرک + جدول
  • شکیرا: جدایی از پیکه؟ از بند شوهر آزاد و رها شدم!
  • منظور، خبر مخالفت با واردات خودرو را تکذیب کرد