Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید جوادیان زاده روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این جشنواره اهالی رسانه فارس، یزد، کرمان و کرمان جنوب در 2 بخش اصلی و ویژه شرکت کردند.
وی با بیان اینکه بیشترین تعداد ارسال آثار با ٤٠٣ مورد مربوط به یزد است، ادامه داد: فارس با ١٥٦ اثر و کرمان نیز با ٤٥ مورد به ترتیب در رده های بعد قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در ادامه با ابراز خرسندی از استقبال چشمگیر شرکت کنندگان از بخش اصلی جشنواره اظهار داشت: از مجموع آثار ارسالی، ٤٢٠ مورد مربوط به بخش اصلی و ١٨٤ اثر نیز مربوط به بخش ویژه جشنواره است که در بخش اصلی گزارش و بخش ویژه موضوع مصرف بهینه آب بیشترین آثار را به خود اختصاص داد.
وی افزود: بخش اصلی شامل سرمقاله و یادداشت، مقاله، گزارش تصویری، صفحه‌آرایی روزنامه‌ای و مجله‌ای، گزارش، مصاحبه، خبر، تیتر، طنز تصویری، کاریکاتور، و طنز مکتوب است.
این فعال فرهنگی یزد ادامه داد: محورهای بخش ویژه شامل نقش شخصیت‌ های یزد در شکل‌گیری انقلاب، فرخی یزدی، اخلاق رسانه‌ای، روزنامه‌نگاری مسئولانه و عمل‌گرا، مصرف بهینه آب، چالش‌های پیش روی جوانان، ترویج ورزش، شهروند آگاه، شهرآباد،
مطبوعات و شهر جهانی و رسانه و مسئولیت اجتماعی است.
دبیر اجرایی جشنواره یادشده اظهار داشت: شرکت‌کنندگان، آثارشان را تا 15 آذر ماه جاری در تارنمای جشنواره به نشانی www.yazd.pressfestival.ir بار گزاری کردند.
وی ادامه داد: آثار ارائه‌شده باید در فاصله زمانی اول فروردین 1396 تا 15 آذرماه 97 در یکی از نشریه‌های محلی، سراسری یا خبرگزاری‌های دارای مجوز آثار منتشر شده باشد.
همچنین نائب رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات یزد با بیان اینکه هر متقاضی می‌توانست حداکثر سه اثر در بخش اصلی و همین تعداد در بخش ویژه ارسال کند، اضافه کرد: داوری آثار از سوی استادان دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام خواهد شد.
سهیل شریعتمداری افزود: این جشنواره با نام فرخی یزدی اسفند 97 با حمایت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه مطبوعات یزد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت تعدادی از دستگاه های اجرایی یزد برگزار می شود.
در مجموع 804 رسانه از استان‌های یزد( 175)، کرمان ( 358) و فارس ( 271) دارای مجوز فعالیت هستند.
7532/ 2047/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی انقلاب دستگاه های اجرایی مطبوعات یزد منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۸۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت رکود تاریخی در جشنواره ‌مدرسه عشق با ارسال ۷۵ هزار اثر

فرمانده سپاه قدس استان گیلان گفت: بیش از ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ملی "مدرسه عشق" در گیلان ارسال شد که نشان از مردمی بودن آن دارد؛ این تعداد آثار رکوردی در تاریخ جشنواره‌های فرهنگی و هنری کشورمان بوده است. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار حمید دامغانی عصر امروز در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره ملی مردمی‌ «‌مدرسه عشق» با اشاره به اینکه این دوره از جشنواره نسبت به دوره‌های گذشته، از ویژگی‌های منحصر به‌فردی برخوردار است اظهار داشت: بیش از 75 هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره در گیلان رسید که نشان از مردمی بودن آن دارد؛ این تعداد آثار رکوردی در تاریخ جشنواره‌های فرهنگی و هنری کشورمان بوده است.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان، مردمی بودن و کثرت آثار و برگزاری جشنواره به صورت کاملاً حرفه‌ای را از جمله ویژگی‌های شاخص هفتمین دوره از جشنواره مدرسه عشق برشمرد و بیان کرد: تمام عزیزانی که در دبیرخانه جشنواره،‌ برنامه‌ریزی، هدایت و نظارت جشنواره نقش داشتند از جوانان دهه هشتادی هستند و کار را به‌ نحو احسن پیش بردند.

سردار دامغانی با اشاره به تاکیدات امامین انقلاب اسلامی مبنی بر توجه به ظرفیت‌های مردمی برای رشد و‌ جهش کار در عرصه‌های مختلف افزود: در طول انقلاب و دوران دفاع مقدس هرجا که مشارکت حداکثری مردم رقم خورد شاهد رشد و جهش‌ بوده‌ایم و این نگاه امامین انقلاب برگرفته از اسلام ناب است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید زاهدی‌ از فرماندهان نیروی قدس سپاه افزود: ایشان از سال 70 تا 75 حدود 5 سال فرماندهی لشکر 16 قدس گیلان را بر عهده داشتند و ایشان را گیلانی می‌دانیم؛ ما هم با افتخار می‌گوییم که رشتی هستیم و توفیق خدمت به مردم گیلان را داریم.

سردار علی مقواساز معاون فرهنگی سازمان بسیج نیز در این مراسم با بیان اینکه زمینه‌ بروز خلاقیت و ابتکار جوانان و بسیجیان کشورمان در جشنواره مدرسه عشق فراهم شد اظهار داشت: اولین مزیت این جشنواره، گستردگی آن در همه جغرافیای کشور و ارسال اثار از سراسر کشور بود و خوشبختانه آثار خوبی نیز ارسال شد.

وی از ارسال 75 هزار اثر در 11 موضوع به این جشنواره خبر داد و بیان کرد: آثار ارسال‌شده فقط یک اثر نبوده بلکه یک عملیات فرهنگی بوده است و این آثار بعد از جشنواره برای همه مردم قابل دسترس خواهد بود.

معاون فرهنگی سازمان بسیج با بیان اینکه نزدیک به 29 هزار اثر مربوط به ابتکارات پایگاه‌های بسیج  بوده است افزود: جشنواره مدرسه عشق با مراسم اختتامیه امروز پایان نمی‌یابد بلکه باید از ظرفیت همه آنان که در این میدان بودند و تولید اثر داشتند استفاده شود.

به گزارش تسنیم، هفتمین جشنواره ملی مردمی‌ «‌مدرسه عشق» در محورهای امیدآفرینی، فرهنگ کار و تولید، جمعیت، حل مشکلات محله به توان مردم، جهاد برای مردم، بانوی ایرانی، ایران زیبا، ایران قوی، جامعه آگاه و قهرمانان ملی و در 6 بخش هنرهای تجسمی، پویانمایی، هنرهای تصویری و نمایشی،‌ سرود و موسیقی، ادبیات، شعر و مکتوبات، نوآوری و ایده‌های جدید پایگاهی برگزار شد.

انتهای پیام/612/.

 

دیگر خبرها

  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • ثبت رکود تاریخی در جشنواره ‌مدرسه عشق با ارسال ۷۵ هزار اثر
  • رتبه برتر خبرنگار ایمنا در جشنواره مطبوعاتی «قاصد آب»
  • خبرنگاران استان سمنان در جشنواره تولیدات رسانه‌ای روایت خدمت شرکت کنند
  • برگزاری جشنواره مردمی «‌مدرسه عشق» در رشت
  • شرایط شرکت در جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی اعلام شد
  • اعلام فراخوان سی و یکمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی
  • فراخوان سی‌ویکمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی منتشر شد
  • آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی اعلام شد
  • اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره کتاب سال دانشجویی