Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@08:17:11 GMT

۵۸۷۷ فقره پرونه تخلف صنفی در آذربایجان غربی تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۹۰۲۳

۵۸۷۷ فقره پرونه تخلف صنفی در آذربایجان غربی تشکیل شد

محمد دهقان در گفتگو با خبرنگار مهر از انجام ۱۳۱ هزار و ۹۱۰ فقره بازرسی از واحدهای صنفی در استان طی سالجاری خبر داد و افزود: در این بازرسی های پنج هزار و ۸۷۷ فقره پرونده تخلف تشکیل شد.

وی ادامه داد: این تعداد پرونده با شش هزار و ۵۰۶ عنوان تخلف به ارزش ریالی دو هزار و ۷۲۳ میلیارد ریال جریمه تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهقان با بیان اینکه تعداد تشکیل پرونده های تخلف در مقایسه با مدت زمان مشابه پارسال ۳۹ درصد رشد دارد افزود: تعداد بازرسی ها ۳۸ درصد و تعداد پرونده های تشکیل شده نیز ۷۷ درصد در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل رشد دارد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی عمده تخلفات را عمل کردن به تعهدات ارزی دانست و گفت: در این مدت همچنین سه هزار و ۶۲۹ فقره شکایت در این سازمان ثبت شده است که از این تعداد دو هزار و ۳۸۹ فقره تلفنی بوده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد شکایت ثبت شده هزار و ۳۶۴ فقره متخلف و هزار و ۹۶۶ فقره غیرمتخلف شناخته شد اظهارداشت: ۲۶۹ فقره نیز همچنان برای بررسی بهتر توسط کارشناسان در حال ارزیابی است.

دهقان اشاره به اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و شهرستان‌های تابعه در زمان مورد اشاره، ۳۴ درصد از گشت‌های مشترک خود را با اتاق اصناف و اتحادیه‌ها انجام داده است افزود: علاوه بر آن، هفت درصد گشت‌های مشترک نیز با ادارات کل تعزیرات حکومتی بوده است.

وی بیان کرد: همچنین ۱۱ درصد گشت‌های مشترک با دانشگاه علوم پزشکی، ۸ درصد با ادارات استاندارد، ۸ درصد با اماکن و نیروی انتظامی، ۶ درصد با شبکه بهداشت و ۲۲ درصد با سایر دستگاه‌ها انجام شده است.

دهقان با اشاره به اینکه از مجموع پرونده‌های تخلف متشکله، ۳۰ درصد مربوط به گشت مشترک با اتاق اصناف است گفت: از سوی دیگر ۱۰ درصد مربوط به دانشگاه علوم پزشکی، چهار درصد مربوط به اداره کل استاندارد، ۱۱ درصد مربوط به اماکن و نیروی انتظامی، ۱۶ درصد مربوط به شبکه بهداشت و ۲۴ درصد مربوط به سایر دستگاه‌ها است.

کد خبر 4480871

منبع: مهر

کلیدواژه: صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی محمد دهقان نظارت و بازرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۹۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گلستان درویشعلی حسن زاده در دومین جلسه کارگروه تنظیم بازار گلستان گفت: در این جلسه، آخرین وضعیت جوجه ریزی در مرغداریهای استان و تامین گوشت سفید شهروندان بررسی شد.
حسن زاده افزود: در این جلسه همچنین وضعیت تامین گوشت قرمز استان بررسی و مقرر شد برای تنظیم بازار و حمایت از مصرف کنندگان تامین و توزیع گوشت منجمد پیگیری شود.
وی تاکید کرد : در نظر گرفتن تمهیدات لازم برای خرید تضمینی محصولات کشاورزی مانند گندم ،جو و کلزا از طرف جهاد کشاورزی ، اداره غله و تعاون روستایی از موارد دیگر طرح شده در این جلسه بود .
حسن زاده گفت : با توجه به آغاز فصل برداشت سیب زمینی در استان مسائل مرتبط با برداشت و حمل نقل این محصول به سایر نقاط کشور نیز از دیگر موارد بررسی شده در این نشست بود.

دیگر خبرها

  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است
  • میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • مختومه شدن ۹۶ هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف قزوین
  • ثبت سومین سازش پرونده قتل در آذربایجان غربی