Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@04:36:47 GMT

دستگیری 10 متهم در رابطه با حادثه تروریستی چابهار

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۹۱۴۸

دستگیری 10 متهم در رابطه با حادثه تروریستی چابهار

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به‌نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان، محمد قنبری گفت: با اقدامات انجام شده 10 نفر از عوامل حادثه تروریستی چابهار در شهرهای مختلف استان دستگیر شدند و تلاش‌ها برای دستگیری دیگر عوامل ادامه دارد.
فرمانده انتظامی استان بیان کرد: هر یک از افراد دستگیر شده در این باره اتهام‌هایی دارند که بررسی‌های دقیق‌تر در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه پیگیری‌ها در حال انجام است و به زودی نتایج نهایی مشخص می‌شود، افزود: یک گروهک تروریستی مسئولیت این حادثه را برعهده گرفته است که البته در فضای مجازی اعلام شد، اما تایید آن در دست بررسی است و نمی‌توان درباره آن نظر قطعی داد.
قنبری اظهار کرد: هنوز بررسی‌ها کامل نشده است و تلاش‌ها برای دستگیری همه عوامل این حادثه و مشخص شدن جزییات آن ادامه دارد.
به گزارش ایکنا، پنجشنبه 15 آذرماه، در اثر انفجار یک خودرو مقابل در دژبانی فرماندهی انتظامی چابهار، دو نفر از نیروهای انتظامی این شهرستان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند؛ این حادثه همچنین 43 زخمی به‌همراه داشت.
گفته می‌شود تروریست عامل این حادثه تصمیم داشت خودروی وانت نیسان را که حدود یک تن مواد منفجره به همراه داشت، پس از ورود از در دژبانی، ساختمان فرماندهی انتظامی را منفجر کند که با جانفشانی مأموران دژبانی، این عملیات تروریستی ناکام ماند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری ایکنا حادثه تروریستی چابهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۹۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ذبیح الله درویشی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ شهرستان، مبنی بر وقوع نزاع در یکی از پارک‌های تفریحی شهر نهاوند، بلافاصله مأموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: مأموران در اسرع وقت در محل حاضر شدند که بر اساس بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد درگیری بین چند جوان و نوجوان با استفاده از سلاح سرد (چاقو) صورت گرفته که در طی این درگیری، نوجوان ۱۷ ساله‌ای مورد اصابت چاقو قرار گرفته و به شدت مجروح شده که شخص مجروح را به بیمارستان انتقال داده ولی علیرغم انجام اقدامات درمانی؛ متأسفانه این نوجوان مجروح به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت می‌کند.

درویشی در ادامه تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان در کمتر از ۲ ساعت پس از وقوع قتل و با انجام اقدامات گسترده عملیاتی و اطلاعاتی و همچنین با همکاری پلیس آگاهی استان در نهایت موفق شدند قاتل ۲۲ ساله را به همراه ۳ جوان دیگر که در این درگیری شرکت داشتند، دستگیر و به یگان انتظامی انتقال دهند.

این مقام انتظامی افزود: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و انجام اقدامات قانونی و قضائی در این راستا تحت پیگیری قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان به شهروندان توصیه کرد: همواره بر روند زندگی فرزندان خود نظارت و مراقبت ویژه داشته و با صبر و حوصله و همچنین درایت منطقی از بروز این گونه حوادث تلخ که تبعات روحی و اجتماعی نامطلوبی در پی خواهد داشت، جلوگیری کنند.

کد خبر 6086473

دیگر خبرها

  • دستگیری یک تبعه رژیم صهیونیستی در مالزی که قصد انجام عملیات تروریستی داشت
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • شلیک پلیس برای دستگیری گوشی قاپ!
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان