Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس مرکز مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی محور‌های بزرگراهی شهر تهران را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان سرهنگ محمد رازقی وضعیت ترافیک معابر مروز تهران را تشریح  کرد و گفت:محور جنوب به شمال بزرگراه چمران از آتی‌ساز، محور شرق به غرب بزرگراه زین‌الدین از امام علی (ع)، محور شرق به غرب بزرگراه بابایی از نیروی زمینی، محور غرب به شرق آزاد راه تهران- کرج از چیتگر، محور غرب به شرق بزرگراه شیخ فضل‌ا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از جناح و محور غرب به شرق بزرگراه حکیم از باکری با حجم بار ترافیک صبحگاهی مواجه است.

رازقی در ادامه اظهار داشت: محور غرب به شرق بزرگراه همت از جنت آباد، محور جنوب به شمال بزرگراه یادگار امام (ره) از سازمان آب، محور جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) از سبلان، محور جنوب به شمال بزرگراه چمران از پل پارک وی، محور شرق به غرب بزرگراه رسالت از کرمان و مسیر غرب به شرق خیابان آزادی از استاد معین دارای حجم بار ترافیک صبحگاهی است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ترافیک تهران رازقی پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۹۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین

سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به لغو محدودیت تردد در محور کندوان و آزادراه تهران - شمال گفت: در حال حاضر تردد در محور کندوان مسیر شمال -جنوب محدوده‌های دزد بن، هزار چم و ولی آباد نیمه سنگین و گاهی اوقات سنگین است.

وی افزود: همچنین تردد در محور هراز محدوده‌های چلاو، بایجان و شاهندشت به ویژه در مسیر جنوب به شمال نیمه سنگین تا سنگین و ترافیک در دیگر راه‌های استان عادی و روان است.

وی ادامه داد: از نظر شرایط جوی نیز هیچ گونه مداخله جوی در استان شاهد نیستیم.

کد خبر 6096769

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ چالوس و هراز قفل شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ محورهای چالوس و هراز قفل شد
  • ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد
  • ترافیک صبحگاهی تهران پس از تعطیلات ۳ روزه
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • تمامی محورهای منتهی به تهران قفل شد
  • محور هراز یک‌طرفه شد
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • شرایط محورهای مواصلاتی برای سفر مناسب نیست
  • محور کندوان یک طرفه شد/ ترافیک در مسیر جنوب