Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@20:12:36 GMT

میرزایی: «نمی‌دانم» عیب نیست

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۹۲۷۷

میرزایی: «نمی‌دانم» عیب نیست

یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: اظهارنظرهای غیرکارشناسی در حوزه‌های مختلف سرمایه اجتماعی را تضعیف می‌کند و در بلندمدت همراهی مردم را خواهد گرفت.

جلال میرزایی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تاثیر اظهارنظرهای غیرکارشناسی در حوزه‌های مختلف در جامعه بیان کرد: امروز متاسفانه ۹۰ درصد افراد به دنبال محبوبیت هستند و قصد دارند فرمانده و تصمیم‌گیر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورتی که هیچ کس قصد ندارد در روند تصمیم‌سازی تاثیرگذار باشد و یک دستگاه تصمیم نهایی را اتخاذ کند.

وی اظهار کرد: از سوی دیگر همه افراد عادت کرده‌اند تا در هر زمینه‌ای صحبت کنند. به عنوان مثال فردی که حتی تا به حال یک بار به آمریکا سفر نکرده است و حتی یک صفحه هم در زمینه‌ آمریکا مطالعه نداشته است، گاها دو ساعت در خصوص آمریکا صحبت می‌کند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مشکل امروز جامعه این است که «نمی‌دانم» عیب است. این امر باعث شده هر فردی در هر زمینه‌ای وارد شود و حتی نظر دهد. جامعه امروز از خطابه و سخنرانی خسته شده است و نیاز به عمل دارد.

میرزایی خاطرنشان کرد: یک مطلب یا صحبت باید پشتوانه عملی داشته باشد و گرنه راه به جایی نمی‌برد. اظهارنظرهای غیرکارشناسی در حوزه‌های مختلف سرمایه اجتماعی را تضعیف می‌کند و اعتماد اجتماعی را متزلزل نیز می‌کند و در بلندمدت همراهی مردم را خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۹۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی دولت: دهک‌های پایین را صاحب مسکن می‌کنیم

سخنگوی دولت اعلام کرد که بنا بر اعلام وزارت اقتصاد نیز ۳۶۰ همت تعهدات اوراقی که در دولت‌های قبل منتشر شده بودند، تاکنون در دولت سیزدهم تسویه شده است.

به گزارش ایسنا، سخنگوی دولت در پاسخ به پرسشی درباره اقدامات دولت در زمینه اجاره مسکن و حمایت از دهک‌های پایین جامعه اظهار کرد: یکی از اهداف دولت، تأمین مسکن برای دهک‌های پایین جامعه است و افتتاح‌های خوبی تاکنون صورت گرفته است. دولت سعی کرد لایحه خود درباره موضوع طرح ساماندهی اجاره‌بها را تجمیع کند. طرح نهایی‌شده و در مجلس مورد اصلاح قرار می‌گیرد که امیدواریم به تایید نهایی و ابلاغ برسد که کمک خوبی به ساماندهی بازار اجاره خواهد کرد.

وی افزود: این مصوبه برای تعیین سقف اجاره و نظارت در این زمینه در اختیار خوبی به دولت می‌دهد. البته کاهش نرخ تورم تولید مسکن را سال گذشته شاهد بودیم و امیدواریم شاهد افزایش نرخ اجاره مانند سال گذشته نباشیم. نظارت گسترده بر بنگاه‌های املاک، مالیات بر خانه‌های خالی، سامانه رایگان خودنویس و هم‌چنین افزایش عرضه زمین و افزایش ساخت مسکن از جمله اقدامات ما در این زمینه است.

دیگر خبرها

  • توصیه ربیعی به مسئولان با یک خاطره عجیب: مدتی تصمیم نگیریم!
  • پشت پرده مقاومت رئیسی برای عزل وزیر اقتصاد /همین افاضات برای برکناری آقای وزیر کافی نیست؟
  • کنایه علی ربیعی به مسئولان: فقط بر سر جای خود بنشینید و کاری نکنید تا اوضاع خراب‌تر نشود /هردم از این باغ بری می‌رسد!
  • علی ربیعی خطاب به مسئولان: فعلاً تصمیمی نگیرید تا اوضاع بدتر نشود
  • مقابله با معضلات فرهنگی به کمک کاربردی‌سازی سیره حضرت عبدالعظیم(ع)
  • زمینه‌های فرهنگ‌سازی حجاب؛ گرایش ذاتی به حیا و خانواده‌دوستی
  • سخنگوی دولت: دهک‌های پایین را صاحب مسکن می‌کنیم
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است
  • قیصر امین‌پور نمی‌خواست برای شعرش به او کلیه بدهند