Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: بر خلاف دیگر مراسمات مشابه، کنگره شهدا کرمان محدود به افتتاحیه و اختتامیه نمی شود و براساس سخنان مقام معظم رهبری مدل جدیدی عملیاتی می گردد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه شب گذشته در دیدار اعضای کمیته فضای مجازی کنگره ۶۵۰۰ شهید استان کرمان با نماینده ولی فقیه در استان گفت: به برکت شهدا از سال گذشته روند خوبی برای برگزاری کنگره آغاز شده است و امیدواریم بتوانیم یک حرکت فاخر ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: اولین کنگره شهدای استان کرمان در سال ۷۷ برگزار شد که سنگ بنای سایر کنگره‌ها در سطح کشور شد و همچنین موزه دفاع مقدس در پی برگزاری این کنگره احداث شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تمام کنگره‌ها پس از اختتامیه آن به پایان می‌رسد، ابراز داشت: در ابعاد گوناگون تلاش می کنیم آثار آن قبل، حین و پس از آن روند مستمری داشته باشد.

ابوحمزه با اعلام اینکه به دنبال ارائه یک مدل جدید به کشور هستیم افزود: تمامی کنگره‌ها با محوریت یک یا چند از سخن مقام معظم رهبری رانجام میشوند ولی در این کنگره تمام دیدگاه‌های ایشان را از ۲۰ سال گذشته تاکنون مورد بررسی قرار گرفته تا تدابیر ایشان تنها به صورت تئوریک نماند و عملیاتی گردد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اعلام اینکه تمام استان درگیر کنگره هستند، عنوان کرد: در کنگره شهدا تلاش کردیم از تمام ظرفیت شهرستان‌ها استفاده کنیم و آن را تنها در مرکز استان متمرکز نکنیم.

ابوحمزه با اشاره به اینکه ۲۰ کمیته برای برگزاری کنگره فعالیت می‌کنند، ادامه داد: وضعیت کنونی اقتصادی کشور و مشکلات و مسائل قشر محروم و مستضعف در اولویت کار ما قرار دارند و به همین دلیل گروه‌های جهادی در زمان کنگره در استان فعال می‌شوند.

حجت الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی ‌امام جمعه کرمان نیز اظهار داشت: پیشنهاد می‌شود دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش با جدیت در برگزاری کنگره شهدا درگیر شود و جدول زمانبندی را برای برگزاری کنگره‌ها به گونه‌ای تنظیم کنید که در آینده نیز کارگر باشد.

وی ابراز داشت: برگزاری این کنگره با چنین حجم عظیمی بسیار اتفاق مبارکی است و امیدواریم با توجه به تلاش‌های صورت گرفته در سطح کشور الگو شود.

در این جلسه سعید کاظمی معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه ۲۴ بهمن نخستین برنامه کنگره شهدای کرمان به‌مدت ۱۰ شب در کرمان برگزار می‌شود گفت: دیدار اعضای ستاد کنگره شهدای استان کرمان با حضرت آقا یک دغدغه است و انتظار داریم این دیدار محقق شود.

وی اعلام کرد کنگره ۶۵۰۰ شهید استان کرمان به مدت یک هفته و از سوم تا دهم اسفندماه در استان کرمان برگزار می‌شود.

همچنین مرتضی کارآموزیان مسئول بسیج رسانه استان کرمان با بیان اینکه کمیته فضای مجازی کنگره شهدای استان کرمان نیز پیگیری می‌شود و ایده‌های جدید دریافت شده است گفت: در زمان برگزاری کنگره از شش تمبر پستی طراحی شده رونمایی می‌شود.

مسئول بسیج رسانه استان کرمان افزود: از انجا که کنگره با شش رویکرد برگزار می‌شود هر کدام از این تمبرها بر اساس رویکردهای کنگره طراحی شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۹۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 

 خسرو ملکشاهی در همایش روز روانشناس و تجلیل از فعالین طرح محب استان کرمان گفت: ۸۲ تیم مشاوره در قالب طرح محب به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان ارائه خدمت کردند که جا‌ی تقدیر دارد؛ و‌ی با اشاره به اینکه بدلیل بیماری کرونا فرصت چنین گردهمایی برای جامعه روانشناسان میسر نشده بود گفت: هدف از این همایش یک نشست هم فکری و هم اندیشی و تقدیر از جامعه روانشناسان است که به نوعی بازوان پرتوان سازمان بهزیستی بوده و به افراد نیازمند ارائه خدمت می‌دهید.

معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان کرمان با اشاره به اینکه شعار امسال روز روانشناس ((امید آفرینی با توسعه خدمات روانشناختی و مشارکت مردم)) است، گفت: سیاست سازمان بهزیستی توسعه خدمات است.
ملک شاهی بیان داشت:در استان کرمان۱۳۴ مرکز مشاوره وجود دارد و تمام شهرستان‌های استان دارای مرکز مشاوره هستند.

وی افزود: رویکرد سازمان ارائه خدمات تخصصی است که این مهم با کمک با دستگاه‌هایی که به نوعی دارند خدمات مشاوره‌ای انجام می‌دهند.

ملک شاهی در خصوص استفاده از مشارکت مردم در برنامه‌های بهزیستی بیان داشت: در خصوص همین شعار سیاست‌هایی در استان برنامه ریزی و دنبال می‌شود.

وی گفت: مقرر شده بوستان‌هایی با کمک شهرداری به بهزیستی واگذار شود که مراکز ما ضمن کاشت نهال در آن بوستان‌ها به صورت هفتگی و به مناسبت‌های مختلف در محل مستقر شده و خدمات بهزیستی به عموم مردم شناسانده شده و این خدمات به صورت رایگان به مردم ارائه شود.

ملک شاهی در خصوص طرح‌های دیگر بهزیستی که با مشارکت مراکز و کلینیک‌های مشاوره و روانشناسی ارائه می‌شود، افزود: همکاری با خانه‌های کودک و نوجوان و ارائه مشاوره به فرزندان مقیم آنها، استخدام افراد متخصص دارای معلولیت و استفاده از تسهیلات بانکی و حق بیمه کارفرمایی، همکاری در برنامه بهبود و ارتقاء ضوابط خانواده در ۵ سال اول زندگی مشترک و استفاده از خدمات مشاوره و آموزش و مشاوره به افراد واجد شرایط (که اولین بار این طرح در کرمان کلید خورد) از جمله این برنامه‌ها است.

وی با بیان اینکه در رصد آسیب‌های اجتماعی که با کمک، سازمان بهزیستی همه ساله انجام می‌شود ما وضعیت کل کشوررا می‌دانیم و در مورد آسیب‌های بولد آمار داریم گفت: در بحث کنترل و کاهش این آسیب‌ها نیز از کمک و همکاری مراکز استقبال می‌کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود