Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-24@11:01:03 GMT

مدعیان تکواندو به صف می شوند

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۹۵۴۱

به گزارش پارس نیوز، بیست و چهارمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان طی روزهای ۱۵ تا ۲۹ اردیبهشت ماه ۹۸ به میزبانی انگلستان در منچستر برگزار خواهد شد و تیم ملی تکواندو ایران با ترکیبی کامل در هر دو بخش مردان و زنان در این مسابقات حضور خواهد داشت. 

بر همین اساس مرحله نخست رقابتهای انتخابی طی روزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۵ دیماه در سالن خانه تکواندو برگزار خواهد شد و همه مدعیان حضور در ترکیب تیم ملی باید در این مسابقات شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با تصمیم فریبرز عسگری سرمربی تیم ملی تکواندو محمد خسروی و علی اشکوریان که موفق به کسب مدال طلا در المپیک نوجوانان شدند به همراه آرمین هادی پور و میرهاشم حسینی دارندگان مدال طلا و نقره گرندپری منچستر به همراه و سجاد مردانی دارنده نشان برنز مرحله نهایی رقابتهای گرندپری در این مسابقات شرکت نمی کنند.

کادر فنی تیم ملی در نظر دارد ترکیب تیم ملی اعزامی به رقابتهای قهرمانی جهان با برگزاری چندمرحله رقابتهای انتخابی معرفی کند و بر همین اساس همه مدعیان از جمله آشورزاده، رجبی، صدری، بخشی، یعقوبی، خدابخشی و ... باید در رقابتهای انتخابی دی ماه به میدان بروند. 

ثبت نام این مسابقات از طریق سایت فدراسیون تکواندو آغاز شده و به نظر می رسد علاقمندان به تکواندو مبارزات با کیفیتی را شاهد باشند. 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تکواندو جهان تیم ملی ایران مردان و زنان سرمربی تیم ملی المپیک مدال طلا دی ماه تکواندو پارس صف مدعیان پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۹۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات انتخابی تیم ووشو بزرگسالان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مسابقات انتخابی تیم ووشو رده سنی بزرگسالان استان، در دو بخش تالو و ساندا در محل خانه ووشو برگزار شد.
نفرات برتر با تایید کمیته فنی مجوز حضور در تیم استان را کسب کردند.
اسامی دعوت شدگان به تیم ووشو بخش ساندا ابراهیم نادری، محمد جعفری، احمد رحیمی، محمد رحیمی، محمد حسین شاهوردی، محمد صادق حیدری هستند.
عرفان صفر پور، رضا ترابیان و کامران توکلی اسامی دعوت شدگان تیم ووشو بخش تالو بزرگسالان استان هستند.

دیگر خبرها

  • مسابقات انتخابی تیم ملی کاتا
  • معافیت ۲ قهرمان نامدار روسیه از شرکت در مسابقه انتخابی
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • تکلیف غایبان کاراته چه می شود/ چرا کتیرایی نادیده گرفته شد؟
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • حضور ۴ ووشوکار مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی
  • بین یزدانی و قاسمپور انتخابی برگزار شود
  • شکست تیلور به نفع ایران شد/بین یزدانی وقاسمپور انتخابی برگزار شود
  • درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی
  • برگزاری مسابقات انتخابی تیم ووشو بزرگسالان