Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست نهضت مطالبه‌گری در راستای منویات رهبرمعظم انقلاب مبنی بر مطالبه‌گری قانونی و منطقی مدیران در موضوع‌های آب‌گرفتگی معابر، افت فشار و قطعی‌های آب و خسارات وارده به همشهریان در پی بارندگی‌های اخیر برگزار شد. ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، نشست نهضت مطالبه‌گری در راستای منویات رهبرمعظم انقلاب مبنی بر مطالبه‌گری قانونی و منطقی مدیران در موضوع‌های آب‌گرفتگی معابر، افت فشار و قطعی‌های آب و خسارات وارده به همشهریان در پی بارندگی‌های اخیر در مسجد جواد الائمه اهواز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشست برای نخستین بار در سطح استان خوزستان و در راستای مطالبه‌گری با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد تا کلام نورانی آغازگر این حرکت انقلابی باشد. در ادامه مجید منادی  مجری‌کارشناس برنامه این نشست را با کلامی از حضرت آقا مبنی براینکه «لشکر جوانان مؤمن و انقلابی وارد میدان مطالبه آرمان‌های انقلاب شوند» شروع کرد.

رویکرد نشست نهضت مطالبه‌گری، پرسش سوالاتی نشأت گرفته از بطن جامعه و برخواسته از دغدغه‌های آنها  بود که بعد از قرائت توسط مجری توسط هرکدام از مدیر یا نماینده مجموعه  پاسخ داده می‌شد.

مدعوین نشست نهضت مطالبه‌گری همایون یوسفی، علی ساری و جواد کاظم نسب، نمایندگان مردم اهواز، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی، کیامرث حاجی زاده مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان، جمال عالمی نیسی سرپرست فرمانداری اهواز، فردوس کریمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز، عبدالزهرا سنواتی رئیس شورای شهر اهواز و منصور کتانباف شهردار اهواز بودند.

ایلام| روحیه مطالبه‌گری دانشجویان حلال مشکلات جامعه استقم| تشکل‌های بسیجی حوزوی و دانشگاهی در مسیر مطالبه‌گری اجتماعی حرکت کنندهمدان| امروز رسالت جنبش دانشجویی مطالبه‌گری است

جواد کاظم نسب نماینده مردم اهواز، باوی و حمیدیه در این نشست حاضر نشد و جمال عالمی نیسی سرپرست فرمانداری اهواز تصمیم گرفت تا علی بویری معاون برنامه ریزی و امور اداری خود را مأمور حضور در این جلسه قرار دهد.

 نشست نهضت مطالبه‌گری با محوریت‌های آب‌گرفتگی معابر، افت فشار و قطعی‌های آب و خسارات وارده به همشهریان در پی بارندگی‌های اخیر پرسش نخست را از مدیریت بحران استان آغاز کرد.

در ادامه معاون برنامه ریزی و امور اداری فرمانداری اهواز، رئیس شورای شهر اهواز، شهردار اهواز، نمایندگان مجلس و مدیرعامل آب و فاضلاب اهواز باید پاسخگوی سوالات برگرفته از دغدغه‌های مردم بودند.

از حاشیه‌های این نشست، حضور کارگران شرکت گروه ملی ایران، بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی اهواز و فریاد‌های بعضا از سر دلسوزی مردم می‌توان اشاره کرد که گاها جلسه را از مسیر اصلی به حاشیه می‌کشاند اما مجددا  پاسخ سوالات جای حاشیه را می‌گرفت.

به گزارش تسنیم، نشست نهضت مطالبه‌گری با محوریت‌های آب‌گرفتگی معابر، افت فشار و قطعی‌های آب و خسارات وارده به همشهریان در پی بارندگی‌های اخیر با استقبال پر شور مردم ولایتمدار اهواز برگزار و البته مسئولان نیز وعده‌هایی را دادند که باید دید آیا در آینده شاهد تحقق آنها خواهیم بود.

انتهای پیام/ش

R41468/P1377/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۹۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات مردم در حوزه مسکن یک تکلیف شرعی است

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن جزء مهمترین برنامه‌های اداره کل راه‌وشهرسازی استان است، گفت: حل مشکلات مردم در حوزه مسکن یک تکلیف شرعی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رسول عطایی، امروز _پنج‌شنبه ششم اردیبهشت_ در آئین تودیع و معارفه مدیرکل راه‌وشهرسازی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: حل مشکلات مردم در حوزه مسکن یک تکلیف شرعی است.

وی افزود: طرح نهضت ملی مسکن جز مهمترین برنامه‌های اداره کل راه‌وشهرسازی استان است.

سرپرست اداره کل راه‌وشهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: تمام توان خود را برای حل مشکلات مردم در حوزه مسکن با استفاده از تمام ظرفیت‌های بخش خصوصی و مشارکت مردم به کار می‌گیریم.

عطایی ادامه داد: در حوزه بازآفرینی شهری و شهرسازی اقدامات خوبی انجام شده است و این اقدامات همچنان ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: راه‌سازی در استان همچنان با قدرت ادامه خواهد داشت.

عطایی یادآور شد: در حوزه شهرسازی نیز در جهت جلب رضایت شهروندان، اقدامات خوبی صورت گرفته است.

به گزارش ایمنا، صبح امروز و با حضور استاندار آذربایجان‌غربی، رسول عطایی به عنوان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان معارفه و از زحمات میرمحسن حمزه‌لو مدیرکل سابق راه‌وشهرسازی آذربایجان‌غربی تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر 747805

دیگر خبرها

  • یکی از رسالت‌های «مهر» روایت الگوهای موفق حلقه‌های میانی است
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  •  ارتقای سواد سلامت مردم/ محور کار شورای سلامت، سند جامع سلامت باشد
  • حل مشکلات مردم در حوزه مسکن یک تکلیف شرعی است
  • تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکاران است
  • تأکید معاون وزیر نفت بر وصول بدهی‌ ابربدهکاران صنعت گاز
  • پیگیری مشکلات فاضلاب منطقه ۲۲ تهران
  • نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت برگزار شد
  • نخستین نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت برگزار شد