Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@05:50:25 GMT

احمدرضا دالوند درگذشت

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۹۵۷۶

احمدرضا دالوند درگذشت

احمدرضا دالوند گرافیست و فعال رسانه ای ساعت ۲ صبح امروز در منزلش دار فانی را وداع گفت. ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران پویا،‌ احمدرضا دالوند گرافیست و فعال رسانه ای ساعت 2 صبح امروز در منزلش دار فانی را وداع گفت.

محمدحسین نیرومند با "حق مسلم ماست" به حوزه هنری آمد + عکس

 دالوند که از هنرمندان گرافیست و اهالی رسانه بود،‌ چندی پیش به دلیل عفونت از ناحیه پا بر اثر بیماری دیابت در بیمارستان بستری  و تحت عمل جراحی قرار گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

R1527/P1356/S4,40/CT1 واژه های کاربردی مرتبط هنرهای تجسمی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هنرهای تجسمی هنرهای تجسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۹۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت انتقال خون یزد در ۲۹ اسفند و تعطیلات نوروز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، دکتر سیدمحمدرضا آقائی میبدی گفت: انتقال خون یزد در ۲۹ اسفند در دوشیفت کاری صبح از ساعت ۸تا ۱۳ و عصر ساعت ۱۹ تا ۲۳ فعال می‌باشد و مراکز اهدای خون شهرستان‌های اردکان و میبد در شیفت عصر از ساعت ۱۹تا۲۳فعال می‌باشند.
مدیر کل انتقال خون یزد همچنین گفت: در روز‌های سوم و چهارم فروردین نیز پایگاه‌های انتقال خون یزد، اردکان و میبد از ساعت ۱۹تا ۲۳ فعال می‌باشند.
وی در پایان با اشاره به برگزاری پویش فرشتگان رمضان گفت: پویش فرشتگان رمضان جهت تامین خون مراکز درمانی از سه شنبه ۲۲اسفند ماه سال جاری مصادف با شروع ماه مبارک رمضان و بهار قرآن آغاز شده و تا پایان ماه مبارک ادامه خواهد داشت و هموطنان می‌توانند با اهدای خون به این پویش بپیوندند.

دیگر خبرها

  • بانک‌های فعال هرمزگان در تعطیلات نوروزی
  • فعالیت مراکز انتقال خون استان یزد در تعطیلات نوروز
  • فعالیت انتقال خون یزد در ۲۹ اسفند و تعطیلات نوروز
  • آبرسانی به ۷۰ روستای لرستان
  • آبرسانی به ۷۰ روستای لرستان انجام شد
  • زندگی روی آوارهای غزه؛ روایت پیرمردی که ریشه‌های فلسطین را سبز نگه‌ می‌دارد/گزارش اختصاصی
  • محمد مهاجری: آقای رئیسی، جدی می‌فرمایید یا شوخی می‌کنید؟!
  • مراکز معاینه فنی تهران در نوروز فعال است
  • اهمیت فعال شدن پویش مطالبه‌گری رسانه‌ای برای حفاظت از محیط زیست
  • مدیر مسئول روزنامه زعفران و پیشکسوت عرصه رسانه خراسان جنوبی درگذشت