Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@07:37:57 GMT

یادی از دو برادر: جلال و شمس آل احمد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۹۶۵۵

یادی از دو برادر: جلال و شمس آل احمد

مراسم بزرگداشت زنده‌یاد جلال و شمس آل احمد روز جمعه، ۲۳ آذماه، برگزار می‌شود. ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ فرهنگی ادبیات و نشر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، زنده‌یاد جلال آل احمد در آذر ماه سال 1302 به دنیا آمد و زنده یاد شمس آل احمد در آذرماه سال 1389 از دنیا رفت. بدین مناسبت، همایش بزرگداشت این دو برادر از ساعت 15 تا 17 روز جمعه 23 آذر 1397 در محل "خانه- موزۀ سیمین و جلال" برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه‌مندان برای شرکت در این مراسم می‌توانند به خانه-موزه سیمین و جلال واقع در تجریش، دزاشیب، خیابان شهید رمضانی، کوچۀ رهبری، کوچۀ پسندیده، بن بست ارض، پلاک یک  مراجعه کنند.

روزگار ناخوش خانه سیمین و جلال در بن‌ بست ارضبخشی از داستان «نون والقلم» با صدای جلال آل احمد +صوتاحتمال تخریب خانه جلال آل احمد+ عکسیادداشت‌های جلال آل احمد به موزه می‌رود/ دانایی: می‌خواهیم همه مردم از آن استفاده کنند

علاقمندان می توانند ضمن شرکت در این همایش از "خانه- موزۀ سیمین و جلال" هم بازدید کنند. این خانه که محل زندگی جلال آل احمد و همسرش بانو سیمین دانشور بوده، در سال 1332 ساخته شده و یکی از بناهای ثبت شده در فهرست آثار ملی است.

انتهای پیام/

R1013197/P1013197/S4,35/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ادبیات داستانی کتاب و ادبیات

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ادبیات داستانی کتاب و ادبیات ادبیات داستانی کتاب و ادبیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۹۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکان‌سواری مس رفسنجان زیر باران/ صعود نارنجی‌پوشان به مرحله بعد جام‌حذفی

ایسنا/کرمان مس رفسنجان با پیروزی برابر پیکان به‌عنوان اولین تیم به مرحله یک‌چهارم پایانی جام حذفی صعود کرد.

به گزارش ایسنا، ۲ تیم مس رفسنجان و پیکان در چارچوب مرحله یک‌هشتم جام حذفی فوتبال کشور از ساعت ۱۷:۴۵ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان به دیدار هم رفتند که این مسابقه پس از تساوی ۱-۱ در وقت قانونی و وقت اضافه در نهایت با پیروزی ۵ بر ۴ مس به اتمام رسید.

مس رفسنجان با این پیروزی باید منتظر قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم بماند تا حریف خودش را بشناسد.

مس رفسنجان یک(۵) پیکان یک(۴)

پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲

ساعت: ۱۷:۴۵

ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

شرح گل‌ها:

گل مس رفسنجان به پیکان توسط جلال الدین علی محمدی(دقیقه ۳۲): ارسال حسن جعفری به محمدمهدی محبی رسید و او توپ را به سعید واسعی رساند. واسعی توپ را رو به عقب برای جلال الدین علی محمدی کاشت و او با ضربه از راه دور دیدنی دروازه پیکان را باز کرد.

گل پیکان به مس رفسنجان توسط ابوالفضل زمانی(دقیقه ۴۷): پیکان با سه تعویض در نیمه د.وم کار را آغاز و بازی را هجومی آغاز کرد. ارسال از سمت راست بازیکنان پیکان با خروج ناموفق حامد لک روبرو شد و ابوالفضل زمانی در دهانه دروازه توپ را به تور مس چسباند.

کارت زرد: علی قربانی، آرش هاشمی، محمدرضا دیناروند(پیکان)

کارت قرمز: -

ترکیب مس رفسنجان:

حامد لک، محمد نژادمهدی، رامتین سلیمان‌زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال‌الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان(عرفان شهریاری)، سعید واسعی، محمدمهدی محبی(محمد اکبری‌نسب)، سجاد شهباززاده
سرمربی: محرم نویدکیا

ترکیب پیکان:

محمدرضا دیناروند، مبین دهقان، نیما احمدی(امیرحسین صدقی)، ایمان اکبری(سید محمد ستاری)، علی اصغر صادقی(غلامرضا ثابت ایمانی)، ابوالفضل زمانی، علی‌اکبر رنجبر، امیرحسین غلامی(علی قربانی)، آرش هاشمی، مجتبی حقدوست(سامان نریمان‌جهان) و امیر شهیم(محمدحسین فلاح)
سرمربی: رضا عنایتی

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یادی از شهید لشکر فاطمیون
  • یادی از شهید دفاع و حماسه مجتبی آگلی
  • چهارمین شلیک جلال به قلب دروازه پیکان
  • پیکان‌سواری مس رفسنجان زیر باران/ صعود نارنجی‌پوشان به مرحله بعد جام‌حذفی
  • شرکت بیش از ۲۶ هزار کردستانی در کنکور سراسری
  • شایعات خطرناک درباره جلال‌الدین ماشاریپوف؛ بوی پیراهن قرمز!
  • پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد | قاچاق دختران به خارج ا پروژه‌های کینگ، چتربیت و رافائل چه بودند؟
  • یادی از شکست آمریکا در طبس
  • یادی از ماهچراغ
  • همدان در میان 7 استان برتر آبرسانی روستایی