Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - حميد تهرانفر مديرعامل بانک کارآفرين به مناسبت نوزدهمين سالگرد تأسيس بانک کارآفرين پيامي به شرح زير صادر کرد.
بسمه‌تعالي
نوزدهمين سالروز تأسيس بانک کارآفرين، روز فرخنده و باشکوهي در صنعت بانکداري ايران است. 18 آذرماه هر سال تداعي‌کننده تلاش جمعي از بزرگان، کارآفرينان و صنعتگران کشور براي تأسيس يکي از اولين بانک‌هاي خصوصي کشور در دوران نوين بانکداري است که با خلاقيت، درايت و تدبير و استفاده از ظرفيت‌ها، توانمندي‌هاي بخش خصوصي را مدنظر قرار دادند تا همراه و همگام با صنعت بانکي در بخش دولتي، در جهت توسعه و رونق اقتصادي کشور گام بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين تفکر خلاقانه در آن مقطع زماني موجب شد تا اين نهال کوچک به درختي 19 ساله تبديل شود و هر روز بالنده‌تر و پربارتر در مسير رشد و اعتلا قرار گيرد.
پروردگار بزرگ را سپاسگزارم که فرصت همراهي و همگامي با خانواده بزرگ کارآفرين را در اين مقطع زماني به بنده عنايت کرد تا در کنار شما در جهت اعتلاي بانکي خوشنام، پيشرو، نام‌آور و خلاق گام‌هاي بلند و استواري برداريم. مايه خرسندي بنده است که پس از تجربه‌اندوزي در عرصه بانکداري کشور، در خدمت همکاران فهيم، توانمند و اخلاق‌مدار بانک کارآفرين باشم.
چشم‌انداز بانک کارآفرين بر دو مؤلفه کليدي «چابکي» و «پيشرو بودن در ارائه راه‌حل‌هاي مالي جامع» متمرکز بوده است. در اين راستا، اهداف کلان بانک و استراتژي‌هاي اصلي با محوريت قرار دادن اين دو اصل تعيين ‌شده و برنامه‌هاي اصلي نيز بر همين اساس تنظيم‌ شده است؛ تا سازمان قادر شود در راستاي جهت‌گيري کلان مشخص حرکت نمايد. در سال جاري نيز همچون سال‌هاي گذشته، تمرکز بانک کارآفرين بر اجراي برنامه‌ها و اقدامات کليدي قرار داشته و سازمان تلاش کرده است علاوه بر اجراي شرح وظايف معين خود، برنامه‌هاي زيرساختي و توسعه‌اي را در دستور کار خود قرار دهد.
در اين ميان تمرکز اصلي بانک بر اجراي برنامه‌هاي تحول در حوزه‌هاي اصلي سرمايه انساني، بازاريابي، فناوري اطلاعات و فرآيندها بوده است. اين برنامه‌ها، زيرساخت‌هاي اصلي بانک را تشکيل مي‌دهند و در صورت انجام، قابليت و امکانات بانک را در دستيابي به اهداف کلان افزايش مي‌دهند. بانک کارآفرين بر آن است تا با اتکا بر توانمندي‌هاي سرمايه انساني خود و آماده‌سازي زيرساخت‌هاي ضروري، مسير ارتقا و توسعه خود را بيش‌ از پيش هموار سازد.
امروزه صنعت بانکداري دنيا در مقايسه با دو دهه گذشته، دستخوش تحولات جدي، عميق و شگرفي شده است. بروز و ظهور فناوري‌هاي ديجيتال که از آن به‌عنوان انقلاب صنعتي سوم ياد مي‌شود، تمامي ابعاد و جنبه‌هاي زندگي از جمله اقتصاد و به‌تبع آن صنعت بانکداري را دچار تغييرات شگرفي کرده است. مثال بارز اين تغييرات گسترده در صنعت بانکداري دنيا، ورود فين‌تک (FinTech) يا همان فناوري‌هاي مالي است که ارائه خدمات مالي را بر اساس فناوري‌هاي نوآورانه مدنظر قرار داده و در چند سال اخير توسعه و مقبوليت خوبي را به دست آورده است.
در اين بازار رقابتي، فناوري‌هاي مالي هر روز بيش از گذشته عرصه را براي بانکداري به روش سنتي محدود مي‌کنند. بانکداري به روش فين‌تکي ارائه خدمات بهتر و باکيفيت‌تر در کنار هزينه‌هاي پايين‌تر است و اين مسير روشن بانکداري امروز است که بايد به‌صورت هوشمندانه و جدي مدنظر قرار بگيرد و براي همگامي و همراهي با فناوري‌هاي نو برنامه‌ريزي دقيق و اصولي انجام شود.
با توجه به تغييرات تکنولوژيکي و رويکرد بانکداري سنتي به بانکداري الکترونيک، تقويت واحد فناوري اطلاعات يکي از اولويت‌هاي کاري مديران ارشد بانک است.
بانک کارآفرين يکي از معدود بانک‌هاي کشور است که راساً نسبت به پياده‌سازي، توسعه و پشتيباني خدمات بانکي به‌ويژه در سطح سيستم جامع بانکي (Core Banking) اقدام کرده است. امور فناوري اطلاعات بانک در راستاي تحقق برنامه‌هاي راهبردي بانک نسبت به اجراي مسئوليت‌هاي محوله در سه حوزه «پياده‌سازي الزامات و سيستم‌هاي بانک مرکزي، سازمان‌ها و نهادهاي وابسته»، «پياده‌سازي و توسعه درخواست‌هاي داخلي بانک» و «حفظ تداوم، امنيت و پشتيباني خدمات بانکي ارائه‌شده» اقدام کرده است.
مشي بانک کارآفرين احترام به مشتري است. بانک کارآفرين از ابتداي تأسيس تاکنون در زمره مشتري‌مدارترين بانک‌هاي کشور بوده است. مشتريان ارزشمند و وفاداري در بانک کارآفرين وجود دارند که به‌واسطه حسن خلق و ارائه خدمات با بهترين کيفيت و در کوتاه‌ترين زمان، حاضر نشده‌اند بانک ديگري را جايگزين اين بانک کنند. از تمامي همکاران در تمامي رده‌هاي سازماني در صف و ستاد انتظارم دارم همچون گذشته مشتري‌مداري را سرلوحه امور خود قرار دهند تا با تلاش و همت جمعي تمامي کارکنان بانک، مشتري‌مداري بيش از گذشته در اين بانک تحقق پيدا کند.
شرايط دشوار اقتصادي به‌ويژه در شش ‌ماهه گذشته بر کسي پوشيده نيست. خروج آمريکا از برجام و اعمال تحريم‌هاي جديدتر و گسترده‌تر توسط اين کشور عليه ايران از آبان ماه سال جاري، کشور و صنعت بانکداري را در شرايط خاص و ويژه‌اي قرار داده است. عليرغم تمامي مشکلات خوشبختانه بانک کارآفرين در مقايسه با بانک‌هاي با ساير بانک‌هاي هم‌تراز کارنامه قابل قبولي داشته است. اين موفقيت حاصل تلاش همه همکاران در بخش‌هاي صف و ستاد بوده است.
همچنين به‌منظور افزايش رضايت مشتريان بانک و ضرورت سودآوري در مقطع کنوني، هم‌زمان با نوزدهمين سالگرد تاسيس، پرداخت تسهيلات خرد نيز در دستور کار قرار گرفته است که به ياري خداوند و تلاش همکاران، در اين بخش نيز موفقيت‌هاي خوبي به دست خواهيم آورد.
در آستانه جشن نوزدهمين سالگرد بالندگي و شکوفايي بانک از تمامي همکاران شايسته و عزيز در صف و ستاد درخواست مي‌کنم برنامه‌ها، پيشنهادها و ديدگاه‌هاي خود را در جهت بهبود عملکرد کلي بانک ارائه دهند. بي‌ترديد شعار بنيادي بانک کارآفرين «دانش جهاني، راه‌حل ايراني» با تکيه‌ بر دانش، حرفه‌اي‌گرايي، تخصص و مسئوليت‌پذيري يکايک همکاران فرهيخته بانک محقق خواهد شد. همت و انديشه والاي شما عزيزان و وفاق و همدلي شما در پيشبرد اهداف توسعه‌اي بانک موجب رشد و اعتلاي بيشتر اين بانک نام‌آور در صنعت بانکداري کشور خواهد شد.
در پايان يک بار ديگر نوزدهمين سال تاسيس بانک پرافتخار، سرآمد، ممتاز، خوشنام و معتبر کارآفرين را به خانواده بزرگ کارآفرين اعم از سهامداران، مشتريان، مديران و کارکنان تبريک عرض مي‌کنم و با يکديگر پيمان مي‌بنديم که عليرغم تمامي مشکلات و فراز و فرودهاي موجود، در هر جايگاهي که هستيم، در جهت رشد و توسعه بانک کارآفرين و توسعه اقتصادي کشور گام‌هاي بلند و استواري برداريم.
همت بلند دار که مردان روزگار
از همت بلند به‌ جايي رسيده‌اند
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۹۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"

در متن این پیام آمده است

به نام خدا

"اولین باری که دخالت نظامی در این مناطق انجام گرفت، سال ۱۳۵۹ بود که نیرو‌های آمریکایی به فرمان رئیس‌جمهور دموکرات، به قصد این‌که خود را به تهران برسانند، به طبس حمله نظامی کردند. البته از همان نیمه راه، جسد‌های سیاه شده و جزغاله شده شان برگشت! عجیب است! کشور عزیز و ملت بزرگ و منطقه تاریخی ما، آزمایشگاه چه تجربه‌های بزرگی است". رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

صحرای طبس در نیمه شب پنجم اردیبهشت ۱۳۵۹ شاهد یکی از وقایع بی نظیر در تاریخ مقاومت ملت‌های ستمدیده در برابر قلدری‌ها و زیاده خواهی‌های آمریکا بود؛ در این روز، حمله نظامی و دخالت آشکار آمریکا در امور داخلی ایران که با صرف هزینه‌های هنگفت طراحی شده بود، با امداد‌های غیبی خداوند در صحرای طبس به شکست انجامید و با هویدا شدن ماهیت سلطه گر و جنایت پیشه آمریکا، ضربه مهلکی به جایگاه و اقتدار سردمداران آمریکایی و رئیس جمهوری وقت آمریکا وارد شد.

این حادثه بزرگ که در متن آن دست یاری خداوند متعال و امداد‌های الهی برای حفظ انقلاب اسلامی و ملت ایران آشکار است، بیش از هر موضوعی بر مقوله پیمان‌شکنی، بی اعتمادی و خوی تجاوزگری هیأت حاکمه آمریکا تأکید داشته و لزوم هوشمندی نسبت به مکر و حیله شیطان بزرگ و طاغوت زمان را متذکر می‌شود.

گرامیداشت و یادآوری ماجرای رسوایی استکبار در میدان‌های مصاف با ملت حماسه‌ساز ایران اسلامی از همان بدو پیروزی انقلاب تا این اواخر در ماجرای همراهی با اسرائیل غاصب، ضرورتی انکارناپذیر برای شناساندن چهره واقعی معاندانی است که در طول تاریخ، همواره برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند، اما به لطف حضرت باریتعالی و با اتحاد و همبستگی مردم همیشه در صحنه، هماره تجربه‌ای جز شکست عاید شان نشده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز شکست مفتضحانه هیمنه استکبار جهانی در صحرای طبس و همچنین یاد و خاطره سردار رشید اسلام "شهید محمد منتظر قائم"، موفقیت همگان را در نِیل به آرمان‌های بلند امام راحل عظیم الشأن (قدس الله نفسه الزکیه) در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (حفظه الله)، از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

جواد قناعت

استاندار خراسان جنوبی

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس
  • دهقانی فیروزآبادی: «مرکز ملی هوش مصنوعی» به زودی تأسیس می‌شود
  • خاندوزی: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌های کشور است
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • بازدید مدیرعامل بانک مسکن از شرکت ناواکو و تاکید بر استفاده از ظرفیت ها، تجارب و دانش بومی شرکت در جهت افزایش نوآوری، درآمدزایی و خودکفایی مالی
  • تأسیس شرکت پروژه راهکاری برای تحقق جهش تولید
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • رئیس جمهور: به هیچ وجه نمی‌توان بین ملت پاکستان و ایران جدایی انداخت
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز معمار