Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-19@10:51:29 GMT

رئیس‌جمهور دولتش را استیضاح می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۹۶۷۶

رئیس‌جمهور دولتش را استیضاح می‌کند

حسام‌الدین آشنا با اشاره به جلسه امروز رئیس جمهور با وزارت راه و شهرسازی نوشت: امروز رئیس جمهور به نمایندگی از ملت، دولتش را استیضاح می کند.

به گزارش ایسنا، مشاور رییس جمهوری در رشته توییت‌هایی نوشت:

امروز رئیس‌جمهور سراغ وزارت راه و شهرسازی رفته است. وزیر و معاونان با طوفانی آرام ولی قدرتمند از سئوالات سیاستگذارانه مواجه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او امروز به نمایندگی از ملت، دولتش را استیضاح می کند.

وزیر هم به تبع رئیس‌جمهور از معاونانش پیگیری می‌کند تا پاسخ‌ها دقیق و قطعی باشد.

این وزیر با تسلط بر خود، احاطه بر مسائل پیش روی بخش مسکن و شهرسازی و سازمان وزارتخانه گزارش می گیرد و گزارش می‌دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حسام الدين آشنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۹۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این کشور اروپایی شمشیر را برای اوکراین از رو بست

وزیر امور خارجه فنلاند گفت: در این مرحله حاضر نیست نیرو‌های خود را به اوکراین بفرستد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، هلسینکی با پاریس موافق است که همه گزینه‌ها برای حمایت از کی‌یف علیه مسکو باید روی میز باقی بمانند، اما به گفته الینا والتونن، وزیر امور خارجه فنلاند در این مرحله حاضر نیست نیرو‌های خود را به اوکراین بفرستد یا حتی درباره چنین احتمالی صحبت کند.

امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه در ماه فوریه پس از آنکه پیشنهاد کرد بلوک نظامی به سرکردگی آمریکا «نمی‌تواند» امکان اعزام سربازان ناتو برای کمک به اوکراین را رد کند، واکنش‌های شدیدی را برانگیخت. چندین کشور عضو، از جمله رئیس جمهور وقت فنلاند، به سرعت اظهارات مکرون را رد کردند و تاکید کردند که چکنه سربازان اروپایی روی خاک اوکراین نخواهد بود.

با این حال، روزنامه ناتسک دیلی گزارش داد: وزیر امور خارجه فنلاند استدلال کرده است که در صورت بدتر شدن وضعیت میدانی، به صورت فرضی، هر چیزی ممکن است.

والتونن گفت: «مهم است که همه چیز را برای درازمدت رد نکنیم، زیرا هرگز نمی‌دانیم که وضعیت چقدر جدی می‌شود. اما موضع فنلاند روشن است ما در حال حاضر هیچ نیرویی را اعزام نمی‌کنیم و حاضر نیستیم در مورد آن بحث کنیم.

والتونن گفت که در این میان، حامیان کی یف «می‌توانند کار‌های بیشتری را در زمینه تسلیح نیروهایش انجام دهند». او همچنین واشنگتن را به خاطر طولانی کردن کمک‌های جدید هدف انتقاد قرار داد و گفت که شهرت آن در خطر است.

فنلاند ۱۳۰۰ کیلومتر مرز مشترک با روسیه دارد و مسکو استدلال کرده است که عضویت در ناتو امنیت فنلاند را تهدید کرده است نه تضمین. پس از پیوستن فنلاند به این بلوک در سال گذشته، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، ایجاد یک منطقه نظامی جدید در مرز این کشور نوردیک را اعلام کرد. او در ماه دسامبر گفت: «قبل از پیوستن فنلاند به بلوک هیچ مشکلی وجود نداشت، ولی اکنون وجود خواهد داشت.»

دیگر خبرها

  • وزیر راه و شهرسازی: مولدسازی دستور کار مجموعه وزارت راه و شهرسازی در سال جدید است
  • واکنش آمریکا به پیروزی پوتین با آرای ۸۷ درصدی
  • واکنش آمریکا به پیروزی پوتین در انتخابات روسیه
  • گفت‌وگوی تلفنی بایدن و نتانیاهو در مورد غزه
  • ترامپ برای اولین‌بار خواستار آتش‌بس در غزه شد
  • طفره کربی از پاسخ به سوالات مربوط به آتش‌بس غزه
  • حمله تند نتانیاهو به بایدن
  • مسئولیت وزیر فرهنگ به‌عنوان نماینده رئیس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما تمدید شد
  • تمدید حکم وزیر ارشاد در شورای نظارت بر سازمان صداوسیما
  • این کشور اروپایی شمشیر را برای اوکراین از رو بست