Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-19@04:36:30 GMT

ذوالنور: خبری از گشایش حصر سران فتنه نیست

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۹۸۰۴

ذوالنور: خبری از گشایش حصر سران فتنه نیست

به گزارش جهان نيوز، مجتبی ذوالنوری، نماینده اصولگرا می گوید: طبیعتا تا زمانی که عذرخواهی از جانب محصورین صورت نگیرد از جانب نظام هم نمی توان توقعی داشت چراکه نظام نمی تواند پاسخگوی افکار عمومی باشد.

مجتبی ذوالنوری در گفت و گو با انتخاب در خصوص رفع حصر و گشایش های اخیری که گفته می شود در این موضوع شکل گرفته است، گفت: رفع حصر کروبی تا زمانی که اصلاح طلبان کاسب حصر به میدان نیامده بودند، پیشرفت خوبی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: در واقع برخی دوستان اصلاح طلب که کاسب حصر هستند نگذاشتند روند رفع حصر کروبی جلو برود . چراکه در صورت آزادی کروبی و موسوی آنها دیگر خریدار ندارند و دستاویزی برای افکار عمومی و تاثیر بر آنها برای کاسبان حصر وجود ندارد. لذا زمانی که رفع حصر داشت صورت می گرفت اصلاح طلبان زمینه آن را خراب کردند تا از آن جلو گیری کنند.

نماینده قم در مجلس تصریح کرد: فعلا گشایشی در خصوص حصر صورت نخواهد گرفت چراکه از سوی آن افراد هم اقدام مثبتی صورت نگرفته است.

او ادامه داد: در سال 88 ده ها انسان کشته یا شهید شدند و مسبب آن سران فتنه هستند چراکه فراخوان فتنه را آنها دادند و باید عذرخواهی کنند.

ذوالنوری گفت: طبیعتا تا زمانی که عذرخواهی از جانب محصورین صورت نگیرد از جانب نظام هم نمی توان توقعی داشت چراکه نظام نمی تواند پاسخگوی افکار عمومی باشد.

او با بیان اینکه اصلاح طلبان صحنه بازی رفع حصر را برهم زدند تا به نتیجه نرسد، گفت: محصورین در شرف عذرخواهی بودند اما برخی اصلاح طلبان مانع این موضوع شدند.

او افزود: کاسبان حصر کروبی را وادار کردند تا آن نامه را بنویسد و مقصر عدم رفع حصر آنها هستند.

ذوالنوری با بیان اینکه برخی اصلاح طلبان زمینه های نامه نگاری را فراهم کردند و کروبی را وادار کردند تا نامه بنویسد، گفت: پس از آن هم تمام گشایش هایی که در خلال رفع حصر در حال صورت پذیری بود به بن بست خورد.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۹۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوالنور: موشک‌ها‌‌ی ایران ‌در ۱۲ دقیقه به اسرائیل ‌رسیدند‌

نایب رئیس مجلس با اشاره به برنامه‌ریزی جهت رسیدن همزمان پهپاد و موشک‌های ایران به سرزمین‌های اشغالی، گفت: موشک‌های بالستیک ایران در کمتر از ۱۲ دقیقه به سرزمین‌های اشغالی رسیدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی قم، با تاکید بر اینکه عملیات ایران در انتقام از رژیم صهیونسیتی کاملا موفقیت آمیز بود و آسیب‌پذیری گنبد آهنین را به اثبات رساند، اظهار داشت: رژیم صهیونسیتی اگر دست به ماجراجویی جدیدی بزند جمهوری اسلامی در کوتاه مدت پاسخ قاطعانه به آنها خواهد داد.

 وی افزود: با توجه به تحولات موجود در عرصه سیاست بین‌المللی، رژیم صهیونسیتی بسیار بعید است که بخواهد پاسخی به حمله موشکی ایران بدهد و چنین توان و ظرفیتی نیز در رژیم صهیونسیتی وجود ندارد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخورد نظامی ایران و رژیم صهیونسیتی، گفت: پیگیری‌های حقوقی و قضایی در مجامع بین‌المللی،حمله نیابتی، حمله ترکیبی و حمله مستقیم راه‌های پیش رو جمهوری اسلامی در انتقام از حمله صهیونیست‌ها به کنسولگری ایران در سوریه بود که در نهایت مسوولان ارشد به حمله مستقیم از خاک کشور پذیرفته شد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی جهت رسیدن همزمان پهپاد و موشک‌های ایران به سرزمین‌های اشغالی، ادامه داد: موشک‌های بالستیک ایران در کمتر از 12 دقیقه به سرزمین‌های اشغالی رسیدند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی عملیات محدود، خودداری از حمله به مناطق مسکونی و تناسب در انتقام از رژیم صهیونسیتی را سه ویژگی مهم در تنبیه صهیونیست‌ها یاد کرد.

ذوالنوری ادامه داد: پدافند هوایی آمریکا در برخی کشورها تلاش کرد تا برخی از موشک‌های ایران را در خاک منهدم کنند، همچنین بالغ بر 100 هواپیمایی جنگی اسراییل، فرانسه و آمریکا نیز بصورت شبانه روزی آسمان اردن را رصد می‌کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • این نشانه های بدنی می گوید سلامت تان به خطر افتاده است
  • ذوالنور: موشک‌ها‌‌ی ایران ‌در ۱۲ دقیقه به اسرائیل ‌رسیدند‌
  • آخرین فرصت خرید نهال گردوی اصلاح شده فقط با 40 هزار تومان
  • ۵ باور غلط درباره رتبه اعتباری بانکی/امکان اصلاح رتبه هست؟
  • جزئیات گفتگوی تلفنی رئیس جبهه اصلاحات با مهدی کروبی
  • ذوالنور: کسانی که حجاب غیرکاملی دارند، داغ و درفش نمی‌شوند
  • انتقاد یک اصلاح‌طلب از مواضع صهیونیستی رادیکال‌ها
  • رأی اعتراضی مردم این استان به اصولگرایان است یا اصلاح طلبان؟
  • دیدگاه فرهنگی فرزندآوری باید در جامعه اصلاح شود
  • وکیل مدافعان شیطان در تهران!