Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@11:46:01 GMT

کاهش وزن فوری با لوبیا قرمز

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۹۹۳۵

کاهش وزن فوری با لوبیا قرمز

رکنا: کاهش وزن فوری و رسیدن به وزن ایده آل با روش های مختلف صورت می گیرد اما مصرف لوبیا قرمز تاثیر بسزایی در لاغری دارد.

پژوهشگران می‌گویند مصرف لوبیا قرمز منجر به کاهش اضافه وزن، کاهش خطر بیماری‌ها و حملات قلبی و بهبود عملکرد دستگاه گوارش می‌شود.

لوبیا قرمز مدت طولانی‌تری به شما احساس سیری می‌دهد زیرا فیبرهای حل‌شدنی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروتئین هم به شما احساس سیری می‌دهد و بنابراین به کاهش وزن کمک می‌کند. پژوهش‌ها نشان می‌دهد کسانی که لوبیا قرمز بیشتری مصرف می‌کنند اضافه وزن کمتری دارند.

لوبیا قرمز و لاغری

لوبیا قرمز سرشار از اسید آمینه است که در ساخت پروتئین نقش دارد. پروتئین به ساختار سلول‌ها و تنظیم آن‌ها کمک می‌کند و در کارکرد بافت‌ها و اندام‌ها نقش دارد. بررسی اطلاعات ژنتیکی دی‌ان‌ای نشان می‌دهد که پروتئین به شکل‌گیری ملکول‌های تازه هم کمک می‌کند.

لوبیا قرمز به سلامت دستگاه گوارش کمک می‌کند و فعالیت روده‌ها را منظم می‌کند زیرا میزان خوبی فیبر رژیمی دارد. همچنین سلامت روده را با بهبود کارکرد انسدادی افزایش می‌دهد و میزان باکتری های سالم که از بیماری های روده پیشگیری می‌کنند را بالا می‌برد.

بر اساس پژوهش‌ها مصرف روزانه لوبیا قرمز خطر سکته، حمله قلبی و دیگر بیماری های قلبی عروقی را کاهش می‌دهد. نوع خاصی از فیبر رژیمی که در لوبیا قرمز هست هم کلسترول بد LDL را کاهش و کلسرول خوب HDL را افزایش می‌دهد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

احمدرضا دالوند درگذشت علت مرگ پیام صابری همسر زیبا بروفه+عکس پیدا کردن جسد کودک 6 ماهه با اعتراف مادر هوس باز +عکس CNN افشا کرد : جلادها هنگام سلاخی خاشقجی موسیقی گوش می دادند ! پرده برداری از راز جنایت مرد میلیارد تهرانی توسط سرهنگ قلابی+ عکس این سرباز فقیر نیازمند 10 میلیون تومان پول است تا به زندگی برگردد جسد خانم مجری BBC در خانه اش پیدا شد+عکس این خانم معلم بچه های مدرسه ابتدایی را عضو گروه ( 18+) کرده بود!+عکس انتقام وحشتناک زن جوان از مردی که 23 سال قبل به او تجاوز کرده بود+عکس شک نداشتم که برادرم آریا با زنم ارتباط پنهانی دارد + عکس توضیحات احمد خمینی درباره عکس‌های لو رفته اش+عکس پیدا شدن قسمتی از بدن زن گمشده در رودخانه حاشیه شهر+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا توجه زیاد به بازیگر زن هالیوود شاهزاده های انگلیس را به جان هم انداخت+عکس «شاه میمون» لقب جوانی که مثل آب خوردن از دیوار بالا می رود+عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت کاهش وزن لاغری وزن اطلاعات بیماری لوبیا قرمز عکس مرد ساعت کودک قتل تهران زن جوان دستگیر شد زن زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۹۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت تضمینی ۱۲ محصول کشاورزی اعلام شد

رئیس شورای قیمت گذاری محصولات اساسی، نرخ خرید تضمینی ۱۲ محصول کشاورزی را برای سال زراعی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رئیس شورای قیمت گذاری و اتخاذ سیاست‌های حمایتی محصولات اساسی، قیمت خرید تضمینی ۱۲ قلم محصول اساسی زراعی شامل پنبه وش، عدس، نخود، لوبیا چیتی، لوبیا سفید، لوبیا قرمز، سیب‌زمینی پاییزه، سیب‌زمینی بهاره، سیب‌زمینی طرح استمرار، پیاز پاییزه، پیاز بهاره و پیاز طرح استمرار را به شرح جدول زیر اعلام کرد:

کد خبر 745091

دیگر خبرها

  • کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار یزد
  • کاهش قیمت مرغ در بازار
  • تاکید روسیه بر لزوم خویشتن‌داری طرفین در منطقه
  • قیمت حبوبات در میادین تره بار
  • قیمت حبوبات در میادین و بازارهای میوه و تره بار تهران اعلام شد
  • اعلام قیمت خرید تضمینی ۱۲ قلم محصول اساسی زراعی
  • قیمت تضمینی ۱۲ محصول کشاورزی اعلام شد
  • خطوط قرمز بهترین شهرداران دنیا
  • کاهش کلسترول با این نوع سبزی
  • افزایش ریسک ابتلا به دیابت با مصرف این ماده غذایی