Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سالک با بیان اینکه عملکرد مسئولان، اثرگذارترین حرکت در زمینه سازی برای ظهور است، گفت: هرچه یک فرد مسئول از امام زمان (عج) دورتر باشد، به همین اندازه قدرتش کمتر می شود؛ عمل، گفتار و اخلاق یک مسئول باید امام زمانی باشد.

حجت الاسلام «احمد سالک کاشانی» در گفت وگو با خبرنگار گروه مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان در تشریح نقش مسئولان و سیاسیون در زمینه سازی برای ظهور و حرکت به سمت دولت موعود، اظهار کرد: مسئولان برای آنکه بتوانند قدمی برای ظهور بردارند باید پیش شرطی را داشته باشند یعنی اینکه این مسئول باید معتقد واقعی به ظهور امام زمان (عج) باشد و این اعتقاد را به نحو حضور و ناظر بداند به این معنا که خود را در محضر امام (عج) ببیند و حضرت(عج) را نیز ناظر بر اعمال و کردار خود بداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر این اعتقاد در مسئولان وجود داشته باشد دو خواسته ما یعنی قدم برداشتن مسئولان برای ظهور و همچنین همراه کردن مردم در امر زمینه سازی فرج حضرت بقیه الله الاعظم(عج) محقق می شود.

 

سالک با بیان اینکه این اعتقاد باید جنبه عملیاتی داشته باشد نه شعاری، تصریح کرد: عملکرد شخصیت های سیاسی، اثرگذارترین حرکت در امر بسترسازی و زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) است بنابر این، هرچه یک فرد مسئول از امام زمان (عج) دورتر باشد، به همین اندازه قدرتش کمتر است و امکان هدایت مردم را نخواهد داشت.

 

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس ادامه داد: عمل، گفتار و اخلاق یک مسئول باید امام زمانی باشد تا ان شاءالله بتواند قدمی برای ظهور بردارد البته امروز در کشور مسئولان این چنینی معدود هستند.

 

وی در پاسخ به این سوال که مسئولان کشور چگونه می توانند پرچم دار کارهای گروهی و تشکیلاتی برای زمینه سازی ظهور باشند، تاکید کرد: در این زمینه باید میان سیاسیون کشور تفکیک قائل شد زیرا تفکر سیاسی آنها در این راستا بااهمیت است کدام مسئول قادر به این پرچم داری است؟ آیا مسئولی با تفکرهای ولایی و امامتی قادر است یا مسئولی با تفکرهای سیاسی روشنفکری و لیبرالی و یا تفکرات شیطانی؟ آیا یک مسئول پیرو تفکر سیاسی است که می گوید سیاست عین دیانت است و دیانت عین سیاست است یا پیرو تفکراتی است که به دنبال سیاست زدگی و سیاسی کاری است زیرا منش این ها با یکدیگر به شدت فاصله دارد.

 

سالک اضافه کرد: مسئولانی که بنا دارند با تفکر لیبرالی برای ظهور زمینه سازی کنند موفق نخواهند شد زیرا تنها تفکری که قادر است این موضوع را محقق کند، تفکر ولایت مدار است.

 

نایب رئیس فراکسیون روحانیت مجلس در پاسخ به این سوال که نمایندگان مردم در خانه ملت به عنوان قانون گذاران و ریل گذاران کشور، چگونه می توانند این کشور و انقلاب را به سمت هدف غایی خود یعنی زمینه سازی ظهور هدایت کنند، گفت: این امر تنها یک راه دارد و آن توجه نمایندگان مجلس ما به دکترین نهضت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است؛ دکترین امام دارای 10 اصل مهم است و اصل اول آن عدم تفکیک پذیری دین از سیاست است و آخرین اصل آن نیز ظهور امام زمان (عج) است بنابراین رعایت این 10 اصل، مقدمات ظهور را فراهم می کند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: دکترین مقام معظم رهبری نیز دارای 5 مرحله است که مرحله پایانی آن مشابه با نظر امام خمینی(ره) است. بنابر این، اگر نمایندگان مجلس در راستای این نهضت در امر قانون گذاری، نظارت بر اجرا و ... عمل کنند قادر به گام برداشتن در مسیر ظهور و زمینه سازی می شوند.

پایان پیام/376

منبع: شبستان

کلیدواژه: خراسان جنوبي حسن روحانی روحانی استان سمنان روزنامه های اصفهان روزنامه ها روزنامه هرمزگان شهرداری اصفهان فراکسیون ولایی سبک زندگی منتظرانه مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۰۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس آینده به دنبال توسعه زیر ساخت‌ها و توجه به قشر محروم است

به گزارش خبرنگار مهر، اسداله چراغی ظهر دوشنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان با عنوان اینکه مردم کشورمان امروزه در زمینه‌های اقتصادی و معیشتی مشکلات زیادی دارند تصریح کرد: عمده ی این مشکلات بخاطر عملکرد نامناسب برخی مسئولان است.

وی با بیان اینکه جمعیت زیاد مددجویان دستگاه‌های حمایتی نشان دهنده مشکلات و نوعی بحران است تصریح کرد: رفع مشکلات چنین قشری نیازمند توسعه برنامه‌هایی همچون اشتغال آفرینی، آموزش و برنامه‌های زیربنایی است و ما در آینده از دستگاه‌های حمایتی همچون کمیته امداد برای پیشبرد بهتر چنین اموراتی حمایت و پشتیبانی قاطع خواهیم کرد.

منتخب شهرستانهای حوزه جنوب استان ایلام با بیان اینکه در شرایط کنونی کمیته امداد به عنوان دستگاهی که با ضعیف‌ترین قشر جامعه سر و کار دارد رسالت بسیار مهمی بر دوش دارد افزود: اقدامات این نهاد در استان ایلام در زمینه‌های گوناگون از جمله اشتغال، مسکن و خدمات حمایتی متنوع، قابل تحسین است.

چراغی تصریح کرد: داشتن عملکرد مناسب و اعداد و ارقام مستند نشان دهنده ی پویایی هر دستگاه بوده و هر دستگاهی که عملکرد ضعیف دارد نیازمند تحول است.

وی ادامه داد: توسعه استان ایلام به دور از مسائل شخصی و قبیله‌ای هدف مشترک منتخبین جدید مردم استان ایلام بوده و ما هر سه منتخب جدید در این زمینه عهد بستیم که توسعه استان اولویت اصلی مان باشد و خودم هم شخصاً فردی اجرایی و عملگرا هستم که به شدت مخالف دیدگاه‌های شعاری برای مدیران این استان هستم.

کد خبر 6085616

دیگر خبرها

  • حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان
  • نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است
  • بابایی کارنامی: رونق بنگاه‌های اقتصادی متضمن امنیت شغلی کارگران است
  • تذکر رهبر انقلاب به مسئولان اجرایی درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد/ سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد /با مأمور خطا کرده برخورد شده است
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد
  • توسلی : رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت در زمینه خودرو را پیگیری می‌کند + فیلم
  • واکنش میرسلیم به ادعای تذکر رهبری به برخی مسئولان درباره گشت ارشاد /هرکسی در مقابل احکام الهی بایستد آدم فاسقی است
  • شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئول راهبری تشکل های مردمی
  • نقش مشکوک ویراستی در ویترین سازی برای مسئولان
  • مجلس آینده به دنبال توسعه زیر ساخت‌ها و توجه به قشر محروم است