Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، اسپوتنیک در گزارشی نوشت نیروی دریایی روسیه تا پایان سال 2019، هواپیما‌های آبی-خاکی را به کار می‌گیرد.

در این گزارش آمده است: ژنرال ایگور کوژین، رئیس ناوگان هوایی نیروی دریایی روسیه اعلام کرد مسکو تا پایان سال 2019 هواپیمای آبی-خاکی Beriev Be-۲۰۰ را دریافت خواهد کرد که قصد دارد از آن برای انجام دادن عملیات نجات استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوژین در مصاحبه با روزنامه کراسنایا زوزدا Krasnaya Zvezda -که روزنامه رسمی ارتش روسیه محسوب می‌شود- گفت: "این گونه برنامه ریزی شده است که ما هواپیمای آبی-خاکی Beriev Be-۲۰۰ را تا پایان سال آموزشی 2019 دریافت و از آن به عنوان یک هواپیمای امداد و نجات و آتش نشان استفاده خواهیم کرد."

او همچنین فاش کرد بالگرد‌های آبی-خاکی نیز برای انجام دادن عملیات جستجو و امداد و نجات برای نیروی دریایی روسیه بین سال‌های 2031 و 2050 تولید خواهند شد، زمانی که مرحله سوم روند مدرنیزه کردن هواپیما‌های نیروی دریایی روسیه اجرایی خواهد شد.

هواپیمای Be-۲۰۰ از سوی شرکت بریف Beriev Aircraft طراحی و توسط شرکت ایرکوت ساخته شده است که هر دو بخشی از سازمان هوایی روسیه هستند. این هواپیما می‌تواند دوازده هزار لیتر (سه هزار و صد و هفتاد گالن) آب را حمل و همچنین قادر است چهل و دو تن محموله را منتقل کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روسیه تسلیحات نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۰۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) حمله هواپیمای سوخو-۳۴ روسیه به مواضع نیروهای اوکراین

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ
  • لحظه ترسناک کنده شدن چرخ هواپیمای مسافربری هنگام برخاستن از روی باند فرودگاه (فیلم)
  • قیمت جت شخصی چند؟
  • (ویدیو) فوجیان؛ بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین کشتی جنگی چین
  • فوجیان؛ بزرگ ترین و پیشرفته ترین کشتی جنگی چین (+فیلم و عکس)
  • قیمت جت‌ های شخصی در ایران چند تومان است ؟
  • حمله اوکراین به قدیمی‌ترین کشتی جنگی روسیه که از جنگ جهانی اول و دوم جان به در برد
  • (ویدئو) حمله هواپیمای سوخو-۳۴ روسیه به مواضع نیروهای اوکراین
  • قیمت هواپیما‌های شخصی در ایران چقدر است؟
  • قیمت هواپیما‌های شخصی در ایران چقدر است ؟