Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ محمدباقر اسلامی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان در نشست کارگروه شورای فرهنگ عمومی که در محل این معاونت برگزار شد، گفت : اقدامات پیشگیرانه فرهنگی و اجتماعی در دراز مدت آثار مثبت خود را نشان می دهد و لازم است با انجام اصول علمی پیشگیری از وقوع جرم، به مقابله با آسیب ها پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قاعدتا هرکدام از دستگاه ها دارای برنامه های ابلاغی هستند اما می توان با هماهنگی این برنامه ها، از هم پوشانی جلوگیری شود، ضمن اینکه شناسایی وضعیت موجود و ارزیابی نسبت به اقدامات انجام شده و سپس ارائه طرح های عملیاتی در جهت رفع آسیب های اجتماعی، لازم است در دستور کار قرار گیرد.

اسلامی گفت: باتوجه به اینکه شناسایی تهدیدات فرهنگی و اجتماعی لازم است به صورت علمی انجام شود، از این رو به اطلس فرهنگی و GIS اجتماعی نیاز داریم تا متناسب با مقتضیات بومی هر منطقه برنامه ریزی صورت گیرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان افزود : هر دستگاهی به فراخور توان خود اقداماتی را انجام داده اما متاسفانه جزیره ای عمل کردن و آمار غیرشفاف، سیکل معیوبی را در این رابطه ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه ضروری است بحث نشاط اجتماعی در جامعه فراگیر شود، گفت : استفاده از ظرفیت دهیاران و شورای محلات و همچنین بهره گیری از پتانسیل هیات های مذهبی برای ورود به مسائل اجتماعی بسیار کمک کننده است.

انتهای پیام/س

  باید با  انجام اصول علمی پیشگیری از وقوع جرم، به مقابله با آسیب ها پرداخت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری اخبار اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۰۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقبت‌های ضروری بعد از تعویض مفصل زانو + فیلم

برخی از افراد بنا به دلایل متفاوتی مانند  آرتروز زانو پیشرفته و یا افزایش سن نیاز باید عمل تعویض مفصل زانو را انجام دهند.

انجام عمل تعویض مفصل زانو مانند هر عمل دیگری نیاز به مراقبت‌های بعد از جراحی دارد که علی ترکمان جراح و متخصص ارتوپدی به چند نمونه از این مراقبت‌های لازم و  ضروری که پس از تعویض مفصل باید به روتین زندگی افراد تبدیل شود، اشاره کرده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • بیمه هنرمندان صنایع دستی ابلاغ شد
  • لزوم ساماندهی ۴۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های اصفهان/ فریدون‌شهر رکورددار بارش‌ها
  • برنامه‌های بخش کشاورزی بر اساس اطلس موجود تعریف شود
  • انعقاد تفاهم‌نامه طرح «هر مسجد یک حقوقدان» در سیستان و بلوچستان
  • اطلس فرهنگی تهران تهیه می شود
  • استقرار ۱۸ تیم اطفای حریق در مناطق حفاظت شده کرمانشاه
  • اطلس فرهنگی تهران تهیه می‌شود
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • مراقبت‌های ضروری بعد از تعویض مفصل زانو + فیلم