Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@16:45:00 GMT

کلوپ: لیورپولی‌ها چهارشنبه آنفیلد را جهنم کنند

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۰۲۴۰

کلوپ: لیورپولی‌ها چهارشنبه آنفیلد را جهنم کنند

یورگن کلوپ از هواداران لیورپول خواست روز چهارشنبه که او و تیمش در آنفیلد به مصاف ناپولی می‌روند جو بسیار پرشوری در ورزشگاه بوجود بیاورند و تیم‌شان را با تمام قدرت حمایت کنند.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول روز چهارشنبه در ادامه‌ی رقابتهای چمپیونزلیگ در حالی در ورزشگاه خانگی‌اش آنفیلد به مصاف ناپولی می‌رود که باید در این بازی به پیروزی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول به همین علت از هواداران این تیم خواست روز چهارشنبه در ورزشگاه آنفیلد جوی بسیار پرشور بوجود بیاورند و به تیم‌شان کمک کنند تا به خواسته‌ی خود که پیروزی مقابل حریف ایتالیایی است دست یابد.

 

لیورپول که فصل گذشته نایب‌قهرمان چمپیونزلیگ شده حالا با خطر سقوط از گروه C رقابتها روبرو است و برای اینکه شانس صعودش زنده بماند باید حتماً ناپولی را شکست دهد. جالب اینجا است که در دیدار دو تیم در ماه اکتبر، لیورپول با نتیجه‌ی 1-0 شکست خورده بود.

 

 

کلوپ در این باره گفت:" ما یک بار دیگر از هواداران می‌خواهیم که به ما کمک کنند و نشان دهند آنفیلدی بودن به چه معنا است. اگر روز چهارشنبه هواداران ما تمام مدت در حال تشویق و تکاپو باشند عالی می‌شود. این بازی برای ما بازی بزرگی است و همه این را می‌دانند. من می‌دانم که هواداران ما از همین الان در حال گرم کردن خودشان هستند".

 

کلوپ در ادامه‌ی صحبت‌هایش اضافه کرد:" ما می‌دانیم که در آنفیلد فضا می‌تواند چقدر فوق‌العاده باشد و امیدواریم روز چهارشنبه با چنین جوی مواجه بشویم. ما برای اینکه بتوانیم به مراحل حذفی این تورنمنت صعود کنیم هر کاری در توان‌مان بود انجام دادیم و می‌دانیم اگر یک سری نتایج بدست بیاید هنوز شانس صعود داریم. ولی با اینحال شکی نیست که این دوره‌ی چمپیونزلیگ برای ما خوب طی نشده است".

 

 

اگر پاری سن ژرمن، ستاره‌ی سرخ بلگراد را شکست دهد لیورپول برای صعود به پیروزی 1-0 مقابل ناپولی یا پیروزی با اختلاف دو گل یا بیشتر نیاز دارد.

 

 

لیورپول یورگن کلوپ (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول یورگن کلوپ سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۰۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین کلوپ تایید کرد: من سرمربی لیورپول هستم!‏

به گزارش "ورزش سه"، چند ماه شایعه و گمانه‌زنی درباره جانشین ‏یورگن کلوپ در لیورپول بالاخره به پایان رسید و گزینه‌ای که در ‏روزهای اخیر از او به عنوان گزینه اصلی لیورپول یاد می‌شد تایید کرد ‏که به زودی سکان هدایت این تیم را به عهده می‌گیرد. ‏

آرنه اسلوت، سرمربی فعلی فاینورد، تایید کرد که دوست دارد به ‏لیورپول برود و مذاکرات بین او و باشگاه در حال حاضر در جریان ‏است. اسلوت برای اینکه خیال همه را راحت کند گفت اطمینان دارد ‏که سرمربی بعدی لیورپول او خواهد بود. ‏

این مربی هلندی که با شبکه ای‌اس‌پی‌ان گفتگو می‌کرد گفت:" ‏می‌توانم این را بگویم که دو باشگاه در حال مذاکره هستند و من در ‏اتاق انتظارم. ولی برای خودم روشن است که دوست دارم به لیورپول ‏بروم. من حالا منتظر توافق نهایی دو باشگاه هستم ولی اطمینان ‏دارم که کار تمام خواهد شد. در حال حاضر دو باشگاه در حال ‏چانه‌زنی هستند و من به عنوان چهره اصلی این ماجرا باید به این ‏احترام بگذارم. در روزهای آینده همه چیز روشن‌تر خواهد شد". ‏

اسلوت که از سال 2021 هدایت فاینورد را بر عهده گرفته با این تیم ‏چند جام قهرمانی به دست آورده است. پیش از این از او به عنوان ‏گزینه هدایت لیدز یاد می‌شد ولی در روزهای اخیر نام لیورپول به ‏عنوان خواهان این مربی هلندی مطرح شد. ‏

دیگر خبرها

  • جانشین کلوپ تایید کرد: من سرمربی لیورپول هستم!‏
  • شعار هواداران اورتون پس از پیروزی مقابل لیورپول: در گودیسون‌پارک لیگ را از دست دادید! / فیلم
  • این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • کلوپ از هواداران لیورپول عذرخواهی کرد
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • آقای کلوپ لیگ را در گودیسون پارک از دست دادی!
  • خنده های یورگن کلوپ پس از گل دوم اورتون به لیورپول / فیلم
  • لیورپولی‌ها همه کار کردند که اورتون گل بزند (عکس)