Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز کردستان آوالان کامیاران در این هفته میهمان تیم مقاومت تهران بود و با یک بازی برتر و منسجم تا دقایق پایانی با برتری دو بر یک از تیم میزبان پیش گرفت، اما در دقایق اضافه این تیم میزبان بود که بازی را به تساوی کشاند.
آوالان کامیاران با این تساوی و کسب 1 امتیاز در ردە پنجم جدول لیگ دستە دوم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده کردستان با تیم‌های مقاوت تهران، کاسپین قزوین، فولاد نوین اهواز، چوکای تالش، استقلال اهواز، سردار بوکان، ایرانجوان بوشهر، داماش گیلان، شهرداری همدان، خوشه طلایی ساوه، شهرداری بم، مس نوین کرمان و راه آهن هم گروه است.
علی رحمت آبادی، رضا صابری، امین احسان‌بخش، محمدجواد صادقی، افشین سلطانی مقدم، علی خورشیدی، علی پورگلستان، سعید رفعتی، مهدی جلال الدینی، امیرعلی عسکریان، احمد محمدیان پور، محمدامین کاویانی، فرزاد درویش زاده، حسین رزمپوش، حمیدرضا جلالی، علی وزیری پناه، کیهان میرزاده، مهدی دستیار حقیقی، عماد خالقی و علی رجبی در ترکیب تیم آوالان کامیاران قرار دارند.
مسعود مرادی سرپرست، حمید امامی سرمربی و فریدون فاتحی، حسام کمانگر، شهریار مراد بیگی و لقمان رحمانی به عنوان مربی نماینده کردستان را در این دوره از رقابت‌ها هدایت و همراهی می‌کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کردستان فوتبال دسته دو آوالان کامیاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۰۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)

سال 2009 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2008/09،‌ دو تیم چلسی و بارسلونا در ورزشگاه استمفورد بریج شهر لندن به مصاف هم رفتند. در حالی که بازی رفت دو تیم در نیوکمپ با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود، بارسلونا با گل دقایق پایانی اینیستا موفق شد بازی را با تساوی 1-1 به پایان برساند. تصمیمات جنجالی داور مسابقه از جمله نکات قابل توجه این بازی بود.

دانلود (46.6MB)

دیگر خبرها

  • شکارچی کل وحشی در کامیاران به ۷۵۰ میلیون ریال جریمه شد
  • خلاصه بازی هوادار و ملوان + فیلم
  • تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)
  • تهران و قم میزبان همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین شدند
  • سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟
  • تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!
  • مارینوس و گل‌گهر بردن را فراموش کردند!
  • تهران و قم میزبان همایش دین‌، فرهنگ و رسانه‌های نوین شدند
  • برگزاری همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین در قم و تهران
  • نجات ژیل ویسنته از سقوط با علیپور